پایین کشیدن فیس بوک شعار اصلی این سایت است. در واقع بخش اعظم پیام Unthink در مورد چیزی است که با آن نسبنی ندارد. این یک شبکه ی اجتماعی دیگر نیست بلکه یک انقلاب اجتماعی است. اعضای Unthink کاربر نیستند بلکه خودشان صاحب ایده ها و افکارشان هستند. ایده ی این شبکه وقتی به ذهن پایه گذار این شبکه رسید که فرزندش میخواست در فیس بوک ثبت نام کند و بعد از خواندن قوانین استفاده با وجود اینکه این قوانین بنظرش نادرست بود برای پذیرفته شدن در بین دوستانش در این سایت ثبت نام کرد.
در فیس بوک اطلاعات شما، پستهایتان، لینکهایتان و بطور کوتاه همه ی فعالیتهای اجتماعی شما توسط گردانندگان برای تبلیغات مقاصد دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. در Unthink اطلاعات کاربران برای مقاصد تجاری فروخته نمیشود بلکه کاربر به انتخاب خودش یک برند را برای پشتیبانی از صفحه اش انتخاب میکند. ~ techCrunch
- برچسبها:
- unthink
- شبکه اجتماعی
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
1 دیدگاه