+
۱

با ۶ قابلیت دوست داشتنی گلکسی S۶ آشنا شوید (اینجا کلیک کنید)

با ۶ قابلیت دوست داشتنی گلکسی S۶ آشنا شوید

کمپانی سامسونگ چندی پیش پرچم‌داران سال جاری خود را با نام‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج عرضه کرد که هر دو محصولاتی سرشار از امکانات بودند (همانند همیشه) اما باید قبول کنیم که تمام این امکانات نیز کاربردی نیستند و شاید بعد از یک ماه استفاده از آن‌ها دیگر سراغشان نروید (چون کاربرد زیادی در زندگی روزمره ندارد) اما سامسونگ با وجود اینکه در پرچم‌داران جدید خود از رابط کاربری تاچ ویز استفاده کرده است اما سعی کرده تا امکانات جالبی را نسبت به گذشته در آن قرار دهد تا این رابط کاربری بتواند رابطی خوب بین کاربر و دستگاه باشد.

همان طور که گفته شد در گلکسی S6 امکانات جدیدی قرار داده شده است که شاید در سایر اسمارت فون‌ها چنین قابلتی را ندیده باشیم. پس همراه ما باشید تا با این قابلیت‌ها آشنا شویم.

اجرا سریع اپلیکیشن‌ها

image

اغلب کمپانی‌ها سعی دارند که برای اجرا سریع اپلیکیشن دوربین کارهایی را انجام دهند که اکنون سامسونگ در پرچم‌داران جدید خود یکی از بهترین راه‌ها را برگزیده است. کاربران این دستگاه می‌توانند زمانی که صفحه نمایش قفل است با دو بار فشار دادن دکمه پاور، اپلیکیشن دوربین را در 1 ثانیه اجرا کنند. البته اجرا سریع اپلیکیشن نیز از سایر قابلیت‌های این محصول است که دلیل این اتفاق نیز به سخت افزار قدرتمند دستگاه باز می‌گردد. (گفتنی است که شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات دوربین این قابلیت را غیر فعال نمایید)

ادامه در http://plink.ir/axh8


پي لينک - کوتاه کننده لينک
http://plink.ir

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید