Hashflare | Bitcoin Mining | Ethereum Mining

معرفی روشهای استخراج بیت کوین

Hashflare | Bitcoin Mining | Ethereum Mining

معرفی روشهای استخراج بیت کوین

Hashflare | Bitcoin Mining | Ethereum Mining

ابزارها و روشهای بسیار مختلفی برای استخراج بیت کوین وجود دارد. در این وبلاگ بهترین نرم افزارها و نیز بهترین و معتبرترین سایتهای بیت کوین کلود ماینینگ (bitcoin cloud mining) معرفی خواهند شد.

بیت کوین ماینینگ میتواند یک درآمد واقعی، دائمی و بسیار قابل توجه برای شما ایجاد کند به شرطی که با اطلاعات کامل وارد این کار شوید.

طبقه بندی موضوعی
.: تبلیغات :.
  • ۰
  • ۰

بیت کوین ماینینگ (bitcoin mining) با hashflare

سایت‌ها و سرویس دهنده‌های بسیاری وجود دارند که خدمات بیت‌کوین کلود ماینینگ (استخراج ابری بیت‌کوین  Cloud Mining) را ارائه می‌دهند. در حال حاضر بهترین، معتبرترین و ارزانترین سرویس بیت کوین ماینینگ ابری هشفلر است (لازم به ذکر است سایر سرویس‌ها مانند جنسیس همه ظرفیت خود را به فروش رسانده‌اند و فعلا فقط می‌توان از هشفلر سرویس ماینینگ بیت کوین خریداری کرد). با استفاده از سرویسهای کلود ماینینگ بدون نگرانی از مشکلات و هزینه های سخت افزاری میتوان در فرآیند استخراج بیت کوین مشارکت کرد. استخراج بیت کوین فرآیند بسیار سودآوری است که در صورت انتخاب یک سرویس دهنده معتبر و مناسب حتی تا بیش از 30% سود ماهیانه را نیز میتواند برای شما به همراه داشته باشد (بدیهی است که سودآوری شما بستگی زیادی به روند افزایشی قیمت بیت‌کوین نیز دارد). 

یکی از قدیمیترین، معتبرترین، بهترین و سودآورترین سرویس دهنده های کلود ماینینگ سایت hashflare است. این سایت امکان استخراج انواع پولهای مجازی را با هزینه های بسیار مقرون به صرفه ارائه میکند. همچنین این سایت بهترین و مناسبترین سرویس اتریوم کلود ماینینگ (Ethereum cloud mining) را در بین همه رقبا ارائه کرده است. پس از ثبت نام در این سایت شما میتوانید به استخر ماینینگ (mining pool) مورد نظر خود متصل شوید. لازم به ذکر است که امکان اتصال به mining pool دلخواه یکی از فاکتورهایی که نشان میدهد سرویس دهنده معتبر است و قدرت ماینینگ واقعی ارائه میکند.


استخراج پول مجازی با هشفلر ارزانتر از همه جا!

هشفلر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های کلود ماینینگ است. هش فلر اعلام کرده است که متقاضیان استخراج پول مجازی می توانند از اسکریپت جدید استخر ماینینگ که از 19 اکتبر اغاز می شود  استفاده کنند. این سامانه از الگوریتمی برخوردار است که می تواند به طور خودکار قدرت هش را به استخراج همزمان چند پول مجازی اختصاص دهد و در عین حال بر پول سود آور تر تمرکز کند. در ماه آگوست امسال هشفلر با تغییر قراردادها قیمت را کاهش داد و  هزینه نگهداری را هم نصف کرد بنابراین قیمت جدید هش فلر به 7.5 دلار با هزینه نگهداری 0.005 در mh/s رسیده است که نرخ بسیار مناسبی است. هش فلر اخیرا برای کاهش هزینه های SHA-256 و قرادادهای کلود ماینینگ DASH  امکانات نرم افزاری و شیوه پردازش خود را بهینه کرده است البته قیمت قرادادهای استخراج اتریوم در هشفلر تغییر نکرده است که در حال حاضر ارزانترین نوع قرادادهای اتریوم به حساب می آید و از هر سامانه استخراج اتریوم دیگری ارزانتر است؛ در هش فلر  حداقل قدرت استخراج اتریوم  10 MH/S و قیمت آن صرفا 1.2 دلار می باشد.  با اندکی فاصله قراداد ZCASH قراد دارد با قیمت 2دلار در 1H/S با توزیع سود در قالب پول مجازی  ZEC.


الگوریتمهای مختلف ماینینگ ارائه شده توسط hashflare به همراه هزینه (شامل هزینه اولیه و هزینه نگهداری روزانه) و مدت قرارداد در جدول زیر بصورت خلاصه ارائه شده است:



پکیج حداقل قدرت هش هزینه اولیه هزینه روزانه نگهداری سرویس مدت قرارداد
Scrypt Algorithm Scrypt Cloud Mining 1 MH/s $7.50 per MH/s $0.005 per MH/s 1 Year
SHA-256 Algorithm SHA-256 Cloud Mining 10 GH/s $1.50 per 10 GH/s $0.0035 per 10 GH/s 1 Year
ETHASH Algorithm Ethereum Cloud Mining 100 KH/s $2.20 per 100 KH/s none 1 Year
EQUIHASH Algorithm ZCash Cloud Mining 1 H/s $2.00 per 1 H/s none 1 Year
X11 Algorithm DASH Cloud Mining 1 MH/s $3.20 per 1 MH/s none 1 Year


HashFlare


همه چیز در باره هشفلر


استخراج بیت کوین، دش، اتریوم و اسکریپت در هش فلر: سرویس های کلود ماینینگ ( استخراج کننده پول مجازی ) به افراد این امکان را می دهد که در فرایند های استخراج پول مجازی مشارکت داشته باشند بدون اینکه لازم باشد از بابت امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هزینه های تأمین برق و ابزار های خنک کننده نگرانی داشته باشند . سامانه هشفلر دربین شرکت های متعدد کلود ماینینگ از نظر هزینه ، اعتماد بالای مشتریان و سابقه اجرایی تافته ای جدا بافته به حساب می آید! هشفلر در زمینه استخراج اتریوم بهترین قیمت های بازار را ارایه می دهد و در ضمن مشتریان را به استخر ماینینگ دلخواه مشتری متصل می کند که نشان می دهد مشتری با استفاده از هشفلر قدرت استخراج واقعی را خریداری کرده است . در این بخش هر اطلاعاتی که درباره پلتفرم هشفلر مورد نیاز است را توضیح خواهیم داد. 

پیشینه شرکت


هشفلر یک شرکت استخراج پول مجازی است که از یک تیم متخصص در این صنعت برخوردار است . افرادی که در این شرکت کار میکنند سالها در زمینه استخراج پول مجازی تجربه دارند و سخت افزارهای مورد نیاز این حوزه  را به خوبی می شناسند. در واقع هشفلر به وسیله تالین معروف در شرکت هشکوینز (HashCoins) که در استونی مستقر بوده و متخصص تولید تجهیزات استخراج می باشد، معرفی شده است. شرکت هشکوینز بالغ بر سه سال است که به مشتریان اسکریپت و اس اچ آ 256 خدمات استخراج پول مجازی ارائه می دهد و کیف پول مجازی  مبتنی بر وب با ابزارهای رازبری پی ( Raspberry Pi) توسعه داده است. هشفلر با استفاده از این ابزارهای فنی و توان تخصصی توانسته است قیمت قرارداد های کلود ماینینگ برای اسکریپت، اس  اچ آ-256، اتریوم، زد کلش و دش را کاهش چشمگیری دهد.

آدرس شرکت:


Hashcoins LLC

Tartu maantee 43,

10128, Tallinn

Tel: +372 58 738 066

Mail: info@hashcoins.com

 

HashFlare (Subsidiary of HashCoins)

info@hashflare.io

+44 131 564 0074

Tartu mnt 43

Tallinn 10128, Estonia

 
hashfalre

ارزش مالی


بعضی از قردادهای هشفلر مثل قراداد هشفلر برای استخراج اتریوم بهترین نرخ بازار است. هشفلر  علاوه بر شهرتش در بازار ارزش مالی عملیاتهای اجرایی اش را بسیار شفاف نشان می‌دهد. تمام جزئیات مراکز اطلاعات این شرکت و اوضاع و احوال آن در پایگاه اطلاع رسانی آن موجود است. در مرحله بعدی شفاف سازی شرکت قرار است به مشتریان اجازه دهد تا به استخرهای استخراج مستقیما متصل شوند. علاوه بر این دسترسی به اطلاعات استخراج در زمان واقعی هم به آنها داده میشود. در پلتفرم جدید هیچ هزینه مخفی یا کارمزد اضافه ای که در ساختار قیمت گذاری دخیل باشد وجود ندارد.

 

پشتیبانی از مشتریان


هشفلر به عنوان سامانه استخراج پول مجازی معتبر به پرسش‌های  تمام مشتریان بلافاصله پاسخ می‌دهد و مسایل متداول در بخش سوالات متداول پاسخ داده شده است و در وب سایت موجود است. در ضمن در وب سایت یک سامانه زن دسک Zendesk وجود دارد تا کاربران بتواند با شرکت در تعامل مستقیم باشند و مشکلات پیش آمده سریعا بررسی شده و حل  میشوند.

پرداخت‌ها و دریافت‌ها


تمامی دریافت‌ها و پرداخت‌ها در پلتفرم  هشفلر به سهولت صورت می‌پذیرد. مشریان همواره امکان برداشت از حساب خود را دارند. پرداخت های کاربران مربوطه به قرار داد های اسکریپت و اس اچ آ 256 به وسیله بیت کوین انجام می‌شود و در عین حال امکان انتخاب سایر پول‌های مجازی هم برای کاربران وجود دارد، نظیر اتریوم و زد کلش، که با پول های مجازی معتبر مبادله می‌شوند . برای برداشت از حساب هیچ کف یا سقفی وجود ندارد اما در هر برداشت کارمزدهایی که باید به بلاک چین پرداخت شود کسر می‌گردد.

مشتریان می توانند قرارداد های کلود ماینینگ  هشفلر را  از طریق ویزا و مستر کارت، کارت‌های اعتباری، بیتکوین، وب مانی و وایر ترنسفر پرداخت کنند.

امنیت


هشفلر از یک پلتفرم امنیت عالی برخوردار است. وب سایت از گواهی نامه COMODO SSL  استفاده می‌کند  و همه کاربران می‌توانند حساب خود را از طریق ورود دو مرحله‌ای (از طریق موبایل یا google authenticator) ایمن‌سازی کنند. این پلتفرم به کاربران توصیه میکند این گزینه را فعال کنند بدون اینکه از بابت امنیت موجودی حساب خود و یا اطلاعات شخصی حساب کاربری خود نگران باشند.

استفاده از سرویس کلود ماینینگ هشفلر چقدر درآمدزایی دارد؟

با چند مثال میزان درآمدزائی سرویس هشفلر را بررسی میکنیم (البته لازم به ذکر است در وضعیت فعلی که قیمت بیت کوین بصورت ثانیه ای در حال افزایش است همه سرویسهای مطمئن و معتبر ماینینگ مانند هشفلر شدیدا درآمدزا هستند و در خرید قدرت هش از آنها نباید به هیچ وجه شک کنید)


مثال اول: فرض کنید که یکسال قرارداد الگوریتم sha-256 را با قدرت هش 1Th/s از هشفلر با قیمت 150 دلار پیش پرداخت و هزینه نگهداری روزانه 0.35 دلار خریداری کنید. در حال حاضر این قرارداد بصورت روزانه برای شما بصورت میانگین 2.5 دلار درآمد دارد. اگر افزایش پیچیدگی شبکه را نیز لحاظ کنیم میتوان گفت حداقل درآمد سالیانه شما از این قرارداد برابر 350 دلار خواهد بود و شما سود خواهید کرد.



خلاصه


هشفلر ثابت کرده است که یک سرویس استخراج پول مجازی قابل اعتماد است و از دانش عمیق و زیر ساخت های کارآمد و برنامه‌های سودآوری برخوردار است. این پلتفرم از چنان شفافیتی برخوردار است که به کاربران اجازه می دهد استخر پول مجازی دلخواه خود را انتخاب کنند و بتوانند به طور دایم بیت کوین، اتریوم ، دش و ال تی سی را استخراج کنند. در عرصه شرکت‌های پول مجازی هشفلر از ضریب اطمینان بالاتری در بین مشتریان برخوردار است. در صورت تمایل به استخراج بیت کوین و سایر پول های مجازی مورد دلخواه در کمتر از یک دقیقه می‌توانید با کلیک روی این لینک ثبت نام کرده و پس از پرداخت استخراج شما بلافاصله آغاز می شود.


نمونه پکیچ بیت کوین ماینینگ هشفلر 1


- قدرت هش 520GH/S  هزینه قرارداد سالیانه 75دلار 

- حداکثر زمان بازگشت سرمایه اولیه: 4 ماه

- حداقل  سود  سالیانه 450 دلار

- تصویر:
hashflare bitcoin mining sample 1


نمونه پکیچ بیت کوین ماینینگ هشفلر 2

- قدرت هش 1.1TH/s  هزینه قرارداد سالیانه 165دلار 

- حداکثر زمان بازگشت سرمایه اولیه: 3 ماه

- حداقل  سود  سالیانه 940 دلار

- تصویر:


Hashflare Bitcoin mining sample 2

اگر درباره کلود ماینینگ و خدمات hashflare سوالی دارید لطفا در بخش کامنت ها ارسال کنید.





600x300

نظرات (۴)

سلام
خسته نباشید
من از سایت hash flare، سیستم sha_256 با قدرت گرافیک 1TH/S رو خریداری کردم
،سرعت گفته شده به پروفایلم اضافه شده
ولی اصلا بیت کوینی به دیت نیاورده و همه چیز صفر هست
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام.
در هشفلر، حداکثر 48 ساعت طول میکشد تا اولین گزارش بیت کوینهای استخراج شده و نیز هزینه نگهداری روزانه ارائه شود. پس از آن به صورت روزانه، گزارش بروز رسانی میشود. برای مشاهده ریز گزارش تراکنشهای مالی روی منوی History کلیک کنید و  پایین صفحه بخش Log را مشاهده نمایید.

ضمنا، بهتون تبریک میگم، تصمیم خوبی گرفته اید و با توجه به روند افزایشی قیمت بیت کوین حتما این قرارداد برای شما سودآور خواهد بود.

موفق و پیروز باشید.
سلام و عرض ادب بابت پاسخگوییتون 
ببخشید چند تا سوال دیگه هم داشتم
استخرهای موجود در سایت رو چجوری درصد بندی کنیم که حداکثر بازدهی داشته باشه؟
و چند روزی هست که هنوز قسمت withdraw رو غیرفعال کرده،به نظرتون طبیعیه؟
پاسخ:
با سلام و درود.
هر سوالی باشد در خدمت هستم.

برای sha-256 اگر کمتر یا حدود 1Th/s دارید بهتر است همه را در Antpool بکار بگیرید. درآمد روزانه باید حداقل BTC 0.00014533 باشد (برای بنده 0.000162134 است!)


برای Scrypt استخر Prohashing  پیشنهاد میشود. درآمد روزانه باید حدود 0.00000322 BTC باشد.

ضمنا برای ETHASH  استخر Dwarfpool.com ، برای X11 Dash استخر Coinmine.pl  و برای EQUIHASH ZEC   استخر FlyPool توصیه میشود.

البته درباره انتخاب بهینه hashflare pools در گروه های مختلف نظریات متفاوتی وجود دارد که ممکن است با پیشنهادهای بالا فرق داشته باشد.

در HashFlare Telegram Channel هم عضو شوید بصورت روزانه تنظیمات بهینه را اعلام میکنند.

به خاطر ترافیک بسیار بالای شبکه بیت کوین و افزایش شدید نرخ تراکنشها و نیز افزایش تعداد تراکنشهای منتظر تایید به نظرم طبیعی است که برای مدتی امکان withdraw  غیر فعال شده و مشکلی وجود ندارد.  به محض اینکه اوضاع شبکه کمی به حالت معمولی برگردد دوباره فعال میشود و جای نگرانی وجود ندارد.





سلاام
داداش حالا این واقعا بهترینه یا صرفا به خاطر ثبت نام با لینکت این رو بهترین اعلام کردی؟
پاسخ:
با سلام.

در حال حاضر بهترین گزینه موجود است (سایتهای دیگه مثل جنسیس و hashing24 ظرفیتشان تمام شده و نمیتوانید خریداری کنید). امتحان خود را سالهاست که پس داده است و کاملا مطمئن است.

ضمنا در صورت ثبت نام با این لینک از چند درصد تخفیف بهره مند میشوید و ما هم در حد توان پشتیبانی و راهنمایی خدمتتان ارائه میکنیم.

موفق و پیروز باشید.


  • طراحی سایت
  • خیلی ممنون
    طراحی سایت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی