دنیای فناوری

اپل برای بهبود دوربین آیفون کارشناس PureView نوکیا را استخدام می کند.

499

نوکیا 808 پیر ویو

حال که نوکیا در یک وضعیت گذار را سپری می کند بسیاری از کمپانی در کمین متخصصین این کمپانی بزرگ نشسته اند یکی از این کمپانی ها اپل است اپل در این نابسامانی نوکیا فرصت را غنیمت شمرده است تا برخی از کارمندان نوکیا از جمله یک کارشناس دوربین PureView را برباید.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

Ari Partinen کارشناس PureView نوکیا در حال رفتن به اپل است جاییکه احتمال زیاد برای بهبود دوربین آیفون کار خواهد کرد را تا جایی که در ردیف لومیا قرار گیرد

بیشتر بخوانید : مقایسه جامع و کامل دوربین لومیا ۱۰۲۰ نوکیا با آیفون ۵S اپل

Partinen تنها یکی از افرادی هست که در تیم عکاسی لومیا ( Lumia Photography ) بر روی دوربین های Pure Viwe کار می کرد این دوربین ها هم اکنون در گوشی های ویندوز دار لومیا نوکیا بکار می رود.

تکنولوژی Pure View در همه ای گوشی های نوکیا می توان پیدا کرد از گوشی نوکیا ۸۰۸ پیر ویو گرفته که دارای حسگر ۴۱ مگاپیکسلی بود تا آخرین گوشی این شرکت لومیا ۹۳۰ که از این تکنولوژی استفاده می کند

تکنولوژی PureView به عنوان یکی از بهترین دوربین های در دسترس مورد توجه برای گوشی های هوشمند  را می توان در هر چیزی از Nokia 808 PureView با سنسور ۴۱MP اش تا Lumia 930 پیدا کرد.

بیشتر بخوانید : مقایسه دوربین گوشی های نوکیا لومیا ۱۰۲۰ و سونی Z1

این کارشناس عکاسی امروز صبح در توئیتر اعلام کرد که نوکیا و لومیا را ترک خواهد کرد و سپس تایید کرد که برای اپل کار خواهد کرد.

" امروز آخرین روز کاری من برای خانواده فوق العاده لومیا خواهد بود. در ماه جون امسال فصل جدیدی را در کوپرتینو کالیفرنیا شروع خواهم کرد. با عشق "

— Ari Partinen (@Partinen) May 9, 2014

— Ari Partinen (@Partinen) May 9, 2014

 

با توجه به خریداری Beats Electronics توسط اپل، بنظر می رسد این شرکت برای گرد آوری گروهی از کارشناسان و متخصصان در رشته های مختلف برای بهبود بیشتر محصولات خود تلاش می کند.

منبع : T3

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.