+
۱

قیف فروش | ۴ نکته درباره اتوماسیون قیف فروش| صرفه جویی در زمان با اتوماسیون سازی (اینجا کلیک کنید)

قیف فروش | ۴ نکته درباره اتوماسیون قیف فروش| صرفه جویی در زمان با اتوماسیون سازی

قیف فروش که آن را با نام قیف بازاریابی هم می شناسند در حقیقت همان فرآیند فروش است که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را به سمت خرید محصول یا خدمات، هدایت و ترغیب می کنند.

یک قیف ساده را تصور کنید، تمام کسانی که به نوعی با سازمان ما، محصولات و یا خدماتمان از طریق فعالیت های بازاریابی آشنا می شوند، ورودی های این قیف، و تمام کسانی که در نهایت اقدام به خرید می کنند، خروجی های قیف هستند که در حقیقت مشتریان واقعی کسب و کار می­ باشند

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید