خدمات تبلیغات اینستاگرام گاو بنفش

خدمات تبلیغات اینستاگرام گاو بنفش
  • 1402/8/14
  • گویا آی تی
  • 0

به گفته کارفرمایان تبلیغات اینستاگرام بهترین روش برای رشد کسب و کار ها است. ثبت بیش از یک میلیون بازدید روزانه در اینستاگرام، این پلتفرم مجازی را به پربازده ترین بستر برای تبلیغ و رشد مشاغل تبدیل کرده است. بسیاری از کسب و کارها با تبلیغ در اینستاگرام، پله‌های پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کرده و به موفقیت دست پیدا کرده‌اند. اما کسب و کار هایی نیز بوده‌اند که نه تنها با تبلیغ در اینستاگرام به نتیجه مطلوب دست پیدا نکرده بلکه دچار ضرر و زیان نیز شده‌اند. همین موضوع کسب و کارها را مجاب به تحقیق و بررسی روش‌های تبلیغ در اینستاگرام کرده است. در این مطلب راز موفقیت در تبلیغات اینستاگرام، انواع روش‌های تبلیغات هدفمند و چگونگی کسب سود حداکثری از تبلیغات را به شما آموزش خواهیم داد.

اهمیت تبلیغ در اینستاگرام

در فضای جذاب و قابل پیشرفت اینستاگرام اهمیتی ندارد که کسب و کار شما مربوط به چه حوزه‌ای است. شما میتوانید با انتشار محتوای مناسب و تبلیغات هدفمند، به سرعت پیشرفت کنید. فعالیت بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در این پلتفرم مجازی می‌تواند به خوبی نشان دهنده اهمیت تبلیغات در اینستاگرام باشد. طبق تحقیقات به عمل آمده از چند فروشنده متوجه شده‌ایم که بیش از ۸۰ درصد فروش آن‌ها از طریق اینستاگرام صورت می‌گیرد و فقط ۲۰ درصد مردم با بازدید از مغازه خرید خود را انجام می‌دهند. همین موضوع نشان دهنده ارزش بالای تبلیغ در اینستاگرام است.

انواع روش‌های تبلیغ در اینستاگرام

1- تبلیغات گسترده اینستاگرام

در روش تبلیغات گسترده‌ در اینستاگرام، استوری اینستاگرام یا پُست تبلیغیِ شما همزمان توسط صدها پیج پربازدید در اینستاگرام منتشر میشود. این روش برای نتیجه‌گیری سریع و سرازیر شدن کاربران به پیج شما خیلی مناسب است. کاربر اینستاگرام چند بار تبلیغ شما را می‌بینه و کنجکاوی، اونو به پیج اینستاگرام شما هدایت می‌کند. به عبارت دیگه برند یا محصول شما در ذهن مخاطب حک میشود و بلافاصله باعث افزایش فالوور و بالا رفتن فروش شما میشود. تبلیغ گسترده در اینستاگرام می‌تواند یک برند گمنام رو یک‌شبه به شهرت برساند اما ممکن است تأثیر موقت داشته باشد. تکرار تبلیغات گسترده یا ترکیب این روش با تبلیغ اینفلوئنسری یا بازدیدی است که فالوورها را به مشتری‌های وفادار تبدیل می‌کند.

2- تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام

اینفلوئنسر یک شخصیت مشهور است که مخاطبای زیادی رو تحت تأثیر سبک زندگی خودش قرار میدهد. تبلیغ محصول توسط اینفلوئنسر اینستاگرامی بدون شک خیلی افراد رو وادار به خرید ان محصول می‌کند. تبلیغات اینفلوئنسری بر اساس نوع محصول به دو گروه متفاوت سپرده میشود:

  • بلاگر
  • واینر

بلاگرهای اینستاگرامی با نمایشی جذاب از سبک زندگی خودشان، فالوور جذب می‌کنند. بلاگرها با تبلیغ یک محصول و ارتباط دادن ان به یک سبک زندگی خاص، توانایی زیادی دارند تا تصویر مثبتی از آن محصول در ذهن مخاطب بسازند.

واینرها افرادی هستند که با تولید محتوای طنز به جذب مخاطب می‌پردازند. واینرها تبلیغات رو در همون قالب معمول پُست و استوری‌های خود، انجام میدهند و روی مخاطب تأثیر ناخودآگاه میذارند. محبوبیت این شخصیت‌ها در افزایش فروش خیلی مؤثر است.

3- تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

در این روش هزینه‌ی تبلیغ شما بر اساس میزان بازدید استوری یا پُست تعیین میشود. به عنوان مثال اگر هزینه «هر هزار بازدید» در یک پیج مبلغ بیست هزارتومن باشد و ۵۰۰ هزار نفر استوری رو مشاهده کنن، تبلیغ دهنده مبلغ ۲۰*۵۰ هزارتومان به پیج پرداخت می‌کند.
تبلیغات بازدیدی اینستاگرام برای پیج‌های شناخته شده که به دنبال مشتری‌های جدید می‌گردند، مناسب است.
خیلی از پیجا به صورت دوره‌ای تبلیغات بازدیدی استفاده میکنند تا برند خودشون رو در حافظه مخاطب حفظ کنند.
صفحات اینستاگرامی‌ای هم که می‌خواهند یک جشنواره، رخداد (ایونت) و یا مسابقه برگزار کنند از تبلیغات بازدیدی استفاده می‌کنند.

نکات مهم قبل از تبلیغ در اینستاگرام

در این بخش به چند نکته مهم که قبل از تبلیغات اینستاگرام باید بررسی شود می‌پردازیم:

تنظیم بیو پیج اینستاگرام

 نوشتن بیو اینستاگرام به صورت حرفه‌ای و متناسب با فعالیت پیج، از اولین اقداماتی است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام باید انجام دهیم. بیوگرافی اینستاگرام باید هدفمند و شامل معرفی کامل اما مفید از پیج اینستاگرامی باشد. بیو اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • تصویر پروفایل: بهتر است از تصویر لوگو یا برند خود در تصویر پروفایل استفاده کنید.

نام کاربری: این قسمت باید نامی کوتاه و جذاب متناسب با پیج اینستاگرامی خود انتخاب کنید. مثلا اگر پیج اینستاگرام شما فروشگاه لباس است، در این بخش می‌توانید از کلمه گالری لباس استفاده کنید.

  • بیوگرافی پیج: باید با استفاده از ۱۵۰ کاراکتر، برند خود را به شکلی جذاب معرف کنید. بیو اینستاگرام بهترین فرصت برای جذب مخاطب است. در واقع بیو توضیح مختصری درباره روند کاری پیج اینستاگرام است. کاربران اینستاگرام به شدت تحت تاثیر توضیحات کوتاه در بیو پیج قرار می‌گیرند.
  • آدرس سایت: در این قسمت حتما آدرس سایت خود را وارد کنید. اگر سایت ندارید می‌توانید از لینک‌ شبکه‌های اجتماعی خود مثل تویتر فیسبوک و یا تلگرام استفاده کنید.
  • تماس با ما: این بخش مهم باید حتما با شماره تماس شما پر شود. اگر شعبه حضوری دارید بهتر است آدرس خود را وارد این بخش کنید.

شناسایی مخاطب هدف

قبل از تبلیغ در اینستاگرام باید مخاطبین هدف پیج خود را شناسایی کرده و پیج‌های اینستاگرامی مرتبط با حوزه کاری خود را برای تبلیغات انتخاب کنید. هر پیج در اینستاگرام مخاطب خاص خود را دارد و این مخاطبین ویژگی بخصوصی دارند. برای مثال اگر پیج اینستاگرامی شما در رابطه با فروش پکیج‌های آموزشی کنکور است، سفارش تبلیغات به پیجی که محتوای آشپزی دارد به هیچ عنوان انتخاب هوشمندانه‌ای نخواهد بود؛ چرا که مخاطبین پیج‌های آشپزی عموما زنان خانه‌دار و در رنج سنی ۲۵ تا ۴۵ سال بوده و افرادی که به پکیج آموزشی کنکور نیاز دارند عمدتا زیر ۲۵ سال سن دارند.

بررسی کپشن پست ها

اینستاگرام اجازه استفاده از ۲۲۰۰ کاراکتر در کپشن را به کاربران داده است. پس بهتر است از این تعداد نهایت بهره را ببرید. قبل از این که تبلیغ در اینستاگرام را شروع کنید سری به پست‌ها بزنید، سعی کنید تمام اطلاعات مربوط به پست را داخل کپشن بگنجانید تا بعد از تبلیغات مخاطبین با مطالعه کپشن ترغیب به اقدام عملی شوند.

تعداد پست

توجه داشته باشید که لازمه شروع تبلیغات در اینستاگرام، داشتن حداقل ۳۰ پست و حداقل ۵۰۰ فالور است. بنابراین باید قبل از شروع تبلیغات، تمرکز خود را روی تولید محتوای با کیفیت و جذب تعدادی فالور کنید تا مخاطبین بتوانند به پیج شما اعتماد کنند.

بررسی تعداد تبلیغات در روز

معیار مهم دیگری که شما را در انتخاب بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ کمک می‌کند، تعداد تبلیغاتی است که ادمین پیج اینستاگرام روزانه منتشر می‌کند. بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی روزانه تعداد زیادی معرفی دارند و قطعا بازدهی در این پیج‌ها پایین است. شما به عنوان مخاطب نیز از تعداد بالای تبلیغات برخی اکانت‌ها خسته می‌شوید و به سرعت از آن می‌گذرید. عموما پیج‌هایی که در تعداد معرفی‌های روزانه خود محدودیت داشته و به قول معروف هر پیجی را تبلیغ نمی‌کنند، تبلیغات پربازده‌تری دارند.

ایجاد هایلایت

حتما قبل از انجام تبلیغات نسبت به ایجاد هایلایت اینستاگرام اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش اعتماد مخاطب، حتما از هایلایت رضایت مشتری استفاده کنید، می‌توانید چند مورد از رضایت و بازخورد مشتریان خود را هایلایت کنید. همچنین هایلایتی تحت عنوان تخفیف دارها، تماس با ما، تیم ما، همچنین طبقه بندی محصولات مانند کفش‌های اسپورت، مانتوهای مجلسی، و … ایجاد کنید. هایلایت‌ها به شکل قابل توجهی در جذب مخاطب، موثر عمل می‌کنند.

نکات مهم بعد از تبلیغ در اینستاگرام

فعالیت هدفمند

بعد از اتمام تبلیغ در اینستاگرام، به تعداد فالورهای شما افزوده خواهد شد. باید سعی کنید تا در نشر استوری و پست نامربوط زیاده روی نکنید. اگر مخاطبین با تعداد بالای استوری و پست در روز مواجه شوند، بی درنگ پیج شما را آنفالو خواهند کرد! بنابراین به صورت منظم و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، استوری یا پست منتشر کنید.

پست جایزه دار!

فالورهایی که بعد تبلیغ در اینستاگرام به پیج شما اضافه شده‌اند، بسیار ارزشمند هستند و باید برای حفظ آن‌ها تلاش کنید. یکی از روش‌هایی که می‌توانید فالورهای جدید خود را به فالورهای وفادار تبدیل کنید؛ هدیه دادن است. مثلا می‌توانید با ایجاد کمپین، از بین افرادی که فعالیت بالایی در پیج شما دارند، چند نفر را انتخاب کرده و به آن‌ها هدیه دهید. این هدیه می‌تواند از یک شارژ یا بسته اینترنتی گرفته تا یکی از محصولات شما باشد. این کار علاوه بر حفظ فالور، محبوبیت شما را نیز بیشتر می‌کند.

بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام

پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام انتخاب می‌کنید، نقش بسزایی در موفقیت آمیز بودن تبلیغات شما خواهد داشت. بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ برای هر کسب و کاری متفاوت است. به طور کلی پیج‌های اینستاگرام که دارای فالورهای واقعی بالا، بازدهی مناسب، فعالیت مداوم و ارتباط با حوزه کاری شما باشند، بهترین پیج اینستاگرام برای سفارش تبلیغ شما خواهند بود.

پیشنهاد می‌کنیم که برای یافتن بهترین پیج اینستاگرامی مرتبط با فعالیت شما، حتما از متخصصین این حوزه کمک بخواهید.

هزینه تبلیغ اینستاگرام

هزینه تبلیغ در اینستاگرام به عوامل مختلفی مثل تعداد فالور، تعامل، روش تبلیغ و… بستگی دارد که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

تعامل یا اینگجمنت پیج

مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت تبلیغات در اینستاگرام، اینگیجمنت است. اینگیجمنت یا تعامل پیج اینستاگرام، میزان فعالیت فالوورها و بازدهی محتوای تبلیغاتی شما را نشان می‌دهد. این عامل مشخص می‌کند که تعداد فالور های پیج اینستاگرام واقعی است یا فیک؟ هرچه تعامل پیج اینستاگرام بیشتر باشد هزینه تبلیغ نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد فالور ها

عامل موثر دیگر در هزینه تبلیغات اینستاگرام، تعداد فالور پیج است. هرچه این عدد بیشتر باشد، افراد بیشتری تبلیغ شما را مشاهده کرده و در نتیجه بازدهی تبلیغ شما نیز بالاتر خواهد رفت.

