+
۱

نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) اسپا (اینجا کلیک کنید)

- سایت مشترکین با امکانات گزارش مصرف،شارژ آنلاین،تغییر سرویس،ثبت مشکلات(Ticket) و پیگیری آنها
- گزارشات مدیریتی کامل به صورت جدول،نمودار و گراف جهت نظارت سریع و تصمیم گیری دقیق و مناسب
- امکان تعریف جشنواره های مختلف و فروش های ویژه با تخفیف های خاص
- ثبت کلیه ی تماس ها و سوابق ارتباط کارکنان شرکت با مشترکین
- محدود کردن سرعت (Queue مشترک به تفکیک روزانه و شبانه)
- ارتباط کامل با نرم افزارهای اکانتینگ سیب و IBSng وNetBill
- مدیریت و کنترل عملکرد کارکنان سازمان
- بخش اتوماسیون با امکانات ایجاد نامه جدید، ارسال نامه به همراه پیوست،ثبت یادداشت،رویت نامه های دریافتی یا حذف شده و...

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید