مزوتراپی صورت بهروز شاپ بهترین روش جوانسازی

علاوه بر تاثیر عوامل جوی مثل نور خورشید؛ تغذیه، سن و ارث در بروز چین و چروک صورت نقش مهمی دارند. با افزایش سن میزان کلاژن پوست به طور طبیعی کاهش پیدا می‌کند و همین امر باعث چروک و شکستگی پوست صورت می‌شود. در این وضعیت شاید شما به فکر استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک یا درمان‌های موضعی بیفتید، اما این کرم‌ها قادر به کم‌کردن عمق چروک‌ها نیستند و فقط می‌توانند از بروز چروک‌های جدید جلوگیری کنند.

اگر پوست شما پیر شده و ایجاد چین و چروک‌ها شما را آزرده کرده‌اند و به دنبال یک روش جوان‌سازی غیرتهاجمی برای پوست خود می‌گردید، مزوتراپی پوست روشی مؤثر و مناسب است. 

مزوتراپی را می توان به‌عنوان یک مکمل و یا یک روش جایگزین برای بسیاری از روش‌های جوان‌سازی مورد استفاده قرار داد از جمله؛ تزریق بوتاکس، لایه برداری لیزری، لایه برداری شیمیایی، آنتی‌اکسیدان‌ها، کرم‌های موضعی و لیفت صورت. اما درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرم ابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود و یا برای درمان چروک‌های پیشانی و کنار چشم‌ها (مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست)‌ می‌توان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت آن ها جلوگیری کرد و بعد با مزوتراپی به کشیدگی پوست و رفع چین و چروک‌ها کمک کرد.

برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین C برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک

 

مطالب مرتبط:

مزوتراپی چیست

میکرونیدلینگ چیست

میکرونیدلینگ فقط نقش جوان سازی دارد؟

کاربرد های میکرونیدلینگ

مزوتراپی مو – بهترین درمان ریزش مو

مزایا و معایب درمان ریزش مو با مزوتراپی

جوانسازی پوست با اجرای مزوتراپی

جوانسازی با روش دستی مزوتراپی

جوانسازی پوست با تزریق توسط مزوگان در مزوتراپی

درمان سلولیت با مزوتراپی