هاست وردپرس و رضایت ۹۷ درصدی مدیران سایت های وردپرسی از این سرویس

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حدود ۷ ماه از ارائه موفق سرویس‌های هاست ویژه وردپرس می‌گذرد و این سرویس در ارائه اولیه به بیش از چند ۱۰ وب‌سایت بزرگ وردپرسی توانسته رضایت بیش از ۹۷ درصد مدیران وب‌سایت‌های وردپرسی حرفه‌ای را جلب کند.
تبلیغات

هاست ویژه وردپرس نتیجه تجربیات کارشناسان فنی و متخصصان شرکت میزبان‌فا در مورد یک هاست بسیار ویژه و کاملا مخصوص برای وردپرس است، سرویس‌های هاست وردپرس میزبان‌فا در حال حاضر بهترین تکنولوژی میزبانی از وردپرس در ایران محسوب می‌شوند که در عمل می‌توانند سرعت و بهره‌وری وب‌سایت‌های وردپرسی را تا ۵ برابر افزایش دهد. علی نورهانی بنیان گذار وب‌سایت مدیر سایت، که به تازگی وب‌سایت آموزشگاه آنلاین مشتریان خود به آدرس modiresite.club  را به هاست وردپرس انتقال داده است، در ویدیو زیر برای شما در مورد سرویس‌های هاست وردپرس و ضرورت استفاده از هاست اختصاصی وردپرس می‌گوید.

چرا باید از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنیم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پیشرفته است که با بهره‌گیری از قالب‌ها و افزونه‌های فوق پیشرفته در حال حاضر بهترین پلتفرم جهت راه‌اندازی وب سایت محسوب می‌شود، به‌طوری‌که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد وب سایت‌های جهان توسط وردپرس مدیریت می‌شوند. این سیستم مدیریت محتوای پیشرفته جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران وب سایت‌‌های وردپرسی به منابع نسبتا بالایی از سرور مانند ram و cpu و io هارد نیاز دارد و این موضوع سبب شده که معمولا هاست‌های اشتراکی گزینه مناسبی برای میزبانی از وردپرس نباشند و سایت‌های وردپرسی پس از کمی رشد روی هاست اشتراکی همواره با اختلال و قطعی مواجه هستند، سرویس‌های هاست مخصوص وردپرس با بهره گیری از هارد‌های پرسرعت SSD، سخت افزارهای کاملا نو، وب سرور سریع و شتاب‌دهنده‌های وردپرس و همچنین ارائه منابع بسیار بالا به سایت‌های وردپرسی، قادر هستند سرعت و بهره‌وری وردپرس را تا ۵ برابر افزایش دهند.

هاست مخصوص وردپرس چگونه باعث بهبود سئو سایت‌ها می‌شود؟

یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های گوگل جهت رتبه‌بندی وب سایت‌های اینترنتی در نتایج موتورهای جستجو، سرعت و پایداری وب سایت‌های اینترنتی است، این بدین معناست که سایت‌های پرسرعت‌تر همواره شانس بیشتری برای بالا آمدن در نتایج رقابتی موتورهای جستجو را دارند، مهمترین نکته این است که سرعت باز شدن وب سایت وردپرسی شما برای ربات‌های گوگل در رتبه‌بندی از بیشترین درجه اهمیت برخوردار است، این درحالی‌ست که داخل سرویس‌های هاست ایران به دلیل دور بودن موقعیت سرورها از موقعیت دیتاسنترهای گوگل، همواره وب سایت‌های وردپرسی روی هاست ایران با سرعت نسبتا پایینی برای ربات‌های گوگل در دسترس هستند، اما سرویس‌های هاست مخصوص وردپرس میزبان‌فا در یکی از بهترین دیتاسنترهای اروپایی میزبانی می‌شوند. موقعیت دیتاسنترهای گوگل به دیتاسنتر هاست وردپرس میزبان‌فا بسیار نزدیک است و این باعث شده که وب سایت‌های استفاده کننده از سرویس‌های هاست وردپرس همواره سریع‌تر در گوگل ایندکس شوند و در رتبه‌های بالاتری نسبت به رقبای خود قرار بگیرند.

هاست وردپرس چگونه سرعت وب سایت‌ها را افزایش می‌دهد؟

و اما سرویس‌های هاست مخصوص وردپرس در عمل چگونه قادر هستند سرعت وب سایت‌های وردپرسی را تا 5 برابر افزایش دهند؟ سرویس‌های هاست وردپرس از وب سرور Nginx مستقل به همراه PHP-FPM بهره می‌برند. انجینکس یکی از محبوب‌ترین وب سرورهای پیشنهاد شده برای وردپرس است، استفاده از این وب سرور به همراه کش سرورهای پیشرفته memcached و zend opcode cache به همراه دیتابیس نسل جدید MariaDB به جای MySQL، استفاده از هارد‌های پرسرعت SSD با فضای بالا برای میزبانی از فایل‌ها و دیتابیس وب سایت‌های وردپرسی، بهینه‌سازی وب سایت‌های وردپرسی، ارائه منابع RAM و  CPUبدون محدودیت و همچنین میزبانی از فقط ۱۰ وب سایت وردپرسی روی هر سرور هاست وردپرس، همه و همه باعث شده است که سرعت وب سایت‌های استفاده کننده از این خدمات به طرز چشمگیری افزایش یابد.

درصورتی‌که شما هم مدیر یک وب سایت وردپرسی در حال توسعه هستید و از محدودیت‌های میزبانی اشتراکی و مجازی خسته شده‌اید، هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که وب سایت خود را به سرویس‌های هاست مخصوص وردپرس منتقل کنید و لذت میزبانی کم جمعیت و بدون محدودیت را تجربه کنید، درصورتی که تصمیم دارید به هاست وردپرس میزبان‌فا مهاجرت کنید هیچ نگرانی از بابت انتقال اطلاعات وب سایت خود به هاست وردپرس نداشته باشید، کارشناسان فنی شرکت میزبان‌فا، وب سایت وردپرسی شما را بدون هیچ قطعی و کاستی به صورت کامل به هاست وردپرس منتقل می‌کنند.

همچنین توجه داشته باشید که به دلیل استقبال بی نظیر و گسترده از سرویس‌های هاست وردپرس و کنترل شرکت جهت حفظ کیفیت این سرویس‌ها، دائما ظرفیت سرورهای هاست وردپرس در حال تکمیل است، بنابراین اگر در هنگام خرید هاست وردپرس با پیغام ظرفیت تکمیل است مواجه شدید، توصیه ما به شما این است که سرویس هاست وردپرس مورد نظر خود را رزرو کنید و در چند روز آینده سرویس خود را از میزبان فا تحویل بگیرید.

شرکت میزبان‌فا با شعار خرید هاست و دامنه مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن، همواره به دنبال راهکارهایی نو جهت خلق یک تجربه لذت بخش برای علاقه‌مندان به حوزه کسب درآمد از اینترنت است و در این مقاله نیز آخرین دستاورد این شرکت تحت عنوان هاست مخصوص وردپرس مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. درصورت تمایل برای مشاهده تمام خدمات و سرویس‌های این شرکت به وب سایت www.mizbanfa.net مراجعه بفرمایید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات