+
۱

۳ دلیل برای فکر کردن به نرم افزار CRM - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (اینجا کلیک کنید)

۳ دلیل برای فکر کردن به نرم افزار CRM - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری

تاکنون به این فکر کرده اید، که چرا تعدادی از سازمان‌ها از بقیه موفق تر هستند؟ چرا بعضی از سازمان ها درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارند؟ آیا فکر کرده اید چرا خیلی از سازمان ها نسبت به بقیه سریع پیشرفت می کنند؟

از آنجایی که سازمان‌ها به منظور نیل به اهداف و کسب رضایت مشتریان ایجاد شده اند لذا هر سازمانی برای تحقق اهدافش، بایستی فرایندها و فعالیت‌هایش را استانداردسازی نماید.

دلیل ۱: صرفه جویی در زمان با نرم افزار CRM
برایان تریسی ( Brian Tracy) معتقد است ” کسانی موفق ترند که زمان خود را مدیریت می کنند و از زمان به خوبی استفاده کرده و این کار را بارها و بارها تمرین می کنند تا اینکه به یک عادت تبدیل شود.”

3 دلیل برای اینکه شما احتمالا باید درباره نرم افزار CRM فکر کنید

همان طور که می دانیم هر روز ۲۴ ساعت است و این ۲۴ ساعت ثابت است پس ما باید زمان خودمان را تنظیم کنیم . ما هرگز نمی توانیم این ۲۴ ساعت را تغییر دهیم اما می توانیم با برنامه ریزی دقیق و صحیح میزان استفاده خود را از زمان کم یا زیاد کنیم .ما این توانایی را داریم که کارهایمان را مدیریت و برنامه ریزی کنیم وعلاوه برنامه ریزی باید از نرم افزار هایی مانند نرم افزار CRM استفاده کنیم چون این نرم افزار مشتری محور است و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات هر مشتری در صفحه مشتری موجود باشد وقتی می توانید با یک کیلیک اطلاعات کامل مشتری را ببینید فکر می کنید چقدر در زمان صرفه جویی می شود؟
ولی هنوز می شنویم بسیاری از کسب و کار ها اطلاعات مشتری را در چندین مکان دارند و هیچ کدوم از این اطلاعات با هم ارتباط ندارند مانند اطلاعات خرید مشتری ، اطلاعات ایمیل دریافتی ،تعداد تماس های گرفته شده با مشتریو بلعکس،تعداد جلسات برگزار شده و…

احتمالا ثروتمندترین اطلاعات در ایمیل ها و بخش حسابداری وجود دارد، آنها کلید واقعی “ارتباط” هستند اما این دو اطلاعات در بیشتر سازمان ها از هم جدا هستند .

قدرت اطلاعاتی که در نوک انگشتان خود داشته باشید را تصور کنید.وقتی شما می توانید یک رکورد مشتری با یک کیلیک ببینید و تمام اطلاعات را در یک مکان مشاهده کنید این عاملی است که باعث صرفه جویی در زمان می شود و لزومی ندارد از بخش های متفاوت اطلاعات مشتری را جمع آوری کنید.

مثلا شما می توانید موارد ساده ای را که قبلا امکان دستیابی اش را نداشته ای مشاهده کنید مانند: این مشتری در یک زمان سفارشی نداشته است، چرا این اتفاق افتاده است؟ اقدام: با مشتری تماس می گیرید و متوجه می شوید که در کسب و کار شما چه اتفاقاتی می افتد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید