ساعدنیوز
ساعدنیوز

چرا باید همین امروز روی سئو سایت سرمایه گذاری کنید؟

  شنبه، 18 دی 1400 ID  کد خبر 187060
چرا باید همین امروز روی سئو سایت سرمایه گذاری کنید؟
ساعدنیوز:اگر قبلا درمورد سئو سایت یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو شنیده‌اید ممکن است با خودتان فکر کرده باشید که ارزش دارد در این زمینه سئو سرمایه‌گذاری کنم یا نه. خبر خوب این که در اینجا اطلاعاتی که نیاز دارید را پیدا خواهید کرد. در ادامه تمام جوانب و مزایا و معایب سئو را توضیح خواهیم داد.

اگر قبلا درمورد سئو سایت یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو شنیده اید ممکن است با خودتان فکر کرده باشید که ارزش دارد در این زمینه سئو سرمایه گذاری کنم یا نه. خبر خوب این که در اینجا اطلاعاتی که نیاز دارید را پیدا خواهید کرد. در ادامه تمام جوانب و مزایا و معایب سئو را توضیح خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که چرا سئو مهم است و چرا باید هرچه زودتر برای جذب افراد بیشتر به کسب و کار خود، سراغ سئو بروید.

سئو چیست؟

بهتر است ابتدا ببینیم منظور از سئو چیست؟ سئو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که تمرکز آن بر روی حضور هرچه بهتر و بیشتر یک کسب و کار در نتایج جستجوی سرویس هایی مثل گوگل و بینگ است. با به کار بردن تاکتیک ها و استراتژی های مختلف می توان یک وبسایت را به گونه ای بهینه سازی کرد که در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجو، رتبه بهتری به دست آورد و به این ترتیب احتمال دیده شدن آن وبسایت را افزایش داد تا مشتری ها یا کاربرهای بیشتری جذب آن کسب و کار شوند. موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم های خاص و در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف تصمیم می گیرند که چه نتایج و سایت هایی را به کاربری که کلمه یا عبارتی را جستجو کرده نمایش دهند.به عنوان مثال گوگل برای چنین کاری بیش از 200 فاکتور مختلف را در نظر می گیرد تا بتواند بهترین نتایج را به کاربرانش ارائه دهد.

تصویر

به طور کلی می توان استراتژی های سئو را این گونه دسته بندی کرد:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید و بهینه سازی محتوای مناسب سئو
  • بهبود طراحی سایت و تجربه کاربری
  • لینک سازی
  • تحلیل نیت و هدف کاربر از جستجو
  • و بسیاری موارد دیگر

به طور خلاصه می توان گفت سئو به معنی بهینه سازی فاکتورهای مختلف در درون و بیرون یک وبسایت است تا موتورهای جستجو بتوانند هرچه بهتر سایت شما و محتوایش را بشناسند و در نهایت سایتتان بتواند رتبه مناسبی را در صفحه نتایج جستجوی کاربران به دست آورد. به کمک سئو می توانید کاربران بیشتری را به سایتتان جذب کنید تا فروش بیشتری را برای کسب و کار خود به دست آورید.

تصویر

چرا سئو مهم است؟

سئو برای هر کسب و کاری حیاتی و مهم است. به چند دلیل:

  • میلیاردها کاربر در سراسر جهان از موتورهای جستجو استفاده می کنند: بیش از 93 درصد فعالیت های آنلاین با جستجو در یکی از موتورهای جستجو آغاز می شود. بنابراین، برای دیده شدن در میلیاردها جستجویی که روزانه انجام می شود، سئو حیاتی است. بدون سئو، کاربران و مشتریان آنلاین محصولات و خدمات شما را پیدا نمی کنند و طبیعتا سراغ رقیبانتان که رتبه بهتری در صفحه نتایج جستجو دارند خواهند رفت.
  • رتبه بهتر در صفحه نتایج ارگانیک، خریدنی نیست: جدای از لینک های تبلیغاتی که معمولا موتورهای جستجو در ابتدای صفحات نتایج جستجو نمایش می دهند، شما نمی توانید برای داشتن رتبه بهتر در یک موتور جستجو به آن ها پول بدهید. بنابراین برای داشتن رتبه بهتر نسب به رقبا باید سراغ سئو بروید.
  • سئو می تواند به شما کمک کند آنچه را کاربر به دنبالش است به او بدهید: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو، جلب رضایت و تامین نیاز کاربران از جستجویی است که انجام داده اند. با بهینه سازی وب سایتتان می توانید محتوا و تجربه ای را در اختیار کاربران قرار دهید که برای آن ها مفید و مشکل گشا باشد. به این ترتیب می توانید شهرت و محبوبیتی به دست بیاورید که باعث می شود کاربران در آینده مجددا سراغ شما و محصولات یا خدماتتان بیایند.

اگر قصد دارید برای محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، بازاریابی آنلاین موفقی انجام دهید، بدون شک سئو یکی از بهترین و مهمترین گزینه ها برای موفقیت بیشتر در دنیای دیجیتال و فروش هرچه بیشتر است.

پنج فایده ی اصلی سرمایه گذاری روی سئو

سئو می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. از جمله فواید آن می توان به رشد و موفقیت دراز مدت آن اشاره کرد. در ادامه پنج مورد از فواید اصلی سئو را بررسی می کنیم:

1. سئو تعداد بازدیدکنندگان واقعی و مفید سایتتان را افزایش می دهد

هرچقدر میزان بازدید از سایت شما بیشتر باشد بهتر است. اما باید دقت داشت که هر بازدید کننده ای لزوما برای کسب و کارتان مفید نیست. بهتر است اگر کسی از طریق جستجو به سایت شما رسیده، آنچه را به دنبالش بوده پیدا کند. در این صورت زمان بیشتری را در سایتتان سپری می کند و احتمال فروش در سئو سایت فروشگاهی بیشتر می شود. حدود 80 درصد از افراد، تحقیقاتشان برای خرید یک محصول یا خدمات را به صورت آنلاین انجام می دهند. بنابراین بهتر است کاری کنید که در صورتی که کسی کلمه یا عبارتی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کرد، بتواند به راحتی سایتتان را پیدا و به آن مراجعه کند. از آنجا که سئو کمک می کند رتبه های بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید، می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به خود جلب کنید و در نتیجه میزان بازدید سایت و در نهایت فروشتان را افزایش دهید.

2. سئو، آگاهی و اعتبار برندتان را افزایش می دهد

برای آنکه بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید و همچنین مجموعه ای از مشریان ثابت و وفادار داشته باشید، باید میزان اعتبار و آگاهی از برندتان را افزایش دهید. از آنجا که بسیاری از استراتژی های سئو بر پایه بازاریابی محتواست، سئو می تواند شما را در تولید محتوای با ارزش و مفید کمک کند. وقتی محتوا و سایت شما بتواند سوالات کاربران را پاسخ دهد، مشکلاتشان را حل کند و نیازهایشان را پاسخ دهد، کسب و کار شما به عنوان یک مدعی حرفه ای و باکیفیت در زمینه ی کاریتان شناخته خواهد شد و اعتبار برندتان افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، به کمک سئو، احتمال دیده شدن کسب و کارتان در فضای آنلاین بیشتر می شود که در نهایت به آگاهی بیشتر از برندتان منجر خواهد شد.

3. سئو تجربه کاربری را بهبود می بخشد

بیش از 85 درصد افراد، بعد از داشتن تجربه ای ضعیف در یک سایت، به سایت رقیب مراجعه کرده و خریدشان را انجام می دهند. بنابراین داشتن سایتی با تجربه کاربری مناسب و بی نقص برای حفظ بازدیدکنندگان در سایت الزامی است. سایت شما باید قادر باشد بازدیدکننده را آنقدر نگه دارد تا بالاخره آماده انجام خرید شده و خریدش را نهایی کند.

تصویر

معمولا موتورهای جستجو تجربه کاربری را در روند رتبه بندی خود لحاظ می کنند. سئو با به کار بستن استراتژی هایی مشخص کمک می کند یک سایت تجربه کاربری بهتری داشته باشد. این استراتژی ها باعث می شوند کاربر بتواند به راحتی به آنچه می خواهد برسد تا نیازش به بهترین شکل ممکن رفع شود. این استراتژی ها همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهند که سایت مورد نظر، تجربه کاربری خوبی دارد تا رتبه بهتری به آن اختصاص یابد.

4. سئو، نرخ بازگشت سرمایه را در بازاریابی دیجیتال بهبود می دهد

هدف نهایی یک بازاریابی دیجیتال موفق این است که بهترین نرخ بازگشت سرمایه ممکن را به دست آورد. خوشبختانه سئو در این زمینه هم کارساز است. سئو ارتباط و همکاری نزدیکی با دیگر استراتژی های بازاریابی دیجیتال، از جمله بازاریابی محتوا و تبلیغات آنلاین دارد. سئو باعث می شود کاربران بتوانند بهتر و راحتت تر کمپین های تبلیغات آنلاین شما یا محتوایی که جدیدا تولید کرده اید را پیدا کنند. در نتیجه، دیگر استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما هم تقویت می شوند و با جذب بیشتر مشتریان، نرخ بازگشت سرمایه برای کسب و کارتان بهبود می یابد.

تصویر

5. سئو موفقیت کسب و کار شما در درازمدت را تضمین می کند

احتمالا بهترین فایده سئو این است که میزان موفقیت کسب و کارتان را در درازمدت افزایش می دهد. برخلاف بیشتر روش های سنتی بازاریابی، سئو یک استراتژی بلندمدت و همیشگی است. سئو به شما کمک می کند که پا به پای موتورهای جستجو، به روز شوید و ارتقا پیدا کنید تا بتوانید به طور مستمر مشتریانتان را به خود جلب کنید. شما می توانید تاثیرات سرمایه گذاری خود روی سئو را تا سال ها بعد مشاهده کنید. این به این معنی است که وقتی تصمیم به سرمایه گذاری روی سئوی سایت خود می کنید، سایتتان می تواند گسترش یابد و دامنه ی مخاطبانش بیشتر شود و در نتیجه میزان فروش و سود کسب و کارتان افزایش یابد و هر روز به اهداف جدیدی نایل شوید.

تصویر

نردبان ارائه دهنده خدمات سئو حرفه ای

قیمت سئو و برآورد هزینه خدمات سئو برای افراد و صاحبان کسب و کارهایی که برای اولین بار قصد سرمایه گذاری روی سئوی سایت دارند یک موضوع پیچیده و مبهم به نظر می رسد. جذب ترافیک از سمت موتورهای جستجو از جمله گوگل نتیجه ی فرآیندی پیچیده و زمانبر است. بازاریابی موتورهای جستجو دارای جزییات و پیچیدگی های بسیاری است. اگرچه اصول سئو به سادگی قابل درک است اما یک پکیج سئوی کامل شامل نکاتی فراتر از کلمات کلیدی، تولید محتوا و نصب گوگل سرچ کنسول و افزونه های سئو وردپرس است.

وجود این پیچیدگی ها و لزوم داشتن تجربه در انجام سئو سایت بصورت حرفه ای یکی از دلایلی است که سپردن خدمات سئو به متخصصان را ضروری می کند. فاکتورهای مختلفی روی قیمت سئو تاثیرگذار هستند و این فاکتورها معمولا پس از بررسی کامل سایت مشخص خواهند شد. در کنار هزینه انتخاب یک گزینه قابل اعتماد با قیمت مناسب برای بسیاری از کارفرمایان امری دشوار و استرس زا است.

حالا با این فرض که شما به دنبال همکاری با یک شرکت سئو، فریلنسر سئو یا مشاور سئو هستید، سوالاتی مطرح می شود. از جمله اینکه برای این کار چقدر بودجه باید در نظر بگیرید و تعرفه خدمات سئو به چه شکل تعیین می شود؟

اهمیت سئو در بازاریابی دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. اما ممکن است گستردگی موضوع، زمانبر بودن و جزئیات بسیار آن شما صاحبان کسب و کار را دچار سردرگمی کرده باشد. شما باید بتوانید مطالبات خود را به طور کامل مطرح کرده و انتظار نتیجه داشته باشید. مجری خدمات سئو و بهینه سازی سایت باید ضمن پیشنهاد قیمت سئو منصفانه تصویر روشنی از خدمات خود ارائه کند تا شما نیز شناختی کلی از سئو و امکانات آن، به دست بیاورید. آگاهی شما از روش کار، موانع احتمالی، هدف های کوتاه مدت و بلند مدت هر گونه ابهامی را کنار می زند و امید واقعی را به شما بازمی گرداند. گروه نردبان با شفافیت در عملکرد و ارائه گزارش ماهانه چنین هدفی را پیش گرفته است. ارتباط عمیق و دلسوزانه با شماست که اثربخشی خدمات سئو نردبان و موفقیت کسب و کار شما را تضمین می کند.

نردبان با دانش و تسلط کامل بر ابزارهای سئو و نیز به روز بودن سعی دارد ارتباطی مبتنی بر اعتماد بسازد. آماده ایم تا همواره روش ها و ابزارهای جدید را به کار بگیریم تا شما همیشه یک گام از رقبایتان جلوتر باشید. ما به شما در طراحی سایت زیبا، کارآمد و کاربرمحور که نتایج مثبت برای کسب و کار شما داشته باشد کمک خواهیم کرد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (106 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (50 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (27 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده