+
۲

بازاریابی محصول چیست و اصول پیاده سازی آن در استارتاپ ها (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی محصول چیست و اصول پیاده سازی آن در استارتاپ ها

در صورتی که مجبور باشید بازاریابی محصول را در حال حاضر تعریف کنید، چه می گویید؟

بسیاری از افراد به پاسخ دادن به این سوال دچار مشکل میشوند اما نگران نباشید، این تقصیر شما نیست.
اگر چه بازاریابی محصول یک بخش برجسته در هر دو شرکت B2B و B2C است، بسیار دشوار است که
تعریف خوبی از آن را در هر نقطه … حتی در گوگل پیدا کنید.

آنچه دشوار است این است که این یکی از معدود کارهای کاری است که محصول، بازاریابی و فروش را لمس می کند.
همه چیز به دانستن مشتری هدف و آزمایش برای پیدا کردن راه هایی برای یادگیری بیشتر در مورد
آنها و چگونه بهترین با آنها تعامل است.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید