دستگاه لاغری جی فایو یکی از بهترین روش‌های لاغری + (قیمت)

مجله پزشکی و سلامت
1 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 9 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
دستگاه لاغری جی فایو یکی از بهترین روش‌های لاغری + (قیمت)

چکیده مطلب 

دستگاه لاغری جی فایو یک روش ماساژ درمانی فوق العاده است که کاربرد بسیار زیادی در لاغری و دیگر زمینه‌های پزشکی مانند فیزیوتراپی دارد. اگر مایل به کسب اطلاعات جامعی راجع به دستگاه جی فایو هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

ماساژ درمانی با دستگاه لاغری جی فایو چیست؟ 

دستگاه لاغری جی فایو (دستگاه لاغری g5) از سال ۱۹۵۷ یک ماساژ درمانی بسیار عالی در صنعت زیبایی، فیزیوتراپی و صنایع پزشکی ورزشی بوده است. دستگاه لاغری جی فایو یک سیستم ماساژ درمانی بین المللی فوق العاده است که اقدامات منحصر به فردی را انجام داده و مزایای زیادی دارد.

دستگاه g5 با سری‌های مخصوص خود پوست و عضلات را ماساژ داده و به ترمیم بافت‌های عمیق، از بین بردن انقباض و کاهش سایز نقاط چاق بدنتان است.

 

  خرید انواع محصولات مراقبت مو ،شامپو ،تونیک مو ضد ریزش ،ماسک مو ،روغن مو و … به بخش فروشگاهی سایت دکتر سوشا مراجعه فرمائید.

مراقبت مو

استفاده از دستگاه لاغری جی فایو برای شکستن سلولیت

اگر چه ورزش به لاغری کمک می‌کند اما هرگز نمی‌توانید با ورزش از شر سلولیت‌ها خلاص شوید، دستگاه جی فایو بهترین راه برای خلاص شدن از شر سلولیت‌ها است. اگر چاق هستید و بدنتان پر از سلولیت است، این دستگاه تأثیر زیادی در شکستن سلولیت‌ها دارد.

سلولیت امروزه بیش از 85٪ از زنان را مبتلا کرده است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند داشتن سلولیت به معنای اضافه وزن است، اما این درست نیست. سلولیت شکل ظاهری از چربی‌های برآمده بدن را می‌گویند. بعضی اوقات سلول‌های چربی آنقدر گسترده می‌شوند که باعث می‌شوند فیبرهای کلاژن اطراف آن‌ها خم شود و باعث لکه‌دار شدن پوست فوقانی شود. سه لایه چربی موجود در بدن وجود دارد، سلولیت در لایه چربی نزدیک به پوست قرار دارد. با افزایش سن ، پوست شما نازک می‌شود و سلولیت‌ها بیشتر دیده می‌شوند.

بعضی اوقات سلول‌های چربی روی بافت‌های همبند (فیبرهای کلاژن) فشار می‌آورند و برای سیستم تخلیه لنفاوی فضای کمی وجود دارد که بتواند این مایعات، چربی‌ها و سموم را تخلیه کند و به همین دلیل است که چربی زیر پوست برامده شده و به شکل سلولیت خودش را نشان می‌دهد. چربی موجود در این لایه، به خوبی به رژیم یا ورزش پاسخ نمی‌دهد. در حقیقت از بین بردن سلولیت بسیار دشوار است و وجود سلولیت روی بدن می‌تواند حس ناخوشایند و شرم آوری را در فرد ایجاد کند.

دستگاه لاغری جی فایو برای کاهش سلولیت، تخلیه مایعات و سموم از بافتهای بدن و سم زدایی همراه با ورزش و رژیم غذایی بسیار عالی است. این دستگاه تاثیر بسیار معجزه آسایی در از بین بردن سلولیت‌های بدن شما دارد؛ هر چه قدرت دستگاه جی فایو بیش‌‌تر باشد، تاثیر بیشتری در از بین بردن سلولیت‌های قدیمی و وسیع نواحی مختلف بدن شما دارد. در واقع کیفیت و قدرت دستگاه جی فایو و همچنین تخصص اپراتور دستگاه، نقش مهمی در از بین بردن سلولیت‌ها دارد.

 

خرید دستگاه ترمودرمی:

برای اطلاع از قیمت دستگاههای لاغری جی فایو، ترمودرمی، فارادیک و … با شماره موبایل روی بنر تماس گرفته، یا بر روی لینک زیر تصویر کلیک کنید.

 

خرید دستگاه لاغری جی فایو

لینک قیمت انواع دستگاه های لاغری

بعد از ماساژ سلولیت‌ها با دستگاه لاغری جی فایو چه اتفاقی در بدن شما می‌افتد؟

تاثیر دستگاه جی فایو در لاغری و بدن

  • ذخایر چربی و سلولیت شکسته می‌شود.
  • بعد از مدتی بافت پوست شما صاف می‌شود.
  • گردش خون بعد از استفاده از دستگاه لاغری جی فایو افزایش می‌یابد.
  • دستگاه جی فایو به ماهیچه‌ها حجم می‌دهد.

 

 

مزایای کلی دستگاه لاغری جی فایو چیست؟

دستگاه لاغری جی فایو جریان لنفاوی، تجزیه رسوبات چربی پایدار، رفع سلولیت‌های بدن، تولید الاستین، گردش خون و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، مزایای کلی دستگاه لاغری جی فایو برای سلامت بدن عبارت‌اند از:

  • بهبود گردش خون
  • کمک به کاهش وزن و سم زدایی
  • برای کاهش مایعات اضافی
  • تسریع روند تخلیه لنفاوی و سم‌های بدن
  • جی فایو روشی مؤثر برای درمان سلولیت و تسریع تخلیه لنفاوی است.
  • جی فایو  یک روش مؤثر برای درمان سلولیت و شکستن آن‌ها است، همچنین باعث جابجایی چربی‌های ذخیره شده می‌شود و آن‌ها را به جریان خون منتقل می‌کند.
  • با افزایش جریان خون باعث احیای پوست، تولید الاستین و کلاژن برای شکل گیری بهتر پوست می‌شود.
  • ماساژ درمانی با دستگاه لاغری جی فایو بدون سوزن،بدون برشو بدون نیاز به بهبودی است، نتایج این دستگاه در زمان کوتاه ظاهر شده و نسبت به روش‌های جراحی ارزان و آسان است.
  • روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است.
  • دوره ریکاوری ندارد و بلافاصله می‌توانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.
  • جی فایو نسبت به سایر روش‌های لاغری تقریبا ارزان است.
  • تنها روشی است که کلاژن سازی را به صورت طبیعی در بدن افزایش می‌دهد.
  • به دلیل استفاده از روش طبیعی ماساژ در دستگاه جی فایو ، این روش عوارضی جانبی بسیار کمی دارد.

 

روند لاغری بعد از استفاده از دستگاه لاغری جی فایو چگونه است؟

اگر همراه با رعایت رژیم غذایی برای لاغری از دستگاه لاغری g5 استفاده کنید، نتایج سریع‌تری خواهید گرفت و لاغری دراز مدت و ماندگاری خواهید داشت. برای لاغری و کاهش سایز باید به طور منظم از دستگاه جی فایو استفاده نمایید:

مراحل لاغري با دستگاه جي فايو

  • برای لاغری موضعی کافی است هر نفر حداقل یک بار در هفته از دستگاه لاغری جی فایو استفاده کند.
  • معمولاً افراد پس از گذشت ۴-۳ جلسه از درمان با دستگاه لاغری جی فایو ، متوجه تغییر سایز و لاغری موضعی خود می‌شوند.
  • البته در نظر داشته باشید که تأثیر دستگاه g5 برای لاغری در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است هر فردی تعداد جلسات متفاوتی نیاز داشته باشد تا به سایز و اندام مورد علاقه خود برسد.
  • به علاوه باید در نظر داشت که برای حذف چربی‌های نواحی مختلف بدن، باید دستگاه جی فایو را در قدرت مناسب تنظیم نمود.
  • استفاده از دستگاه لاغری جی فایو روش لاغری موضعی غیر جراحی و غیر تهاجمی است، به همین دلیل دوره ریکاوری ندارد و بلافاصله می‌توانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.

 

آیا حین استفاده از دستگاه لاغری جی فایو وزن کم می‌کنید؟

دستگاه g5 یک روش درمانی برای کاهش وزن نیست اما برای کاهش سلولیت، تخلیه مایعات و سموم از بافتهای بدن و سم زدایی همراه با ورزش و رژیم غذایی بسیار عالی است. البته دستگاه g5 در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب سرعت کاهش وزن را افزایش داده و به لاغری کمک می‌کند.

تاثیر دستگاه لاغری g5 بر روی لاغری

 

نتایج لاغری با دستگاه لاغری جی فایو ماندگار است؟

در صورت تکمیل روند درمان و لاغری با دستگاه جی فایو می‌توانید از لاغر بودن و اثر گذاری طولانی مدت این دستگاه لذت ببرید، البته این قضیه مشروط به رعایت رژیم مناسب و ورزش منظم است تا کاهش سایز بازنگردد.

در واقع اگر بعد از لاغری موضعی، ورزش منظم، رژیم غذایی مناسب خود را ادامه دهید، لاغری شما می‌تواند برای یک دوره طولانی مدت حفظ شود، اما معمولاً به طور دائمی نیست. بهتر است بعد از از بین رفتن سلولیت‌ها و رسیدن به سایز دلخواه رژیم غذایی و ورزش خود را حفظ کرده و گاهی به ماساژ درمانی با دستگاه لاغری جی فایو بروید.

آیا استفاده از دستگاه لاغری جی فایو محدودیت سنی دارد؟

استفاده از دستگاه جی فایو محدودیت سنی ندارد و مردان و زنان می‌توانند در هر سنی از دستگاه g5 جهت لاغری و مصارف یاد دیگر استفاده کنند.

انواع دستگاه ماساژ لاغری جی فایو 

دستگاه ماساژ جی فایو برای لاغری ، از سری‌های مختلفی تشکیل شده است که مخصوص پوست و عضلات مختلف بدن است و این سری‌ها عضلات نواحی مختلف بدن را به بهترین شکل ممکن ماساژ می‌دهد.

دستگاه لاغری جی فایو 3 حرکت مختلف را به طور هم زمان تولید می‌کند که تقریباً با دست یا هر روش دیگری ایجاد این حرکات به طور همزمان غیرممکن است. دستگاه g5 بافت عمیق نواحی مختلف بدن را با استفاده از سری‌های مختلفی که دارد، ماساژ می‌دهد؛ فشار ماساژ متناسب با نیازها و ترجیحات مشتری تنظیم می‌شود. در حین استفاده از دستگاه لاغری جی فایو اپراتور دستگاه از روغن‌های گیاهی یا ارگانیک خاصی استفاده می‌کند که اسامی‌های مختلفی دارند و حس مطلوبی را حین استفاده از دستگاه g5 به شما می‌دهد.

دستگاه g5 همچنین ماساژ درمانی و آرام بخشی خوبی دارد و برای کمر، شانه‌ها، ران، باسن و معده بسیار مناسب است. دستگاه ماساژ لاغری جی فایو برای افزایش حجم عضلات بدن، افزایش گردش خون و کمک به تجزیه رسوبات چربی و سلولیت بسیار عالی است.

تصویری از دستگاه جی فایو (g5)

 

معرفی کلی دستگاه لاغری جی فایو

دستگاه جی فایو دارای دو بخش مجزا است:

  • بخش اول که قسمت الکترونیکی و فرمانده دستگاه می‌باشد که می توان گفت اصلی‌ترین بخش دستگاه جی فایو است.
  • بخش دوم سری دستگاه است که به وسیله یک لوله خرطومی به بخش فرمانده دستگاه g5 متصل است. سری‌های دستگاه جی فایو اشکال مختلفی دارد که هرکدام کاربرد مخصوص خود را دارند. معمولاً سری‌های دستگاه لاغری جی فایو 3 سر و 5 سر هستند که با توجه به وزن و میزان چربی موجود پزشک تصمیم به استفاده از آن را می‌گیرد. اینکه از کدام سری دستگاه برای ماساژ جی فایو استفاده شود، به میزان چربی موجود و وضعیت جسمانی فرد بستگی دارد.

 

یک پیشنهاد رایگان به کاربران : در صورتی که سوالی دارید، می‌توانید به بخش مشاوره پزشکی آنلاین سایت پزشکی دکتر سوشا مراجعه کرده و سؤالات خود را مطرح نمایید.

 

روش استفاده از دستگاه لاغری جی فایو 

در کلینیک‌ها و مطب‌ها اپراتور دستگاه حتماً آموزش‌های کامل جهت استفاده از دستگاه لاغری جی فایو را دیده است. برای دستگاه جی فایو خانگی نیز موقع خرید لوح فشرده و کاتالوگ آموزشی همراه دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد تا قبل از استفاده از دستگاه g5 ، روش استفاده از دستگاه لاغری جی فایو را یاد بگیرید؛ حتماً قبل از اقدام به استفاده از دستگاه جی فایو آن را به خوبی مطالعه نمایید. اگر بخواهیم به صورت کلی روش استفاده از دستگاه لاغری جی فایو را بیان کنیم، باید برای استفاده از دستگاه جی فایو به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا دستگاه g5 را روشن کنید و تنطیمات مربوط به سن، قد و وزن را انجام دهید.
  • سپس سری مناسب را برداشته و به صورت موضعی روی قسمت مورد نظر قرار داده و به صورت دورانی ماساژ دهید، نیازی به اعمال فشار زیاد نیست.
  • پس از کمی استفاده از دستگاه لاغری جی فایو احساس گرما و داغی خواهید کرد که تا حد زیادی طبیعی است. سعی کنید قسمت وسیعی از بدن را یکجا ماساژ ندهید و قسمت‌های مورد نظر را ناحیه بندی کنید و سپس اقدام نمایید.

 

طریقه استفاده از دستگاه لاغری جی فایو

 

ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو

همانطور که گفتیم دستگاه لاغری جی فایو با استفاده از سری‌های مختلف نواحی سلولیتی و چاقی موضعی بدن شما را ماساژ می‌دهد، فشاری که دستگاه لاغری جی فایو با استفاده از ماساژ به چربی‌های بدن شما وارد می‌کند، موجب شکستن چربی‌های اضافی و سلولیتی بدن شما می‌شود. به همین دلیل است که ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو برای لاغری و کاهش سایز به افراد چاق توصیه می‌شود. ماساژ با دستگاه جی فایو نه تنها به شکستن چربی‌ها کمک می‌کند، بلکه می‌تواند بافت‌های عمیق را ترمیم کرده و به رفع انقباض عضلات تحت فشار کمک کرده و ظاهر پوست را نیز بهبود می‌بخشد .

اگر می‌خواهید راجع به لاغری موضعی با هایفولیپولیز یا لیپوسونیک و عکس دستگاه بیشتر بدانید، حتماً روی این مطلب کلیک کرده و این مقاله را از مجله پزشکی دکتر سوشا مطالعه نمایید.

عکس دستگاه لاغری جی فایو

عوارض لاغری با دستگاه جی فایو

  • اکثر مشتریان یک ساعت پس از درمان با دستگاه لاغری جی فایو احساس آرامش و گرمایی را به ویژه در مناطق ماساژ داده شده گزارش می‌دهند.
  • دستگاه g5 سیستم لنفاوی را تحریک می‌کند.
  • یکی از مضرات استفاده از دستگاه جی فایو این مورد است که ممکن است پس از استفاده از دستگاه لاغری جی فایو احساس بی حالی و ضعف کنید.
  • احتمالاً در اثر حرکت سموم در بدنتان، ممکن است بعد از استفاده از دستگاه جی فایو سردرد بشوید. به همین دلیل است که توصیه می‌شود، در طول مدت درمان با دستگاه لاغری جی فایو حداقل روازنه 2 لیتر آب بخورید.

 

عوارض لاغری با دستگاه جی فایو

 

فیلم نحوه استفاده از دستگاه جی فایو


دستگاه جی فایو خانگی چگونه است؟

همانطور که گفتیم دستگاه جی فایو  با سری‌های مخصوص خود پوست و عضلات بدن را ماساژ می‌دهد و به ترمیم بافت‌‌های عمیق، از بین بردن انقباض عضلات، بهبود پوست و کاهش وزن کمک می‌کند. گاهی برای کاهش هزینه بیمار به این فکر می‌افتد که در منزل خود از دستگاه جی فایو استفاده نماید. برای چنین افرادی شرکت‌های مختلف مدل‌های جی فایو خانگی را با کارایی آسانتر طراحی کردند تا بتوانید با تهیه دستگاه جی فایو خانگی خودتان در منزل از این دستگاه استفاده نمایید.

تصویر از دستگاه لاغری جی فایو

 

قیمت دستگاه لاغری جی فایو

معمولاً قیمت دستگاه لاغری جی فایو بستگی به مدل، قدرت و سایز دستگاه و کشور سازنده این دستگاه دارد. قبل از اینکه دستگاه جی فایو را بخرید، هدف خود را از خرید این دستگاه مشخص کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر دستگاه جی فایو را برای مرکز ماساژ درمانی یا لاغری می‌خواهید باید دستگاه پر قدرتی را خریداری کنید، اما اگر برای استفاده شخصی است، می‌توانید دستگاه‌های جی فایو خانگی که کار با آن‌های نیز راحت‌تر بوده و قیمت آن‌ها نیز ارزان‌تر هستند را خریداری نمایید. در حال حاضر قیمت دستگاه لاغری جی فایو از حدود 5,500,000-20,000,000 تومان است.

نتیجه گیری:

استفاده از دستگاه لاغری جی فایو یکی از بهترین روش‌های لاغری بدون عوارض و جراحی است که می‌توانید در کنار رژیم غذایی و ورزش از آن استفاده نمایید.


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا :


منبع مقاله :

تهیه و گردآوری : سایت سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

با سلام و خسته نباشید
من الان ۲جلسه هست که از دستگاه جی فایو، فارادیک، تشک برقی و ویبراتور استفاده میکنم به طوری که هر کدام ۲۰ دقیقه طول میکشه ولی در طول این ۲ جلسه شکمم بجای کوچیک شدن بیشتر باد کرده
ماساژتراپیستم میگه طبیعی هست و بعد از چند جلسه ورم میخوابه و شکم صاف میشه
آیا این مورد طبیعی هست؟؟؟؟؟

مشاهده کامل

سلام روزبخیر..شما کارگاهی برای اموزش کار با دستگاه جی فایو و فارادیک دارید؟
یا این ک مرکزی رو سراغ داشته باشید برای اموزش و این ک مدرک بدن؟

مشاهده کامل

با سلام میتونید از آقای محمدی سوال بفرمائید. شمارشون در بنر داخل مقاله گذاشته شده.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

بابت خرید دستگاه جی فایو سوال داشتم..شماره تقای محمدی رو از کجا میتونم پیدا کنم؟

مشاهده کامل

با سلام در ینر داخل مقاله شمارشون درج شده
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام
ماساژ براي لاغري پهلو وشكك و پشت كتف هر قيمت در هر جلسه چند دقيقه بايد باشد؟
در ده جلسه هفته اي سه روز چقدر وزن و سايز كم خواهد شد ؟
با تشكر

مشاهده کامل

با سلام مجدد
لطفا مركز كار با جي فايو در ناحيه مطهري معرفي كنيد كه دستگاه به روز داشته باشند
متشكرم

مشاهده کامل

با سلام متاسفانه جایی رو نمیتونیم معرفی کنیم
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام و عرض ادب
من دو جلسه از دستگاه جی فایو و فارادایک دارم استفاده میکنم در زمان استفاده از ماساژ با جی فایو فوق العاده درد دارم
ب حدی ک شکم و پهلوهام کبود شدن، خانمی ک ماساژ میده میگه طبیعیه و خیلیا در حد درد زایمان درد رو تحمل میکنن
میخوام بدونم واقعا طبیعیه و ضرری نداره این حجم از فشار و کبودی و درد؟؟؟

مشاهده کامل

با سلام کاربر گرامی آستانه درد هر فرد مختص خود اوست و از کلمه خیلی به صورت دقیق نمیتوان برداشت درستی داشت که این میزان غیر طبیعی است یا آستانه تحمل درد شما پایین است و یا حساسیت شما نسبت به این نوع درد بالاست. اما به صورت کلی طبق تجربه افراد گوناگون در هنگام ماساژ با دستگاه افراد احساس خوشایندی ندارند و گاهی این احساس با درد همراه است. اما اگر میزان دردی که متحمل هستید بالاتر از تحمل شماست بهتر است با ماساژتراپیست خود مطرح کنید. گاها استفاده از یخ برای نواحی دردناک بعد از ماساز مفید میباشد. با تشکر
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام لطفا جهت دستگاه جی فایو مرکزی را در صادقیه یا ولیعصر معرفی بفرمایید

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کلینیک لاغری مونیکا و مرکز لاغری تک باربی در پونک
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

لطفا عوارض دستگاه جی فایو را بفرمایید؟ من چاق هستم ۹۵کیلو هستم و قبلا معده ام رو ده سال پیش کوچک کردام والان مشکلات زیادی دارم .بدنم خیلی مقاومت میکنه باید پروتیین بخورم ولی نمی تونم چون راه ورود غذا، دهانه معده ام رو تنگ کردن. استفراغ های شدید و جهشی دارم. بدنم به حالت توقف در امده. من شناگر حرفه ای هستم بدن عضله و بسیار نرمی دارم. هفته ای یک تا دوبار ورزش هوازی در اب انجام میدم و یک تا دوبار هم شنا میکنم .الان مقدار ورزش در اب رو بیشتر کردم. به پیشنهاد دکترم به خاطر مشکل زانو که دارم در خشکی ورزش نمیکنم. قبلا به صورت حرفه ای ورزش میکردام. جای که میرم برای ماساژ پیشنهاد داده شده بهم برای استفاده از این دستگاه جی فایو یک دفعه امتحان کردام. به مدت یک ربع یکم در ابتدا ضربان قلبم رفت بالا البته قبلش ماساژ گرفته بودم و در ضمن به من پیشنهاد دادن که بعداز استفاده از این دستگاه یک نوع تحرکی داشته باشم. مثلا ورزش هوازی در اب رو انجام بدم . من رو راهنمایی کنید چون من باسن بزرگی دارم و اذیت میشم و ایا برای قلب ضرری داره و تا چند جلسه و یا تا چه مدت میشه از این دستگاه استفاده کرد. من عضو تلگرام دکتر سوشا هستم. ممنون

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام دستگاه جی5 برای درمان چاقی بسیار موثر است و عارضه خاصی تا بحال برای آن شناخته نشده است. به همین دلیل میتوان گفت حتی با شرایط خاص بدن شما هم، عارضه ای از طرف این دستگاه شما را تهدید نمیکند. ما به شما توصیه میکنیم به جهت آگاهی بیشتر در مورد این دستگاه و مشورت با مسئول فنی آن، با شماره 09128012630 (آقای محمدی) تماس بگیرید. ایشان میتوانند شما را کاملا راهنمایی نمایند.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام
براي لاغري موضعي دوستان به من توصيه كردن يك دوره از دستگاه هاي لاغري به صورت فشرده استفاده كنم. ميخوام بدونم ايا اشعه هايي كه از طريق اين دستگاه ها وارد بدن ميشه مثل دستگاه جي ٥ ، ايا عوارضي در سلامت يه خانم ايجاد ميكنند؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
سلام وقتتون بخیر استفاده از این دستگاه ها به صورت استاندارد مشکلی ایجاد نمیکنه ، ولی اگر فشرده استفاده کنین به بافت های بدنتون ممکنه آسیب وارد کنه .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام.من در جایی شنیدم استفاده از دستگاه جی فایو چربی شکن چربی بدن بعد از شکسته شدن در بدن حرکت میکند و امکان دارد دور قلب و بگیره ایا صحت دارد ضمنا بنده بعد از استفاده از جی فایو تشک حرارتی هم استفاده میکنم تا تعریق کنم.خواستم ببینم ضرری نداره ؟؟؟؟؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام چون چربی رو از تزریق کبد دفع میکنه اصلا دور قلب رو نمیگیره ، استفاده از تشک هم ایرادی نداره .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من میخوام ازدستگاه لاغری جی فایو و فارادیک استفاده کنم. میخواستم بدونم قبل بارداری ضرر نداره .چون سه ماه اینده قصد بارداری دارم

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام چون شما قصد بارداری در سه ماه آینده را دارید ، بهتر است از ایجاد هر گونه استرس غیر طبیعی به بدن خود جلوگیری کنید و در عوض با تغذیه مناسب و ورزش ، هم به وزن ایده ال خود رسیده و هم بدن خود را مقاوم تر کنید و از گیاهانی مثل کلم بروکلی ، چای سبز و ... که حاوی آنتی اکسیدان بالایی هستند ، بیشتر استفاده کنید .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام میخواستم بدونم پیرو مطلبی که در خصوص لاغری موضعی با دستگاه G5 داشتید میشه توضیخ بدید که بیماران ام اس هم میتونن از این روش استفاده کنن یا براشون مضر هست ؟؟ ممنون از راهنماییتون

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
سلام وقت بخیر پیرو سوال شما ، افرادی که دچار ام اس شده اند باید سعی کنند از هرگونه اعمال فشاری به عضلات و بدن خود جلگیری کنند ، زیرا سرعت ترمیم در این افراد کمی پایین تر از حالت عادی می باشد ، بنا بر این بهتر است از کارهایی که باعث وارد شدن فشار بالا و زیادی به بدن وغضلات می شود، از قبیل ماساژ های درمانی (با دست و یا دستگاه) یا بلند کردن ورنه های سنگین و ... اجتناب کنید .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر