×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

۵ روش مفید برای برندسازی در اینستاگرام | پرتال تبلیغات

۵ روش مفید برای برندسازی در اینستاگرام | پرتال تبلیغات

۵ روش مفید برای برندسازی در اینستاگرام   بدون شک اینستاگرام یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی است که بیشتر از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه دارد. چند سالی است که مردم به دلایل مختلف ر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روش های اصولی بازاریابی برند برای ماندگاری در بازار رقابت | پرتال تبلیغات

روش های اصولی بازاریابی برند برای ماندگاری در بازار رقابت | پرتال تبلیغات

روش های اصولی بازاریابی برند برای ماندگاری در بازار رقابت   همه‌ی کسب‌و‌کارهای کوچک باید از روش‌های اصولی و درست بازاریابی برند برای شناخته شدن محصولات و خدمات و ماندگاری در بازار رقابت استفا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بررسی داستان برند معروف نایک | پرتال تبلیغات

بررسی داستان برند معروف نایک | پرتال تبلیغات

بررسی داستان برند معروف نایک   نایک هم مانند هر برند معروف دیگری با چالش‌های زیادی همراه بوده است. داستان نحوه‌ی پیدایش و تبدیل شدن آن به یکی از موفق‌ترین برندهای ورزشی را در زومیت بخوانید. ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روشهای متفاوت کمپین های تبلیغات چریکی برندهای معروف | پرتال تبلیغات

روشهای متفاوت کمپین های تبلیغات چریکی برندهای معروف | پرتال تبلیغات

روشهای متفاوت کمپین های تبلیغات چریکی برندهای معروف   تبلیغات و هزینه های آن در بازاریابی نقش بسیار مهمی دارند به همین دلیل در بودجه بندی سالانه و قبل از آغاز فرایند بازاریابی معمولا میزان بو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

راهکارهای مفید برای برندسازی در اینستاگرام | پرتال تبلیغات

راهکارهای مفید برای برندسازی در اینستاگرام | پرتال تبلیغات

راهکارهای مفید برای برندسازی در اینستاگرام امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بررسی نحوه استفاده تجاری از اینستاگرام | پرتال تبلیغات

بررسی نحوه استفاده تجاری از اینستاگرام | پرتال تبلیغات

بررسی نحوه استفاده تجاری از اینستاگرام   هنگامی که اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر تأسیس شد، اهدافی متفاوت از آنچه را که اکنون در استفاده از آن رایج است دنبال می کرد. ر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

غافلگیری بهترین سلاح در بازاریابی شبکه های اجتماعی است | پرتال تبلیغات

غافلگیری بهترین سلاح در بازاریابی شبکه های اجتماعی است | پرتال تبلیغات

غافلگیری بهترین سلاح در بازاریابی شبکه های اجتماعی است   نکات بسیاری وجود دارند که می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرند؛ اما چرا غافلگیری سلاحی ویژه است؟ از جمله سل... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آشنایی با استراتژی های مصرف کننده برای پیشرفت برندها | پرتال تبلیغات

آشنایی با استراتژی های مصرف کننده برای پیشرفت برندها | پرتال تبلیغات

آشنایی با استراتژی های مصرف کننده برای پیشرفت برندها بهترین استراتژی‌های مصرف‌کننده با علم به این موضوع آغاز می‌شوند که افراد کجا و چرا محصول شما را می‌خرند. مفهوم یک مصرف‌کننده، بنا به جنسیت،... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع شیوه های بازاریابی و اهمیت استفاده از مدل های مختلف آن | پرتال تبلیغات

انواع شیوه های بازاریابی و اهمیت استفاده از مدل های مختلف آن | پرتال تبلیغات

انواع شیوه های بازاریابی و اهمیت استفاده از مدل های مختلف آن   رکود وضعیتی بسیار اسفناک‏ برای هر اقتصادی است؛ شرایطی که‏ در آن تقاضا برای کالا و خدمات، به شکل معنی‌داری کاهش می‌یابد‏ و شرکت‌ها ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه برند خود را با شراکت درست تقویت کنیم | پرتال تبلیغات

چگونه برند خود را با شراکت درست تقویت کنیم | پرتال تبلیغات

چگونه برند خود را با شراکت درست تقویت کنیم   شراکت‌های راهبردی یکی از موارد ضروری برای ساختن، رشد و دوام یک کسب‌ و‌ کار موفق هستند. اما چه نکاتی باید در این رابطه رعایت شوند. شراکت‌ ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مفهوم و معنای برخی از برندهای معروف جهان را بدانید | پرتال تبلیغات

مفهوم و معنای برخی از برندهای معروف جهان را بدانید | پرتال تبلیغات

مفهوم و معنای برخی از برندهای معروف جهان را بدانید   ممکن است شما در طول روز با برندهای معروف بسیاری سروکار داشته باشید، از مارک تی شرت و کفش ورزشی که می پوشید تا تنقلاتی که می خورید و فروشگاه هایی ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بررسی دلایل نفوذ علاقمندی به برندهای خارجی در ذهن مردم ایران | پرتال تبلیغات

بررسی دلایل نفوذ علاقمندی به برندهای خارجی در ذهن مردم ایران | پرتال تبلیغات

بررسی دلایل نفوذ علاقمندی به برندهای خارجی در ذهن مردم ایران   جامعه ایران در دو دهه گذشته میزبان هجوم فرهنگی خرید کالاهای مارکدار است؛ برندهایی که ضریب نفوذ غیرقابل تصوری را برای کشورهای سازند... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی در صنعت بازاریابی رخ خواهد داد؟ | پرتال تبلیغات

در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی در صنعت بازاریابی رخ خواهد داد؟ | پرتال تبلیغات

در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی در صنعت بازاریابی رخ خواهد داد؟ نزدیک به نیم قرن از زمانی که اولین اصول بازاریابی تدوین شد، می‌گذرد. این اصول که توسط فیلیپ کاتلر معرفی شدند، ذهنیت میلیون‌ها بازاریاب در س... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

با مراحل مختلف بازاریابی برای کودکان آشنا شوید | پرتال تبلیغات

با مراحل مختلف بازاریابی برای کودکان آشنا شوید | پرتال تبلیغات

با مراحل مختلف بازاریابی برای کودکان آشنا شوید   کودکان به عنوان مشتریان مدیریت نشده یک سن خاص در نظر گرفته شوند و نباید نفوذ آنها را در تصمیم گیری های خانواده دست کم بگیریم. کودکان، مهم ترین ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ نکته کلیدی برای جذب مشتریان وفادار به برند خود | پرتال تبلیغات

۵ نکته کلیدی برای جذب مشتریان وفادار به برند خود | پرتال تبلیغات

۵ نکته کلیدی برای جذب مشتریان وفادار به برند خود   اگر کسب و کار شما محصول محور است و یا سرویس گرا لطفا همراه ما باشید تا به کمک راهکارهای ویژه ارایه خدمات به مشتریان خود را بهبود ببخشید و مشتر... [بیشتر بخوانید]