نحوه انتشار تبلیغ

عامل موثر دیگر در هزینه تبلیغ اینستاگرام نوع انتشار آن در پیج است. با توجه به اینکه تبلیغ در پست، استوری یا ریلز منتشر شود، هزینه تبلیغ در اینستاگرام متغیر خواهد بود.

خدمات طراحی سناریوی اختصاصی  در گاو بنفش

با سرویس اختصاصی سناریو و بنر گاو بنفش خیال شما از بابت محتوا و کیفیت تبلیغ در اینستاگرام راحت میشود. تیم طراحی گاو بنفش بر اساس محصول و هویت کسب‌وکار شما، سناریو یا بنر خلاقانه‌ رو طراحی و در زمان مناسب منتشر می‌کند.

  • تبلیغات اسلایدی در اینستاگرام: در تبلیغ اسلایدی، سناریو توسط چند عکس بیان میشود. گاو بنفش با بنر و سناریوی جذاب، مخاطب رو به باز کردن پیج شما و فالو کردن هدایت می‌کند
  • تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام: در روش ویدئویی، سناریو یک ویدئوی تبلیغاتی خلاقانه و حرفه‌ایه. تیم گاو بنفش با شناخت عمیقی که از مخاطب اینستاگرام دارد، سناریو رو طراحی و ویدئو را تولید می‌کند.
  • تبلیغات بازیگری در اینستاگرام: با یک ویدئوی تبلیغاتی اورجینال با حضور بازیگر از رقبا سبقت بگیرید. گاو بنفش با طراحی سناریوی خلاقانه و انتخاب بازیگر و تولید حرفه‌ای، این فاصله را ایجاد میکند

نحوه سفارش تبلیغات اینستاگرام در گاو بنفش

  • دریافت اطلاعات پروژه

گاو بنفش اول اطلاعاتی درباره‌ی کسب‌وکار شما دریافت میکنه تا با هویت محصول و خدمات شما آشنا بشه.

  • بررسی اطلاعات و آفر

تو این مرحله اطلاعات پروژه بررسی میشه و راه‌حلی مطمئن با حداقل هزینه ممکن، به شما پیشنهاد میده.

  • طراحی بنر و اجرا

بعد از نهایی شدن راه‌حل، تیم طراحی گاو بنفش وارد عمل شده و با زمان‌بندی مناسب، پروژه رو به مرحله اجرا درمیاره.

  • ارائه گزارش کار

گاو بنفش بعد از اجرای پروژه، گزارش کاملی از نتایجِ اون از میزان جذب مخاطب گرفته تا قیمت هر فالوور به شما ارائه میده.

 

جمع بندی

در این مطلب سعی بر آن شد تا ابعاد مختلف تبلیغات در اینستاگرام، روش‌های موثر برای تبلیغ، نکات مهم و موثر در تبلیغات هوشمندانه بررسی شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات در اینستاگرام به تنهایی کافی نیست بلکه بهره‌مندی از محتوای خلاقانه و رعایت اصول ارتباطی است که امکان پیشرفت و برندسازی را به کسب و کارها می‌دهد. با توجه به اینکه اینستاگرام، تبدیل به یک فضای رقابتی برای فروش شده است، تجربیات مجموعه گاو بنفش موجب می‌شود تا شما چند پله از رقبای خود بالاتر باشید. برای دریافت مشاوره درباره خدمات تبلیغ در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام میتوانید به وبسایت گاو بنفش به ادرس www.gavebanafsh.com  مراجعه کنید و نمونه کارهای موفق را ببینید. برای دریافت مشاوره درباره خدمات گاو بنفش میتوانید با شماره تلفن   ۰۲۱۷۷۷۳۶۲۳۱ تماس گرفته و درباره تبلیغات اینستاگرامتان مشاوره بگیرید. با نکات ذکر شده در این مطلب می‌توانید با قرارگیری در مسیر درست با کمک تبلیغات موثر، به جذب مخاطب پرداخته و کسب و کار خود را رونق دهید.

 

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *