+
۴

آشنایی با بازاریابی چریکی ! | وبلاگ عنکبوت | تبلیغات آنلاین، تجارت الکترونیک و برندینگ (اینجا کلیک کنید)

آشنایی با بازاریابی چریکی ! | وبلاگ عنکبوت | تبلیغات آنلاین، تجارت الکترونیک و برندینگ

اولین بار توسط جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ و در کتاب معروف بازاریابی پارتیزانی به کار گرفته شد. لوینسون در این کتاب روشهای غیر سنتی، کم هزینه و یا بی هزینه بازاریابی را معرفی کرد. لوینسون پیرامون بازاریابی پارتیزانی بیش از ۱۲ کتاب نوشته است. او مدیر سابق قسمت خلاقیت شرکت تبلیغاتی جی والتر تامسون و شرکت تبلیغاتی لئو برنت بوده است و اکنون رئیس بازاریابی چریکی بین المللی است، که شرکتی مشاوره ای برای خدمت به تجارت های کوچک و بزرگ در سراسر جهان است.

بازاریابی پارتیزانی کم و بیش با نامهای دیگری هم

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید