بازاریابی تلفنی (گاهی اوقات به عنوان درون فروش، یا فروش تلفنی در انگلستان و ایرلند شناخته می شود)
یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن یک فروشنده به مشتریان احتمالی برای خرید محصولات
یا خدمات، از طریق تلفن یا از طریق چهره به چهره یا قرار ملاقات های کنفرانس وب در طول تماس برنامه ریزی شده است.
بازاریابی تلفنی همچنین می تواند موقعیت های ضبط شده برنامه ریزی شده را که از طریق شماره گیری
خودکار بر روی تلفن پخش می شود، شامل شود.
بازاریابی تلفنی به عنوان مشتریان بالقوه ارتباطی، واجد شرایط بودن و آشنایی با استفاده از دستگاه
های مخابراتی مانند تلفن، فکس و اینترنت تعریف شده است. این شامل بازاریابی مستقیم ایمیل نمی شود.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید