درود!:)

تصمیم گرفتم توی وبلاگ از چیزای جدیدی که خودم کشف کردم بنویسم!:دی

شاید یکی دیگه ام باشه که مثه من تو یه سری چیزای مشابه به مشکل بربخوره!:)

یکی از مشکلات اساسی که من داشتم پرزنت کردن با power point بود! که ماشالا روز به روزم برای انجام پروژه‏هام بیشتر مجبور میشدم ازش استفاده کنم! مشکلم با power point قالب تکراری و بدون خلاقیتش بود! برای هر پرزنتی همه از power point استفاده میکنن و واقعا دیگه کار باهاش خیلی تکراری و خسته کنندس! پاورپوینتای یه شکل که جا برای اعمال خلاقیت نداره! همش مجبور بودم تو یه چارچوب تعیین شده کار کنم! زد و یه روز خواهرم برام تعریف کرد که یکی با یه شیوه‏ی عجیب غریبی اومده و سرکلاس پرزنت داده! خیلی برام جالب بود بدونم که چطوری متفاوت بوده...گشتم و پرس و جو کردم تا به یه چیز جدید رسیدم!

یه شیوه‏ی جدید برا پرزنت کردن! کاملا متفاوت با اون power point قدیمی! 

Prezi

این یه سرویس آنلاینه...چیزی که برام خیلی جالب بود فضای نامحدودیه که برخلاف power point در اختیارتون میذاره، مجبور نیستین هی از یه  slide به slide دیگه بپرین! هرقد که دلتون بخواد جا دارین.:)

اگه بخواین میتونین prezi desktop رو دانلود کنین و به صورت آفلاین هم به درست کردن پروژتون بپردازین.:) (برای دانلود اینجا کلیک کنید.)

که البته قبلش باید توی سایتش (اینجا کلیک کنید) ثبت نام کنین (چه برای استفاده‏ی آنلاین و چه برای استفاده از prezi desktop)

فقط دو تا مشکل وجود داره!

۱.اینکه شما اگه بخواید به صورت آنلاین کارتونو انجام بدین هیچ مشکلی وجود نداره ولی برای کار با prezi desktop متاسفانه به مشکل محدودیت زمانی برمیخورین! یعنی سایت سرویس رو برای یک ماه به طور رایگان دراختیارتون میذاره و بعدش باید پول بپردازین...که خب از ایران انجام این کار ممکن نیست! بنابراین باید نرم افزارو crack کنیم...

که برای اینم من یه راه کشف کردم که صد در صد تضمینی نیست!:دی

استفاده از نرم افزار  Cracklock.(برای دانلود اینجا کلیک کنید.)

کار باهاش خیلی راحته ولی اگه توی کرک کردن مشکل دارید این ویدئو رو نگاه کنید.

اگه بتونین کرکش کنین دیگه خیلی خوب میشه!:دی

2.اینکه متاسفانه این نرم افزار هنوز فارسی رو ساپورت نمیکنه:(

امیدوارم که این مطلب مفید باشه:)

چاکریم!;)