کسپرسکی

7 نشانه برای اطمینان از هک شدن !

۱۳۹۲/۱۱/۷مقالات / گفت و گو

در دنیای امروز که زندگی و کار هر دو دیجیتالی شده‌اند، اصلی‌ترین ارمغانِ نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس، آرامش است ! آرامش از این که اطلاعاتمان دزدیده نمی‌شوند، داده‌ها را از دست نمی‌دهیم و سیستم‌های رایانه‌ای ما به درستی کار خواهند کرد و عملکرد ضعیفِ رایانۀ ما به دلیل ویروس‌ها و تروجان‌ها ما را کلافه نخواهد کرد.

این روزها شاید جابجا شدن چند بایت اطلاعات، به سادگی رایانۀ شما را در معرض هک شدن قرار دهد، راهِ حل پیشگیری از این هک‌ها و حفاظت از اطلاعات‌مان برای آرامش و آسایش در دنیای دیجیتال، استفاده از نرم افزارهای امنیتی به‌روز و اوریجینال است.

در اینجا لیستی از 11 نشانه برای اطمینان از هک شدن شما ارائه شده است :

1-پیغام آنتی ویروس‌های غیرواقعی

احتمالاً با پیغام‌های دروغینِ، بدافزارهایی که خبر از وجود ویروس روی سیستم شما می دهند را دیده اید، این بدافزارها خودشان از هر ویروسی خطرناکتر هستند، با تقلید از محیط نرم افزارهای آنتی ویروس، کاربر را فریب می دهند و به اهداف تجاری خود دست می یابند، برای جلوگیری از این بدافزارها همواره هوشیار باشید و نرم افزار آنتی ویروس خود را بروز نگه دارید.

 

آنتی ویروس

2- نوارابزارهای ناخواسته روی مرورگر

وقتی که مرورگر خود را کلیک می کنید باید، مدت طولانی منتظر بمانید تا بارگذاری شود؟ علتش تعداد فراوان نوارابزارهایی است که شما آنها را نصب نکرده اید ! بله در این صورت شما احتمالاً با یک تروجان و ویروس خطرناک روبرو شده اید ! باید کمی هوشیارتر باشیم تا دچار این مشکل نشویم و بتوانیم در دنیای دیجیتال، امنیت خود را حفظ کنیم.

3- جستجوهایی که ریدایرکت می شوند !

وقتی در موتور جستجوی مورد علاقه تان جستجو می کنید، به صفحه دیگری هدایت می شوید ! احتمالاً به دلیل استفاده از آنتی ویروسهای غیر اوریجینال و غیرمعتبر، نتوانستید امنیت کامپیوتر خود را حفظ کنید و اکنون هکرها در کامپیوتر شما نفوذ کرده اند.

4- صفحات پاپ آپ

یکی از دردناک‌ترین اتفاقات، تعداد پاپ آپ های فراوانی است که بر روی سیستم شما باز می شوند ! اگر این علامت را مشاهده کردید، یقین بدانید که در حال همنشینی با یک ویروس خطرناک هستید !

5- دوستان شما، ایمیل‌های دروغین از شما می گیرند

خیلی بد است که از آدرس ایمیل شما برای تمام دوستان و همکارنتان ایمیلهایی با محتوای نامناسب ارسال شود! اونوقت دیگه آبرویی برای شما نخواهد ماند. این کاری است که خیلی از ویروسها انجام می دهند. با یک آنتی ویروس، مطمئن باشید که بدافزارهای مخرب نمی توانند با آبروی شما بازی کنند.

6- رمزهای آنلاین شما ناگهان عوض می شوند

هر چقدر تلاش می کنید که لاگین نمایید، با پیغام رمز عبور اشتباه است روبرو می شوید و اطمینان دارید که همه چیز را صحیح وارد کرده‌اید؟ برای شما متاسفم ! ویروسها در رایانه شما جا خوش کرده اند !

7- نصب شدن نرم افزارهای ناخواسته

برخی ویروسها، در رایانه شما خیلی راحت، اقدام به نصب نرم افزارهای مورد نظرشان می کنند و شما کنترلی بر آن ها ندارید، یک نرم افزار آنتی‌ویروس اوریجینال به شما کمک می‌کند که کنترل کار را به دست بگیرید!

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
راهکارهای کسپرسکی رکورددار جوایز در تست‌های مستقل

راهکارهای کسپرسکی رکورددار جوایز در تست‌های مستقل

در سال 2023، محصولات و راهکارهای ما دقیقاً در 100 تحقیق و تست مستقل شرکت داده شده و 93 بار را برنده شدند: سال میلادی گذشته برای ما بهترین سال بود. با ما همراه باشید.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد