+
۱

اهمیت تحقیقات بازار و حفظ وجوه تمایز – برندینک (اینجا کلیک کنید)

اهمیت تحقیقات بازار و حفظ وجوه تمایز – برندینک

تحقیقات بازار و همچنین حفظ وجوه تمایز دو مقوله بسیار مهم در رشد و بقای سازمان هاست. در این مطلب کوتاه ، با ذکر دو مثال از ژیلت و ولوو به بررسی این مواد مهم می پردازیم. اورال بی (Oral-B) در طول بیست و هفت سال قبل از اینکه به تملک ژیلت درآید ،هیچ مسواک جدیدی به بازار عرضه نکرده بود. ژیلت یک تیم ۱۵۰ نفره از محققین را مامور کرد تا به تحقیقات بازار در مورد جدا کردن جرم...

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید