+
۱

بیبی دوج چیست؟ معرفی کامل بیبی دوج (اینجا کلیک کنید)

بیبی دوج چیست؟ معرفی کامل بیبی دوج

بیبی دوج چیست؟ هرآنچیزی که لازم است در خصوص بیبی دوج بدانید!
برای کسی تعجب‌آور نیست که بیبی دوج تا این حد محبوب شده و توانسته این حجم از تبلیغات را برای خود ایجاد ‌کند. این کریپتو در 1 ژوئن 2021 راه‌اندازی شد و تنها باگذشت دوهفته از آن تاریخ، همگان شاهد افزایش 1000 درصدی قیمت آن بودند. در هفته سوم، ارزش بازار این کوین به 200 میلیون دلار رسید و در هفته چهارم، 160000 دارنده سکه این کریپتو در دنیا وجود داشت.
با مشاهده افزایش سریع سطح این توکن در این حجم بالا، واضح است که خریداران به بیبی دوج کوین علاقه‌مند شده‌اند. اما سؤال این است که آیا این ارز ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟ آیا افراد باید از این جو لحظه‌ای پیروی کنند یا از آن دور شوند؟ آیا می‌توان گفت که این رمزارز برای مدت طولانی پابرجا باقی خواهد ماند؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.
بیبی دوج کوین چیست؟
بیبی دوج کوین یک دارایی رمزنگاری است که توسط جامعه آنلاین دوج کوین ایجاد شد. بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت این توکن قرار دارد، این کریپتو در واقع با نشان‌دادن سرعت تراکنش‌های جدید و بهبود یافته‌اش و همچنین دوست‌داشتنی بودنش در این جهت فعالیت می‌کند که مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن تحت‌تأثیر قرار دهد.
نحوه طراحی این ارز دیجیتال
بی بی دوج به‌عنوان یک توکن کاهش‌دهنده تورم، به‌گونه‌ای طراحی شده است که باگذشت زمان کمیاب شود. درحالی‌که برخی از تیم‌های رمزنگاری صرفا سکه‌ها را نابود می‌کنند تا تعداد سکه‌های در گردش خود را محدود کنند، این ارز مجازی به‌گونه‌ای دیگر عمل می‌کند. به‌طوری‌که هر بار که معامله‌ای از طریق آن انجام می‌شود، سکه‌ها را به کیف پول دارندگان خود اضافه می‌کند و برخی از سکه‌ها نیز به‌عنوان بخشی از نقدینگی به صرافی غیرمتمرکز Pancake Swap اضافه می‌شوند. بر اساس گفته‌های مسئولین شرکت تولیدکننده این کوین، توزیع مجدد سکه‌ها به شرکای خیریه نیز تعلق می‌گیرد. گفتنی است، بیبی دوج مجموعا 420 کوادریلیون سکه دارد که 125 کوادریلیون آن نابود شده و 295 کوادریلیون آن همچنان در حال حاضر در گردش است.
ساختن ثروت، هدف اصلی این کریپتو
بی بی دوج در حال حاضر هیچ استفاده‌ای در دنیای واقعی ندارد. بااین‌حال، پروژه‌ای در دست اجراست که آن را با Shopify، WooCommerce و دیگر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و همچنین سازمان‌های خیریه مانند ASPCA و Human Society ادغام می‌کند. این ادغام باعث افزایش ثروت افرادی می‌شود که این ارز را خریداری می‌کنند.
مزایای کوین Baby Doge نسبت به سایر ارزهای دیجیتال
برخی این استدلال را مطرح کرده‌اند که این توکن همانند Dogecoin است، زیرا در آن کریپتو نیز هیچ سقفی در عرضه سکه وجود ندارد. بااین‌حال، سکه‌ای بدون کاربرد عملی و درپوشش 420 کوادریلیون سکه به‌سختی می‌تواند کمیاب در نظر گرفته شود. به‌عنوان‌مثال، بیت‌کوین دارای کمبود واقعی بوده، سقف آن 21 میلیون سکه است که بیش از 18 میلیون آن در حال حاضر در گردش است.
در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تنها مزیت این کوین نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده، جامعه وفاداری بوده که در اطراف آن شکل‌گرفته است. بدون هیچ ابزاری در دنیای واقعی برای سکه، تمام ارزش آن در جذابیت آن به‌عنوان یک میم کوین نهفته است. البته، قیمت بیبی دوج مشخص بوده و این توکن در حال حاضر فقط با 0.000000003167 دلار معامله می‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید بیش از 630 میلیون سکه را به‌صورت سوداگرانه خریداری کرده و فقط 2 دلار ریسک کنید، حداقل خریدی که Coinbase اجازه می‌دهد.
کوین بیبی دوج چه ارزشی دارد؟
از تاریخ 22 فوریه، یک سکه Baby Doge به ارزش 0.000000003167 دلار با حجم معاملات 11,519,194 دلار و رتبه بازار #2868 است. همانطور که مشخص است، قیمت آن چندان امیدوارکننده نیست زیرا فقط کسری کوچک از یک پنی است. با این حال، سرمایه‌گذاران قصد دارند سکه‌ها را احتکار کنند و اگر زمانی به یک دلار رسید، از آن سود ببرند.
چه چیزی را باید به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در نظر بگیرید؟
هر سرمایه‌گذار عاقلی جدی گرفتن این سکه را در دستور کار خود قرار نخواهد داد. همچنین، کاملا قابل‌مشاهده است که توسعه‌دهندگان آن را Baby Doge Coin نامیده‌اند تا از محبوبیت Dogecoin استفاده کنند. شما نمی‌توانید برای انجام سرمایه‌گذاری خود به توییت‌ها و قطارهای تبلیغاتی و همچنین اخبار جدید بیبی دوج وابسته باشید. با درنظرگرفتن این موضوع، بهتر است درباره ریسک‌کردن در این زمینه احتیاط کنید.
منبع: مقاله بیبی دوج فیماچارت: https://fimachart.com/21111/what-is-babydoge/

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید