یک زن هستم , دختری درون من است

loading...

الهه فاخته

من یک زن هستم  نویسنده نوشته الهه فاخته   من یک زن هستم ! وقتی وارد دهه چهارم زندگی خود شدم و سی سالگی را چشیدم متوجه شدم آنقدر پخته و آبدیده شده ام که حتی می توانم به جوانتر از خودم کمک

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 1614 سه شنبه 20 اسفند 1398 نظرات (3)

من یک زن هستم 

نویسنده نوشته الهه فاخته

 

من یک زن هستم !

وقتی وارد دهه چهارم زندگی خود شدم و سی سالگی را چشیدم متوجه شدم آنقدر پخته و آبدیده شده ام که حتی می توانم به جوانتر از خودم کمک کنم یا پندهایم این بار برای بزرگتر از خودم نیز مفید خواهد بود . پندهایی که حاصل تجربه ای از زندگی سختم بود.

و این با تجربه بودن, و این فهیم بودن یعنی زن بودن . 

زن بودن یعنی آهسته گریه کردن ولی به کار خود ادامه دادن 

زن بودن یعنی فداکاری کردن , بخشیدن گناهان بزرگ دیگران , جبران کردن , خود بودن ,خود را شناختن و با خود واقعی زندگی کردن . و این فرقی نمی کند که مجرد باشی یا متاهل !!

اما ... 

 

 

بقیه متن من یک زن هستم در ادامه مطلب 

 

 

 

 اما ... 

من امروز درون خود یک دختر دیدم و دختر بودن یعنی آزاد بودن , یعنی رها بودن از غم , بدون ترس , بدون نگاه به آینده فقط مثل پروانه ها بال زدن , مثل قاصدک ها چرخیدن , مثل پر رها بودن , و خندیدن و خندیدن و خندیدن و با صدای بلند قهقهه زدن !

می دانم امروز یک زن , آرام و صبور به من نگاه می کرد , به دختری که روی آسفالت خیابان لی لی می کند , به آسمان نگاه می کند و دنبال پرواز یک کبوتر را می نگرد !

آن زن آرام و صبور من بودم , آری من بودم 

 

من یک زن هستم !

امروز فهمیدم می توانم یک زن باشم , صبور باشم , گاهی گریه کنم سبک شوم , گاهی تامل کنم و بهترین تصمیمات را در زندگیم بدون استرس بگیرم اما می توانم لحظاتی یک دختر باشم . گاهی از جلد زن بودن خود بیرون بیایم و دختر شوم , دختری که با یک شاخه گل شاد می شود و تمام روحش جان می گیرد .دختری که دغدغه آینده زندگی اش را ندارد , دختری که دلتنگیهای شبانه اش را دست مادر آرام می کند گاهی هم در آغوش گرفتن یک عروسک پشمالو ! 

 

زن بودن نباید ابدی باشد!

فکر می کردم که دیگر بزرگ شده ام , و آیا این یعنی با دختر بودن خداحافظی کنم ؟ نههه , هرگز ! این من  هستم یک زن که درون خود دختر هستم , من از برون یک دختر شکل گرفته ام اما آن را نکشته ام !

دختر بودنت را هرگز از یاد نبر!

بلند خندیدنت را ! گاهی بی غصه بودنت را ! گاهی دست کم گرفتن مشکلاتت را ! گاهی ذوق کردن با خریدن یک رژ لب صورتی ! این کودکی نیست این دختر بودن است . از دختر درونت خجالت نکش !

یا حق 

  • من یک زن هستم دلنوشته به قلم الهه آجرلو - فاخته 

  • بامداد سه شنبه 20 اسفند 1398

  • نویسنده من یک زن هستم


کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دلنوشته درباره زن , دل نوشته من یک زن هستم دختر , زن , من یک زن هستم , من یک زن هستم دلنوشته , دختر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1399/01/19 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

من یک زن هستم دختری درون من است💓💞

این نظر توسط ستی در تاریخ 1399/01/19 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

من یک زن هستم .امروز فهمیدم می توانم یک زن باشم , صبور باشم , گاهی گریه کنم سبک شوم شکلک درون من دختریست . دختر بودنت را از یاد نبر

این نظر توسط ستی در تاریخ 1399/01/19 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

واقعاسی سالگی سن پختگی و سن شکفتن هست . اوج زیبایی یک زن در سی سالگی شکفته می شه


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