+
۱

استراتژی تبلیغاتی؛ سنگ‌بنای آغار تبلیغات | خط هفتم (اینجا کلیک کنید)

استراتژی تبلیغاتی؛ سنگ‌بنای آغار تبلیغات | خط هفتم

استراتژی تبلیغاتی به معنی تدوین طرح برای متقاعد کردن مشتریان به خرید محصول یا خدمات شما است. عناصر اصلی این طرح می‌تواند شمال موارد زیر باشد:
۱٫ محصول و مزایای آن
۲٫ شناخت مشتریان و ویژگی های آن‌ها
۳٫ مزایای نسبی استفاده از مسیرهای جایگزین که به سبب آن مشتری می‌تواند از محصولات شما با خبر شود
۴٫ بهینه‌سازی و نتیجه‌گیری نهایی با توجه به محدودیت بودجه

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید