×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

۱۰ نكته در مورد بازاريابي

۱۰ نكته در مورد بازاريابي

1. هرچه بيشتر دربارة بازاريابي فرا بگيريد: آخرين كتابها و مجلات بازاريابي را مطالعه كنيد، با همكارانتان در خصوص استراتژيهاي موفق صحبت كنيد و بويژه به كسب و كارهايي كه موفق هستند توجه كنيد. در مورد باز... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه می توان کودکان را به خواندن کتاب تشویق کرد؟

چگونه می توان کودکان را به خواندن کتاب تشویق کرد؟

کنجکاوی و اشتیاق به دانستن در سرشت کودک است، اما برای کتابخوان شدن او کافی نیست برای رسیدن به این هدف باید عوامل گوناگونی با هم جمع شوند. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روش صحیح کتاب خواندن

روش صحیح کتاب خواندن

مطالعه مذموم مخصوص كسانی است كه مطالعه در آنها اثر مخدر دارد و بدین‌وسیله از عالم حقیقت خارج شده در محیطی تصوری پا می‌گذارند. [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

اسرار قدرت فکر

اسرار قدرت فکر

گنجی که در درون شما نهفته است بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را احاطه کرده است در درون انسان یک معدن طلاست و هر چه را که بخواهید میتوانید از درون این معد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

گذشته را رها کن، به آینده بیاندیش

گذشته را رها کن، به آینده بیاندیش

با توجه به آمار تکان‌‌دهنده و روبه رشدی که امروزه در مورد شمار مبتلا‌یان به افسردگی وجود دارد، لزوم تغییرات درونی به‌منظور زندگی بهتر و سالم‌تر و بهره بردن از سلامت جسمی و روحی برای سازندگی مفید‌تر جا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اصول بازاریابی برای مشاغل کوچک

اصول بازاریابی برای مشاغل کوچک

بازاریابی امری حیاتی است چون به کمک آن می توانید نیاز مشتریان خود را شناسایی کنید و آنرا برآورده سازید. اجازه دهید موضوع را کمی باز تر کنیم هر کسی که کسب و کاری را اداره می کند چه کوچک و چه بزرگ تمایل... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵قدم تا یک بازاریابی اینترنتی با محتوای موفق

۵قدم تا یک بازاریابی اینترنتی با محتوای موفق

در حال حاظر محتواهای موفق بسیار گران بها می باشند. به عبارت دیگر محتوا به عنوان یک سرمایه گذاری که بازگشت سرمایه مثبتی خواهد داشت محسوب می شود. آیا شما سرمایه گذاری سنگینی در زمینه بازاریابی اینترنتی ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونگی خلق اهداف تعیین شده (از زبان دکتر آزمندیان)

چگونگی خلق اهداف تعیین شده (از زبان دکتر آزمندیان)

اولين اصل در رسيدن به يك هدف تلاش و توانمندي فرد است و همه چيز در سايه ي تلاش به دست مي ايد . كار و تلاش در ما دنيايي از اشتياق ايجاد مي كند كه حاصلش خلق هدف است كه خود ما ان را طراحي كرده ايماصل دوم ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

با ۵ نکته زیر در هر کاری بهترین باشید

وقتی در چالشی گرفتار می آیید بجای خودخوری و حرص و جوش خوردن تنها به این فکر کنید که وضعیت را بهتر کنید. هیچ چیز را مطلق نبینید. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اهمیت و ضرورت هدف گذاری

اهمیت و ضرورت هدف گذاری

مهمترین عامل ، در کسب هر موفقیتی ، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدفگذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است ، هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند.هدف گذاری به مثابه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

راهکارهایی برای بازاریابی اینترنتی

راهکارهایی برای بازاریابی اینترنتی

با ورود به هزاره سوم زمان از اهمیت خاصی برخوردار شده است، و شاید ثروتمند را کسی به توان نامید که زمان آزاد بیشتری نسبت به دیگران در اختیار دارد، از این رو افراد ترجیح می دهند که با یک جستجو ساده و به ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه بین کار و زندگی تعادل برقرار کنیم؟

چگونه بین کار و زندگی تعادل برقرار کنیم؟

● ۴ توصیه به زنان شاغل ▪ خانم خسته و کوفته روی کاناپه می‌نشیند و برای لحظه‌ای چشم‌هایش را می‌بندد. آنقدر خسته است که همیشه در این شرایط خوابش می‌برد اما امشب به جای خواب باران اشک سرازیر می‌شود. کار ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

از همین الان افکار منفی رو دور بریزیم

چیزی كه نحوه زندگی انسانها را مشخص می‌كند، تفسیر و نوع دیدشان نسبت به وقایع بیرونی است نه خود آن وقایع. سرمنشأ مثبت اندیشی از باورهای ما می‌آید. باورها و اعتقادات هر فرد و نوع برداشتش از زندگی و وقایع... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انسان سالم از دیدگاه روان شناسی

انسان سالم از دیدگاه روان شناسی

شناخت انسان سالم و به دست دادن ملاکی منطقی و علمی در این باره دغدغه دیرپای انسان بوده است. از این رو طبیعی است که تاریخ اندیشه بشری از تئوریها, آرزوها, توهمات و اسطوره هایی در این زمینه پر باشد. چنانک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تعیین اهداف بازاریابی

تعیین ‌اهداف‌اهداف ‌شرکت ‌را ‌می‌‌توان ‌از ‌طریق ‌سه ‌پرسش مطرح کرد:چقدر ‌می‌‌خواهید ‌بدست ‌آورید؟چقدر ‌باید ‌بدست ‌آورید؟چقدر ‌می‌‌توان ‌بدست ‌آورد؟ [بیشتر بخوانید]