قیف فروش که آن را با نام قیف بازاریابی هم می شناسند در حقیقت همان فرآیند فروش است که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را به سمت خرید محصول یا خدمات، هدایت و ترغیب می کنند.
یک قیف ساده را تصور کنید، تمام کسانی که به نوعی با سازمان ما، محصولات و یا خدماتمان از طریق فعالیت های بازاریابی آشنا می شوند، ورودی های این قیف، و تمام کسانی که در نهایت اقدام به خرید می کنند، خروجی های قیف هستند که در حقیقت مشتریان واقعی کسب و کار می باشند
خانه
» تکنولوژی »
نرم افزار »
قیف فروش | 4 نکته درباره اتوماسیون قیف فروش| صرفه جویی در زمان با اتوماسیون سازی
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید