+
۱

طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟ (اینجا کلیک کنید)

طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟

در حال حاضر شرکت های زیادی را مشاهده می کنیم که برای تبلیغ محصولات شان از بروشور و کاتالوگ بهره می گیرند. بروشور، خود انواع متنوعی دارد (که در قسمت طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور توضیح داده شد) که این مسئله می تواند دست طراح را در انتخاب نوع چاپ بروشور و طراحی بروشور باز بگذارد. طراحی آگاهانه بروشور به این معناست که طراح باید قبل از شروع به طراحی بروشور، به پیش نیازهای آن توجه داشته باشد. شما قبل از طراحی بروشور یا کاتالوگ برای محصولات تان باید مشتریان هدف خود را بشناسید و بدانید که بروشور(کاتالوگ) را برای چه افراد یا شرکت هایی طراحی می کنید. همچنین طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ باید متناسب با صنعت، محصولات و برندتان باشد. مثلاً بروشور محصولات اسباب بازی کودکان با بروشور محصولات صنعتی کاملاً تفاوت دارد و رنگ هایی که در هر کدام استفاده می شود، باید متناسب و درخور باشند. ما در مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ و رنگ ها در طراحی بنر تبلیغاتی به نحوه انتخاب رنگ و اهمیت آن در چاپ و طراحی بنر، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور پرداختیم.

 

رای دهندگان

vantopc  

دیدگاهتان را بنویسید