شامپو باتینوک

پک تقویتی و ضد ریزش مو

پک تقویتی و ضد ریزش موی باتینوک با استفاده از آخرین مطالعات علمی بدست آمده در دنیا عرضه شده است. این پک دارای یک شامپو به عنوان شوینده ی تقویتی در افرادی که تحت درمان موهای خود هستند بهمراه محلول ضد ریزش موی باتینوک عرضه شده است و در جهت تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد موهای جدید به کار می رود. ,رویش مو ,شامپو ضد ریزش ,شامپو تقویت مو  , شامپو ضد شوره  ,شامپو باتینوک

 

این شامپو حاوی عصاره  طبیعی زعفران می باشد که محرک بسیار قوی برای گردش جریان خون در مویرگ های سر بوده که در نهایت باعث تقویت پیازچه مو و رشد مجدد موی سر می گردد.همچنین دارا بودن عصاره های سیر،آلوئه ورا و عسل بهمراه ویتامین B5 قدرت فوق العاده ای در مهار ریزش مو به این شامپو خوهد داد.

محلول ضد ریزش موی باتینوک موجود در پک از بهترین و با ارزش ترین عصاره های طبیعی تشکیل شده است که با استفاده مداوم بهمراه شامپو زعفران باتینوک، ریزش موی سر را به مقدار چشمگیری کاهش داده و باعث تقویت و رشد مجدد مو خواهد شد.

عصاره های طبیعی رزماری، سیر، نعناع، بابونه، سدر، گزنه، دم اسب و آلوئه ورا از جمله ی عصاره هایی هستند که این محلول را منحصر بفرد و قدرتمند ساخته اند.

 

جهت مشاهده ویدئو های باتینوک اینجا کلیک کنید

نمونه مصرف کنندگان :

 

 

 

همچنین جهت دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

0921-013-5468

 

توجه : به دلیل تخصصی بودن شامپو محلول باتینوک حتما باید قبل از تهیه و استفاده مشاوره دریافت کنید

جهت مشاوره رایگان و سفارش : 5468-013-0921


ویا
در بخش نظرات  به صورت خصوصی شماره تلفن خودتون رو قرار بدید تا ما با شما تماس میگیریم

تحویل رایگان در تمامی نقاط کشور

توجه : فروش  محصولات باتینوک فقط و فقط از طریق تماس با شماره بالا و زیر نظر شرکت پخش سیمرغ میباشد .

 

سایر روش ها مانند پیامکی تغلبی میباشند
 
توجه تمامی محصولات ارائه شده توسط وبلاگ جوپار دارای شماره سریال ، جهت استعلام از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و همچنین شماره پروانه ساخت میباشند .
 
توجه فقط تا 7 روز بعد از تحویل دمنوش از پست میتوانید  دمنوش را بدون پرداخت هزینه مرجوع کنید و بعد از بازگشت کالا هزینه خود را از طریق کارت به کارت دریافت کنید
 
توجه مدت زمان تحویل دمنوش از بین 2 تا 6 روز کاری میباشد