+
۳

راهنمای سریع سوالات امنیتی

راهنمای سریع سوالات امنیتی

استفاده از سوالات امنیتی در فرم های ثبت نام، در همه جای دنیا مرسوم است. اما باید توجه داشت که خود این سوالات امنیتی باعث ایجاد مشکل برای کاربران نشود. [بیشتر بخوانید]

 
+
۳

چرا گوگل لوگوی خود را تغییر می دهد؟

چرا گوگل لوگوی خود را تغییر می دهد؟

چند سالی است که نزدیکی های عید، یک چیز، برای ما ایرانی ها عادی شده. ایمیل هایی که ما را به امضای یک درخواست از گوگل برای تغییر لوگویش به مناسبت نوروز دعوت می کند. گوگل هم البته از سال ۲۰۰۴، هر سال ای... [بیشتر بخوانید]

 
+
۳

فروش اینترنتی خود را با تست A/B متحول کنید

فروش اینترنتی خود را با تست A/B متحول کنید

اگر شما مدیر یک سایت تجاری هستید و قصد دارید به موفقیت در فروش اینترنتی خود برسید، استفاده از این تست امری اجتناب ناپذیر است. [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

۲۱ نقل قول از ۲۱ مدیر برتر

۲۱ نقل قول از ۲۱ مدیر برتر

در این پست ، شما ۲۱ نقل قول از ۲۱ مدیر موفق خواهید خواند که سوال ما را پاسخ دادند: چه عاملی بیشترین تاثیر را در بهبود نرخ مشتری سازی شما داشته است؟ [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک چیست؟

به بیانی ساده، اینفوگرافیک اطلاعات و داده هایی نامرتب است که ابتدا دسته بندی می شوند، در جای درست قرار می گیرند و به شکل جذاب تری به نمایش گذاشته می شوند. به بیانی دیگر اینفوگرافیک، اطلاعاتی است که در... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش مرحله به مرحله وبلاگ نویسی

آموزش مرحله به مرحله وبلاگ نویسی

برای یک وبلاگ نویسی موفق، علاوه بر محتوای مناسب باید اصول درست نوشتن را نیز رعایت کرد تا به بتوانیم به اهداف بازاریابی خود برسیم. [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

مقابله با کامنت گذاران اسپم

مقابله با کامنت گذاران اسپم

اسپم چیست، چرا برای کسب و کار ما مضر است، چگونه قابل شناسایی است و چگونه باید با آن مبارزه کرد [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

بازاریابی داخلی، روشی که از آن متنفر نخواهید بود / اینفوگرافیک

بازاریابی داخلی، روشی که از آن متنفر نخواهید بود / اینفوگرافیک

در پی ابراز نارضایتی کاربران وب از وضعیت بازاریابی اینترنتی، تغییراتی توسط بازاریاب ها انجام شد. تغییراتی به سمت ایجاد ارزش افزوده برای کاربران. روشی که نه تنها آزار دهنده نیست بلکه جذاب و آموزنده است... [بیشتر بخوانید]