بازاریابی ایمیلی این است که ارسال یک پیام تجاری، معمولا به گروهی از افراد، با استفاده از ایمیل.
به طور گسترده ای، هر ایمیل ارسال شده به یک مشتری بالقوه یا فعلی می تواند بازاریابی ایمیل باشد.
این معمولا شامل استفاده از ایمیل برای ارسال آگهی، درخواست کسب و کار یا خرید و فروش اهدای تقاضا است و به معنای ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از نام تجاری است.
ایمیل های بازاریابی را می توان به لیست اصلی خریداری شده یا پایگاه داده مشتری فعلی ارسال کرد.
اصطلاح معمولا به ارسال پیام های ایمیل با هدف ارتقاء روابط تجار با مشتریان فعلی یا قبلی، تشویق وفاداری
مشتری و تکرار کسب و کار، دستیابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی به خرید
فوری و اشتراک گذاری تبلیغات شخص ثالث اشاره می کند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید