+
۱

اپل درحال کار بر روی یک آیپد ۱۲ اینچی است (اینجا کلیک کنید)

اپل درحال کار بر روی یک آیپد ۱۲ اینچی است

image

آیا یک آیپد بزرگتر می‌خواهید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بدانید تنها نیستید و البته احتمالا به زودی به خواسته خود خواهید رسید. شایعاتی شنیده می‌شود مبنی براین که اپل درحال کار بر روی یک آیپد ۱۲ اینچی است. وبسایت 9to5mac نیز شایعات جدیدی در مورد اپل منتشر کرده است که خبر از تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید، برای یک آیپد ۱۲/۹ اینچی می‌دهد و بر اساس این گزارش، سیستم عامل ios، در حال آزمایش برای انطباق با صغحه نمایش‌های بزرگ دو مدل تبلت با کدهای j98 و j99 است. همانطور که انتظار می‌رود تفاوت این دومدل در پشتیبانی از wifi‌ و شبکه‌های موبایل است. مدل اول فقط قابلیت ارتباط از طریق wifi‌ را دارد، در حالی که دومی از شبکه‌های تلفن همراه هم پشتیبانی می‌کند. از جمله تغییرات جدید سیستم عامل اپل، قابلیت صفحه نمایش چند قسمتی برای نمایش چند برنامه در حال اجرا است که احتمالا به‌زودی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) برای آیپدهای کنونی هم ارائه خواهد شد.

همچنین وبسایت 9to5mac به این نکته هم اشاره می‌کند که این امکان قرار بود در IOS 8 وجود داشته باشد، ولی در زمان معرفی اثری از آن نبود (!) بنابراین این بار هم هیچ چیز قطعی نیست. در عین حال می‌گوید که قابلیت صفحه نمایش چند قسمتی اپل، بسته به نوع اپلیکیشن‌های در حال اجرا، می‌تواند شامل قسمت‌های زیادی باشد و چیزی فراتر از دو پنجره کنار هم است. به هر حال مسلم است که صفحه نمایش بزرگتر، امکانات بیشتری را برای نوآوری در اختیار اپل قرار می‌دهد و برای استفاده بهتر از فضای اضافه شده، لازم است تغییراتی در سیستم عامل، سیری و مرکز نوتیفیکیشن‌های آن صورت گیرد.

سیستم چند کاربره توسعه یافته جدید اپل، موضوع دیگری است که توسط این وبسایت مطرح شده است ولی احتمالا این سیستم به IOS 9 در کنفرانس WWDC نخواهد رسید، اما شایعه شده که زمان ارایه آن پاییز است؛ زمانی که تیم‌ کوک و همکارانش را در مراسم معرفی آیپد پرو ملاقات می‌کنیم!

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید