فردا روز سرنوشت سازی برای فوتبال ایران و عربستان
فردا یکی از مهمترین جلسه‌های سرنوشت‌ساز برای فوتبال ایران است اما در جبهه مقابل عربستانی‌ها هستند که ظاهرا خودشان هم دچار مشکلاتی در درون شده اند.
به گزارش تابناک ورزشی، مساله اینکه عربستانی ها به AFC اعلام کرده اند به دلیل عدم امنیت در ایران نمی‌خواهند بازی کنند و از سویی مقامات ایرانی نیز عنوان کرده اند ایران امن است و در کشور بی طرفی بازی نخواهند کرد همچنان سوژه داغ رسانه های عرب و ایرانی است. با این حال هنوز همه چیز مبهم است.
عده ای در ایران نگران و شاید منتقد به این هستند که نباید اجاره می دادیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیری در این خصوص را به زمانی دیرهنگام موکول کند و برخی هم از جمله سران فدراسیون می گویند این زمان خریدن کاملا به نفع ایران است تا بتوانند ثابت کنند ایران کشوری امن است و مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد.
از سویی AFC به مقامات فدراسیون ایران و عربستاناعلام کرده بود که تیمهای ملی هر دو کشور باید در پایتخت های هر یک بازی های ملی را برگزار کنند و فقط تصمیم گیری در مورد لیگ قهرمانان به ۲۵ اسفند موکول می شود.
با این حال امروز نایب رئیس فدراسیون عربستان در مصاحبه ای عجیب تاکید کرد که حتی تیم ملی کشورشان هم در ایران حاضر به بازی نیست. از سویی امروز سخنگوی این فدراسیون استعفا می دهد. استعفایی که بعد از چند استعفای دیگر مطرح شده است و گویی آل سعود در فدراسیون فوتبال می خواهد نفوذ بیشتری داشته باشد.
همه این موارد جلسه فردای ایران و شخص علی کفاشیان را که در دوحه بسر می برد را حساس تر از همیشه کرده است. درون فدراسیون عربستان دچار مسائل سیاسی شده است و این تغییرات به صورت فوتبالی انجام نمی شود اما در ظاهر عربستانی ها متحد شده اند که به هدف خود یعنی ضربه به فوتبال ایران برسند.

[ چهارشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۴ ] [ 18:21 ] [ امیر ] [ ]
آخرین مطالب