×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

برنامه‌نویسی در پایتون – بخش چهارم

من در آخرین بار قول دادم که کلاس‌ها را بحث کنیم. خب، این چیزی است که بر روی آن متمرکز می‌شویم. کلاس‌ها چه هستند و خوبی‌شان چیست؟ [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برنامه نویسی در پایتون – بخش سوم

در مقاله‌ی قبلی، ما درباره‌ی لیست‌ها، تعویض حرفی، دیدگاه‌ها، برابری در برابر قراردادن مقدار، عبارت‌های if و عبارت‌های while، یاد گرفتیم. من قول دادم که در این بخش درباره‌ی ماژول‌ها و تابع‌ها یاد بگیری... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

جاوا اسکریپت بخش سوم

در بخش دوم، ما شیء ها و توابع جاوا اسکریپت را پوشش دادیم، و قسمت پرسش ها و راه حل ها را معرفی کردیم؛ در این بخش جلوتر می رویم و مقداری برنامه نویسی پایه ای را با استفاده از node در سمت سرور انجام خواه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

مث بخش نخست

آیا تا بحال در یک پردازش واژه کار کرده اید و نیاز داشتید تا یک فرمول را برای متن وارد کنید؟ شاید داشتید یک برگه ی ریاضی یا علمی برای دانشکده می نوشتید، یا حتی به پرسشی درباره ی آمار پاسخ می دهید. اگر ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برنامه‌نویسی در پایتون - بخش دوم

در بخش قبلی ما، به یک برنامه‌ی ساده نگاه کردیم که raw_input را از کاربر دریافت می‌کند، تعدادی از انواع متغیر ساده، و یک حلقه‌ی ساده که از عبارت "for" استفاده می‌کند. در این بخش، ما بیشتر متغیر‌‌ها را ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برنامه‌نویسی در پایتون - بخش نخست

از میان بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی که در حال حاضر در دسترس است، پایتون یکی از ساده‌ترین‌ها برای یادگیری است. پایتون در سال ۱۹۸۰ ایجاد شد و از آن زمان واقعاً بالغ شده است. با اغلب توزیع‌های لینوکس... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

جاوا اسکریپت بخش نخست

ممکن است بپرسید که چرا انتخاب کردم تا جاوااسکریپت را در این سری از مقاله ها ارائه دهم. پاسخ آسان است، چون جاوا اسکریپت در چند سال گذشته رشد قابل توجه ای داشته و خیلی از آن ذکر می شود؛ پروژه های متن با... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اینک اسکیپ – بخش پنجم | OSReview Blog

ماه گذشته، من دیالوگ Fill and Stroke را به عنوان روشی برای تنظیم رنگ‌های یکنواخت یا الگوها روی اشیاءتان معرفی کردم. خصوصیات SVG همچنین اجازه می‌دهد تا گرادینت‌ها استفاده شوند اما، متأسفانه، تنها دو نو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اینک اسکیپ بخش چهارم | OSReview Blog

این ماه، می‌رویم تا رنگ‌ها را برای اشیاءمان تنظیم کنیم. تا بحال ما رنگ‌ها را به fill و stroke اشیاءمان با کلیک و شیفت‌کلیک بر پالت در پایین صفحه اعمال کردیم. شما همچنین می‌توانید هریک را با استفاده از... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اینک اسکیپ – بخش سوم | OSReview Blog

اینجا معمایی برای شما است: کی یک دایره دایره نیست: تخصصی تر، کدام یک از این دایره ها یک دایره است، و کدام یک نیست؟ [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اینک اسکیپ – اس وی جی | OSReview Blog

تصور کنید که به کسی دستور می‌دهید تا عکسی از یک خانه بکشد. شانسی هست تا شما اشکال هندسی و موقعیت نسبی آن‌ها را توضیح دهید.« یک مستطیل سرخ بزرگ حدود نصف پهنای صفحه بکشید، تقریباً در وسط و یک مقدار پهن ... [بیشتر بخوانید]