در ادامه ی این فصل و برای حسن ختام با چهار اصلاح کننده یا مادیفایر آشنا میشیم که برای ایجاد انیمیشن کاربرد دارن...اصلاح کننده های موج (Wave) و نویز(Noise). [بیشتر بخوانید]
لینک پد چیست؟
اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!
امروز با ارائه ی قسمت سوم از فصل ششم مجموعه ی آموزش مقدماتی نرم افزار 3Ds Max در خدمتتون هستیم... [بیشتر بخوانید]
با ارائه ی دومین قسمت از فصل ششم در خدمت شما هستیم. در این قسمت با سه ی اصلاح کننده ی دیگه آشنا میشیم، به ترتیب Twist, Taper, Skew [بیشتر بخوانید]
توی این ویدیو مدل سازی، سایه زنی، نور پردازی یک خودکار واقعی رو یاد می گیرید [بیشتر بخوانید]
بعد از تقریبا یک هفته فصل ششم هم آماده شد تا خدمت شما ارائه ش کنیم. توی این قسمت ما با هم به بررسی اصلاح کننده ها یا مادیفایرها میپردازیم. [بیشتر بخوانید]
بالاخره بعد از تاخیری نسبتا طولانی، فصل پنجم هم برای دانلود آماده شد و شما عزیزان میتوانید از لینک پایین صفحه دانلودش کنید... [بیشتر بخوانید]
در اولین ویدیوی زبان اصلی وبلاگ آموزش ساخت یک توپ فوتبال رو در نرم افزار تری دی مکس قرار دادیم...امیدوارم مفید واقع بشه [بیشتر بخوانید]
دوستان، احتمالا در چند روز آینده هم قسمت آموزش های مقدماتی به روزرسانی نشه و در طی این مدت نتونیم ادامه ی آموزش ها رو ارائه بدیم. [بیشتر بخوانید]
یکی از دستورات خیلی مهم و کاربردی در جابه جایی اشیا و تغییر وضعیت اونا نسبت به هم دستور ترازه...! یکی از فواید دستور تراز عدم دخالت دست هنگام جابه جایی اشیاست که احتمال خطای کاربر رو به صفر میرسونه..... [بیشتر بخوانید]
"سیستم های مختصاتی در 3ds Max به عنوان مرجعی برای انجام تبدیلات سه گانه ( حرکت، چرخش و تغییر مقیاس) به حساب می آیند. وجود سیستم های مختصات متعدد در نرم افزار به دلیل ساده سازی عملیات تبدیل صورت گرفت... [بیشتر بخوانید]
در فصل چهارم شما با جا به جایی اشیا، چرخش و تغییر اندازه ی اشیا آشنا میشید [بیشتر بخوانید]
در این فصل ابتدا روش های مختلف انتخاب اشیا را می آموزید و سپس بعضی خواص آن ها رو تغییر میدهید [بیشتر بخوانید]
در این قسمت به معرفی اشیای گسترش یافته میپردازیم، این اشیای از ترکیب حجم های استاندارد به وجود اومدند یا در پارامتر های اونا تغییراتی داده شده که ما بتونیم ازونا استفاده کنیم... [بیشتر بخوانید]
در این قسمت به معرفی و نحوه ی ساخت حجم های اولیه میپردازیم که جزو آموزش های پایه ی نرم افزار حساب میشه [بیشتر بخوانید]
دوستان واقعا از همه ی شمائی که لطف داشتین و سر زدین به این وبلاگ تشکر میکنم و بابت تاخیر طولانی مدتی که در ارائه ی آموزش ها پیش آمد عذرخواهی میکنم و امیدوارم به لطف خدا و با کمک شما این آموزش ها رو ب... [بیشتر بخوانید]
دوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO