+
۱

۵ نکته کلیدی برای جذب مشتریان وفادار به برند خود | پرتال تبلیغات (اینجا کلیک کنید)

۵ نکته کلیدی برای جذب مشتریان وفادار به برند خود | پرتال تبلیغات

۵ نکته کلیدی برای جذب مشتریان وفادار به برند خود
 
اگر کسب و کار شما محصول محور است و یا سرویس گرا لطفا همراه ما باشید تا به کمک راهکارهای ویژه ارایه خدمات به مشتریان خود را بهبود ببخشید و مشتریان هدفمند را بدون هزینه ای جذب برند خود کنید .
 

اصطلاحا آنها را وفادار کنید تا برای همیشه از فروش بیشتر لذت ببرید .به صورت خلاصه ۵ نکته ی کلیدی را با هم مرور میکنیم:
۱- بهبود بخشیدن برخورد اول با مشتریان، شما باید بتوانید در اولین برخورد یک رابطه اثر بخش ایجاد کنید چرا که فروش کسب و کارها با اولین برخورد رابطه ی مستقیم دارد . تفاوتی ندارد که شما برای اولین بار با مشتری از چه کانالی ارتباط دارید ( ایمیل – تلفن – حضوری و .. ) باید به عنوان مدیر موفق فروش سعی کنید ارتباطی مثبت و با نهایت ادب در اولین برخورد داشته باشید . با شکل گیری یک ارتباط مثبت شما مسیر جذب مشتری وفادار را به خوبی طی میکنید .
۲- ارتباط دیجیتالی به تنهایی کافی نیست،
برقراری ارتباط دیجیتال با مشتری خیلی ساده و سریع است اما تجربه نشان داده ارتباط صوتی و یا چشمی میتواند موثر تر و در نهایت به جلب رضایت بیشتر مشتری منجر شود . ارتباط فیزیکی در کنار ارتباط دیجیتالی میتواند مشتریان را بیشتر از قبل به برند شما وفادار کند.

 
نکته های برندینگ برای جذب مشتری وفادار
۳- تن و لحن صدای مدیر فروش باید ویژه باشد،
تجربه نشان داده برای متقاعد کردن مشتریان سرسخت لحنی ارام و مطمن میتواند معجزه کند . در واقع لازمه فروش و بازاریابی مدرن استفاده از تن و صدای مناسب است . صدای دلخراش و یا ارام – نامفهوم و … میتواند مشتریان را از برند شما فراری دهد .
۴- تماس تلفنی برای پیگیری سفارش مشتری،
یکی از مهمترین بخش های ارایه خدمات پیگیری سفارشات مشتریان است . اثر بخشی این پیگیری از طریق تماس تلفنی بیشتر است تا روش های ایمیل و …
۵- اشتیاق ویژه برای پاسخ به سوالات مشتریان،
در ابتدا مدیر فروش باید عاشق کارش باشد و کاملا اجتماعی و خوش برخورد باشد . یکی از بخش های اثر بخش برای جذب مشتری وفادار تشویق و پاسخ به سوالات مشتریان است . با جملات نمیدانم و نامفهوم بار روانی منفی در ذهن مشتریان شکل میگیرد.

زمانی که مشتری احساس میکند پیگیر دغدغه های او هستید به برند شما علاقمند میشود . یادمان باشد بهبود ارائه خدمات مساوی است با جذب مشتری وفادار و در نهایت فروش و فروش بیشتر .

 

منبع : پرتال تبلیغات کشور

 

رای دهندگان

1 دیدگاه

توسط f4r0kh در 2525 روز قبل.
0
0
جالب بود مخصوصا لحن صدای مدیر فروش لایک