+
۲

مرکز آموزش مجازی موسیقی سدا (اینجا کلیک کنید)

مرکز آموزش مجازی موسیقی سدا

www.Sadda.ir
اگر شما به یادگیری موسیقی علاقه مند هستید ولی بنا به دلایلی امکان حضور در کلاس های آموزش موسیقی را ندارید، یکی از روش های یادگیری ساز مورد علاقه تان، استفاده از روش های مجازی است. روش هایی همچون استفاده از دی وی دی یا سایت های آموزشی در این حوزه. یکی از سایت هایی که می توانید به طور مجازی شروع به یادگیری موسیقی کنید، سایت مرکز موسیقی سدا است. در ادامه به بررسی سایت این مرکز می پردازیم.

هدف از راه اندازی سایت مرکز موسیقی سدا که با همکاری مدرسان و علاقمندان موسیقی صورت گرفته است، آموزش رایگان و مجازی موسیقی به افرادی است که دسترسی آسان به منابع موسیقی ندارند و می خواهند آموزش های موسیقی را بصورت اینترنتی دنبال کنند. در حال حاضر دوره های این سایت به صورت مجازی و رايگان در این مرکز تهیه و به علاقمندان موسیقی عرضه می شود .

برای دسترسی به منابع موجود در سایت به راحتی می توان از منوی بالای صفحه به بخش هایی همچون "یادگیری مجازی سازها"و "آکادمی مجازی موسیقی" دسترسی پیدا کرد و از مطالب آموزشی مربوط به هر بخش و یا ساز استفاده نمود.

در حال حاضر در این سایت 9 ساز مختلف به صورت تئوری آموزش داده می شود که در کنار بخشی با عنوان "آکادمی مجازی موسیقی" که مطالبی همچون تئوری موسیقی، سبک شناسی، تئوری موسیقی سنتی ایران، آواز کلاسیک و سازشناسی، می تواند منابع غنی از اطلاعات اولیه آموزش موسیقی را به علاقه مندان ارائه دهد.

در کنار این بخش ها، دو بخش دیگر هم با عناوین مشاهیر موسیقی و فروشگاه مجازی هم وجود دارد. در بخش مشاهیر موسیقی، اطلاعاتی عمومی در مورد مشاهیر بزرگ موسیقی ایران و جهان یافت می شود که می تواند اطلاعات فراگیران را افزایش دهد. همچنین علاقه مندان می توانند از بخش فروشگاه مجازی از محصولات ارائه مرتبط با موسیقی و دانلود مستندات آموزشی رایگان اقدام نمایند.

اگر نوازنده ساز هم هستید، می توانید از این آدرس رزومه خود را برای ثبت در نوازندگان این مرکز ارسال نمائید.

این سایت در شبکه های اجتماعی نیز فعال بوده و روزانه مطالب و آموزشها در دو این شبکه ها بارگذاری می شود، اگر فرصت سر زدن مدواوم را به سایت ندارید، حتی الامکان در این شبکه ها مشترک مطالب و مقالات آموزشی سایت شوید.

در قسمت کلیپ های آموزشی سایت نیز می توانید؛، کلیپ های آموزشی و دستچین شده موسیقی را مشاهده کنید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید