راهنمای خرید کولرگازی, محصولات جدید

راهنمای خرید کولرگازی

کولر گازی اجنرال اصلی

راهنمای خرید کولرگازی

کولر گازی یکی از سیستم‌های خنک کننده است زیرا به سرعت از گرمای محیط می‌کاهد در این مقاله می‌خواهیم چگونگی سرما سازی انواع کولر گازی و مزایای آن  را نسبت به کولر آبی بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

چگونگی سرما سازی

در کولر گازی، همانند یخچال، از فرایند تبدیل گاز به مایع به وسیله افزایش فشار و در نتیجه تولید سرما که در اثر تبدیل مایع به گاز ایجاد می‌شود استفاده می‌شود.

 

 

 

راهنمای خرید کولرگازی

 

کولر گازی

این دستگاه عمدتاً از یک بخار کننده که وظیفه‌اش جذب گرمای هواست، یک کمپرسور که وظیفه‌اش افزایش دمای بخار ماده سرمازاست، یک کندانسور و یک دمنده تشکیل شده است. این دستگاه دارای مصرف بسیار بالای انرژی است.

لیست قیمت کولرگازی

راهنمای خرید کولرگازی

انواع کولرهای گازی

کولرهای گازی معمولاً در سه مدل ساخته می‌شوند:راهنمای خرید کولر گازی جنرال

کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای
کولرهای دو تکه (اسپلیت)
کولر های پرتابل (قابل حمل)

در کولرهای یک تکه ای یا پشت پنجره ای به ابعاد پنجره و کولر دقت کنید

کولرهای یک تکه دیواری، یا پشت پنجره‌ای، خیلی متداول و مورد توجه می‌باشند و به آسانی در داخل قاب پنجره نصب می‌شود. ولی به علت نوع کمپرسور آن مصرف برق

بیشتری نسبت به انواع دیگر آن دارد.

ولی در کولرهای اسپلیت که دو تکه هستند در هنگام خرید به دستگاه خارجی و محل نصب آن و چگونگی اتصال آن‌ها به هم را هم مد نظر قرار دهید.

مقایسه کولر گازی و آبی

کولرهای گازی بر خلاف کولر های آبی رطوبت محیط را افزایش نمی‌دهد پس در مناطق مرطوب کارایی زیادی می‌توانند داشته باشند. از این جهت برای محیط‌های شرجی بسیار مناسب است.

کولر گازی نام مصطلح فارسی است که به کلیه دستگاه‌های شامل چرخه سرمایش مبتنی بر تراکم و انبساط گاز اطلاق می‌شود. نام انگلیسی این گونه تجهیزات Air Conditioner است.

 

راهنمای خرید کولرگازی

سیستم‌های سرمایشی موجود در ایران و مصارف برق آن‌ها

سیستم‌های سرمایشی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند در نقاط مختلف متفاوت می‌باشند. از جمله این سیستم‌ها که عمدتاً در مناطق جنوب و شمال کشور به علت آب و هوای گرم و مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند، کولر گازی می‌باشد.

حدود ۷۰ درصد از خانوارهای ایرانی در فصل گرما از کولر های آبی و یا گازی برای خنک کردن محیط زندگی خود استفاده می‌کنند. توان کولرهای آبی در حدود ۵۰۰ وات و در مورد کولرهای گازی بالغ بر ۲۰۰۰ وات است.

کولرهای آبی در مناطقی که رطوبت هوا بالا است، مانند شمال و جنوب کشور از کارایی خوبی برخوردار نیستند، لذا در این مناطق از کولرهای گازی به طور گسترده استفاده می‌شود.

 

راهنمای خرید کولرگازی

در مورد کولرهای آبی نیز می توانید با رعایت مواردی مثل سایه بان مناسب برای کولر و استفاده از دور کند به جای روشن و خاموش کردن های پی در پی و استفاده از دور تند می توانید مصرف برق این کولرها را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

در ضمن تفاوت اصلی کولرهای گازی و آبی علاوه بر ساختار و نظام کاری آنها نبود ترموستات در سیستم کنترلی کولر آبی می باشد که بتواند زمان روشن بودن کولر را با توجه به دمای محیط مدیریت کند که این خود عیب بزرگی محسوب می شود و سبب می شود تا در فصول گرم مثل تابستان به علت رشن ماندن کولر در تمامی ساعات شب سبب سرما خوردگی و بیماری افراد استفاده کننده از این نوع کولر شود که البته کولر گازی این مشکل را ندارد و خوشبختانه این مشکل با استفاده از کلید هوشمند کولر آبی قابل حل می باشد.

مصرف بالای انرژی الکتریکی در کولرهای گازی، اهمیت بهینه سازی و کنترل مصرف انرژی الکتریکی را در این وسایل ایجاب می‌نماید.

مقدار انرژی مصرفی در کولرهای گازی تابع عوامل مختلفی است که از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار بر مصرف انرژی الکتریکی کولرهای گازی می‌توان به محل نصب، سرویس و نگهداری مناسب و تناسب ظرفیت برودتی کولر با فضای مورد استفاده (از لحاظ مساحت، دما و رطوبت) اشاره نمود.

 

توصیه های کاربردی:

۱. برآورد ظرفیت مناسب

لازم است در موقع خرید کولر گازی به مساحت فضایی که نیاز به برودت دارد توجه نماییم. در جدول زیر ظرفیت مورد نیاز کولر گازی به نسبت مساحت فضای مورد استفاده، در مناطق گرمسیری  درج شده است. ظرفیت مناسب در کولر گازی بر حسب بی تی یو BTU   بیان میشود :

راهنمای خرید کولر گازی بانهبی تی یو  BTU چیست ؟

British Thermal Unit : واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک درجه از 60 درجه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند. 

چنانچه فضای مورد نظر آفتاب‌گیر باشد به ظرفیت‌های مندرج در جدول بالا، ۱۰ درصد اضافه می‌گردد و اگر فضای مورد نظر سایه باشد،۱۰ درصد از ظرفیت مذکور کم خواهد شد و چنانچه کولر صرفا برای آشپزخانه بکار می‌رود، می‌توان از یک رده بالاتر استفاده کرد.

هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای علامت استاندارد و برچسب انرژی باشد و با توجه به برچسب انرژی دارای بالاترین درجه کار آیی و بازدهی باشد.

نسبت بازده انرژی E.E.r:

نسبت توان خروجی به توان ورودی هر دستگاه برقی، بازده انرژی خوانده می‌شود و در کولرهای گازی این رقم از حاصل تقسیم ظرفیت سرمایشی کل به توان ورودی موثر، بدست می‌آید و به E.E.r موسوم است.

در هنگام خرید کولر گازی، در کاتالوگ آن به ضریب E.E.r، رتبه انرژی و کلاس کولر با توجه به شرایط اقلیمی منطقه توجه فرمایید. هرچه این شاخص‌ها بالاتر باشند، کارایی کولر بیشتر است. برای کولرهای با ظرفیت کمتر از Btu/h ۲۰۰۰۰، می‌بایست E.E.r حداقل برابر با ۷/۱۰باشد.

۲نوع کمپرسور:

کمپرسور مهم‌ترین قسمت کولر است. در حال حاضر سه تکنولوژی برای ساخت کمپرسور به کار می‌رودجدول زیر ویژ‌گی‌های هر یک را نشان می‌دهد:

 

نوع کمپرسور

تحمل حرارت

مصرف برق

میزان سر و صدا

توان

پیستونی (reciprocal)

+++++

+

+

کم و متوسط

اسکرول (scroll)

++++++

++++

+++++

بالا

روتاری (موشکی)

++

++++++

++++++

کم تا زیاد

 

راهنمای خرید کولرگازی  نتیجه می‌گیریم:

اگر در یک منطقه‌ی گرمسیری زندگی می‌کنید و به توان خنک کنندگی بالا (بیش از ۲۴۰۰۰ btu )نیاز دارید، کمپرسورهای اسکرول بهترین انتخاب هستند.

اگر در یک منطقه‌ی گرمسیری زندگی می‌کنید و به توان خنک کنندگی بالا (بیش از ۲۴۰۰۰ btu )نیاز ندارید، کمپرسورهای پیستونی بهترین انتخاب هستند. چنانچه کولر را در محلی نصب می‌کنید که تابش مستقیم آفتاب ندارد و هوا به خوبی در آن جریان دارد، کمپرسورهای روتاری (از نوع تروپیکال) گزینه‌ی مناسبی هستند.

اگر در یک منطقه‌ی معتدل مرطوب زندگی می‌کنید، کمپرسورهای روتاری گزینه‌ی مناسبند.

 

۳برند و کشور سازنده‌ی کولر :

سراغ برند‌هایی مطمئن بروید، ولی همه چیز یک برند خوب و خرج کردن پول زیاد نیست.

با توجه به جریان مصرفی بالا، نصب کولر گازی می‌بایست توسط تکنسین مجرب صورت پذیرد.

نصب اینورتر در کولرهای گازی پنجره ای باعث افزایش راندمان آن‌ها می‌شود.

تمیز بودن کندانسورکولر به لحاظ عبور جریان هوا تا میزان زیادی از جریان برق مصرفی کولر می‌کاهد.

نصب کندانسور کولرهای گازی در سایه باعث جلوگیری از اتلاف میزان قابل توجهی از انرژی مصرفی آن‌ها خواهد شد.

در صورت امکان کولر گازی را در مسیر باد نصب کنید، زیرا این کار باعث انتقال حرارت بهتر در کندانسور شده و در نتیجه افزایش بازده و کاهش مصرف انرژی حاصل خواهد شد.

 

راهنمای خرید کولرگازی

سعی شود محوطه پشت کولر دارای فضای مناسبی جهت گردش هوا باشد.

درزگیری مناسب اطراف کولر، قرار نداشتن در معرض تابش مستقیم خورشید، سرویس به موقع و تمیز نمودن فیلترهای هوا و رادیاتور، تأثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی دارند.

 

 راهنمای خرید کولرگازی اسپلیت

در شهرهای جنوبی کشور که دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب هستند، کاشتن یک اصله درخت در نزدیکی کولر گازی، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش مصرف انرژی الکتریکی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر اینکه کاشتن درخت در مجاورت ساختمان‌ها باعث زیبایی و عایق سرما و گرمای ساختمان نیز می‌گردد.

 

 راهنمای خرید کولرگازی اسپلیت

برق مصرفی کولرهای گازی همزمان با استفاده از لامپ‌های کم مصرف (به دلیل تشعشع حرارتی کمتر این لامپ‌ها) به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

تمامی کولرهای گازی دارای درجه تنظیم دما (ترموستاتهستند؛ لذا با توجه به اینکه بهترین درجه برودت منزل در فصل تابستان بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد است، می‌بایست از سرد کردن بیش از حد محل سکونت خودداری کرد.

اتاق‌های خواب را از ۲۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌تر نکنید.

 

 

راهنمای خرید کولرگازی

استفاده بی مورد و یا همزمان از وسایل خانگی گرمازا مانند اجاق، سماور، لامپ رشته ای … باعث افزایش بار گرمایی محیط می‌شود، که این امر زمان کار کولر گازی را جهت رسیدن به برودت مطلوب، افزایش داده و در نتیجه منجر به مصرف بیش از اندازه انرژی الکتریکی در کولر گازی خواهد شدبنابراین کارهایی نظیر پخت و پز، اتوکشی و … را در ساعاتی انجام دهید که گرمای هوا کمتر است.

 

توصیه هایی برای استفاده صحیح کولر گازی

بزرگترین عامل گرم شدن اتاقها معمولاً آفتاب است. این گرما به سرعت از راه شیشه و پنجره ها و به آهستگی از طریق دیوارهای خارجی و سقف به اتاق تحمیل می شود. با استفاده از موارد ذیل می توان مقدار گرمایش تحمیلی را کاهش داد.
استفاده از پرده یا کرکره داخلی
استفاده از سایبان
استفاده از شیشه های رفلکس
عایق کاری سقف و دیوارهای خارجی اطراف محل نصب کولر گازی

 راهنمای خرید کولرگازی اسپلیت

دومین منبع بزرگ بار گرمایی اتاقها معمولاً وسایل الکتریکی از قبیل رایانه ها، مانیتورها، دستگاههای کپی ، چراغهای روشنایی و… می باشند که این نوع بار در ادارات محسوس است. یک راه کاهش از این بار، خاموش کردن آنها در مواقع بیکاری است. راه دیگر این است که برای روشنایی به جای لامپهای شیشه ای از لامپهای فلورسنت که اتلاف گرمای کمتری دارند استفاده شود.

راهنمای خرید کولر گازی

بار سرمایی هوای نفوذی ممکن است بسیار زیاد باشد. باز بودن پنجره باعث می گردد که بخش عمده ای از توان کولر گازی صرف خنک کردن بیهوده هوای گرم ورودی شود که این سبب افزایش مدت کار کمپرسور و فرسودگی زود هنگام آن گردد. ضمن اینکه اتاق هم به نحو مطلوب خنک نمی شود.
اگر درهای داخلی هم باز باشند کولر گازی به جای خنک کردن فقط یک اتاق در واقع باید چندین فضا را خنک کند.

سرد کردن اتاق بیش از حد لزوم، ضمن اینکه از نظر بهداشتی صحیح نیست موجب افزایش مصرف برق و فرسایش بیهوده دستگاه می شود. با در نظر گرفتن موارد فوق جهت محاسبه سریع و سرانگشتی سایز کولر گازی را انتخاب کنید .

آشنایی با سیستم کولرگازی اینورتر” کلیک کنید “  

بی تی یو BTU چیست؟
British Thermal Unit : واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک درجه از 60 درجه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند.

موتور برخی کولر های گازی برای مناطق جغرافیایی ساخته شده اند .مثلا برخی از آنها ویژه مناطق گرم ومرطوب هستند که قیمت بالا تری دارند، مانند کولر های گازی با کمپرسور پیستونی تروپیکال. اگر شما در جایی مثل مشهد زندگی می کنید نیازی به این گونه کولر ها ندارید .پس قبل از خرید، نوع استفاده را تعیین کنید تا دچار ضرر نشوید.

 راهنمای خرید کولرگازی اسپلیت

برق مصرفی کولر گازی های پنجره ای 2 برابر کولر گازی های اسپلیت است. اگر با حوصله و تحقیق کولر گازی را انتخاب کنید – حتی اگر کمی گران تر باشد که رده برق مصرفی آن A  ++ باشد، در طول چند سال این مبلغ از پرداخت قبض جبران خواهد شد.

راهنمای خرید کولر گازی

حالا نوبت خرید کولر گازی است. کوتاه ترین، بهترین و معمول ترین روش خرید کولر گازی پس از مشاوره و جمع آوری اطلاعات و تصمیم گیری نهایی به صورت تلفنی است. فقط کافی است اطلاعات لازم، شامل متراژ محل، تعداد پنجره، ساعات استفاده از کولر گازی و تعداد نفرات ساکن در محیط و … را به کار شناسان فروش اعلام کنید. بقیه کارها به صورت خودکار انجام می گیرد.

راهنمای خرید کولر گازی

چه به بازار بروید و چه تلفنی کولر گازی مورد نظر را تهیه کنید، حتما باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید، بدانید که امضا کردن فرم تحویل کولر گازی پس از نصب، یعنی تایید صحت نصب وسلامت کولر گازی پس هر کاری لازم است تا پیش از امضای برگه انجام دهید.

منتظر تماس شما عزیزان هستیم  :     مشاوره و ارسال سریع کولرگازی       09182872400     رحمانی

راهنمای خرید کولرگازی

1 – تماس با مرکز فروش بانه و شماره تلفن های موجود در سایت  برای انتخاب کولرگازی مناسب ( مشاوره رایگان )

2 – واریز بیعانه توسط مشتری  برای ثبت سفارش و انجام مراحل ارسال

3 – ارسال تضمینی کولرگازی تا تحویل درب منزل یا محل کار و دریافت کارت ضمانت ممهور به مهر فروشگاه و شرکت معتمد گارانتی ( حمل تضمینی و گارانتی رایگان )

4 – تحویل کولرگازی به مشتری و ارائه برگ گارانتی به مشتری و شروع گارانتی 5 ساله

5 – نصب توسط نصاب شرکت در شهر شما انجام میشود و رایگان است و 5 متر لوله مسی مناسب نیز همراه با کولرگازی بصورت رایگان تحویل  میشود .

این مطلب باتوجه به سوالات متداول شما عزیزان در ارتباطات تلفنی و چت انلاین و برای پاسخگویی سریع و موثر برای مشتریان و راهنمایی در انتخاب و خرید  کولرگازی تدوین شده است.

برند های کولرگازی بانه

علت سوختن کمپرسور کولرگازی چیست ؟

هزینه برق کولرگازی چقدر است ؟

انتخاب کولرگازی بر اساس متراژ

آشنایی با کولرگازی اجنرال به عنوان مناسب ترین پیشنهاد برای مشتری:

 

کولرگازی اجنرال ساخت کجاست ؟

  1. کولرگازی اجنرال OGENERAL  دارای موتور ژاپنی کاوازاکی و مونتاژ کشور تایلند است. دارا بودن موتور  روتاری سبب شده تا این کولرگازی  از خصوصیاتی همچون  کم مصرف بودن و کم صدا بودن بهره ببرد . کولرگازی اجنرال در  توان های 12000-18000-24000-30000-36000-48000-60000  و مدل 2017 عرضه میشود .در اینجا با سه مدل متفاوت اجنرال آشنا می شویم که از لحاظ کم مصرف بودن و رنج قیمت طبقه بندی شده اند .تفاوت های این سه کولر در زیر به وضوح و بصورت کوتاه و مفید بیان شده است.

راهنمای خرید کولر گازیدارای نمایشگر مخفی

که هنگام روشن بودن نمایان است

 

کولرگازی اجنرال  کم مصرف مدل ASGS12LFCZ

این مدل کولرگازی اجنرال به دلیل قیمت بسیار مناسب و رده مصرف A ++  پر فروش ترین مدل این کولرگازی است .  سیستم اینورتر این کولرگازی  وی اینورتر است INVERTER V. این سیستم از گاز R22 بهره می برد و دارای اینورتر خازنی یا به اصطلاح موتور اینورتر است.از خصوصیات این مدل میتوان به مقاومت بالا در برابر نوسانات برق و کم مصرف بودن اشاره کرد. این مدل همچون سایر کولرهای برند اجنرال از انواع فیلترهای تصفیه وآپشن های ذکر شده بهره مند است و پر فروش ترین مدل برند اجنرال است.

 

  کولرگازی اجنرال فوق  کم مصرف مدل ASGS12LFCA

این مدل کولرگازی اجنرال از گاز مبرد R410A  و برد بزرگ الکترونیکی اینورتر  بهره میبرد و رده مصرف آن A +++ است . این کولر فوق کم مصرف در بالاترین توان (30 هزار )جریان 6.8  آمپر را نشان میدهد.این مدل در دو تیپ برد بزرگ اینورتر ( در روی کمپرسور ) و خازن دی سی اینورتر داخلی عرضه میشود .

 

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

 

آیا کولر ارزانتر ندارید؟

کولرگازی وسیله ای برای فراهم اوردن رفاه و آسایش است و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است لذا کولرگازی ارزان  وبی کیفیت به هیچ وجه توصیه نمی شود . از طرفی سایت کولربانه تمامی محصولات کولرگازی  خود را با گارانتی 5 ساله و گارانتی تعویض ارائه میدهد و لذا از فروش کولرگازی بی کیفیت و غیر قابل گارانتی معذور است .

آیا جنرال دارید ؟ جنرال چه تفاوتی با اجنرال دارد؟

کولرگازی جنرال محصول کارخانجات کشور چین است و به دلیل کیفیت پایین توصیه نمی شود و لذا از  فروش آن معذوریم .جنرال مشخصاتی متفاوت  با اجنرال دارد .

 

اینورتر چیست ؟

اینورتر کاهنده و تنظیم کننده جریان متناوب در کولرگازی برای کاهش  مصرف برق است .شرح کولرگازی اینورتر

توان مورد نظر کولرگازی را چگونه انتخاب کنم؟

برای تعیین ظرفیت کولرگازی میتوانید نوع کاربری محیط و متراژ مکان مورد نظر را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا توان مناسب برای مکانتان را محاسبه کنند.

 موتور روتاری چیست؟

روتاری موتور کم مصرف و کم صدا در کولرگازی مخصوص آب و هوای  معتدل است . این کولر برای شهرهای تهران, مشهد, اصفهان ,تبریز مناطق شمالی, مرکزی, شمالغرب و شمال شرق ایران توصیه میشود. این نوع موتور بجز مناطق حاره ای جنوب و شهرهایی همچون اهواز وبندر عباس (که نیاز به کولرگازی با موتور اسکرول یا پیستونی دارند) برای سایر مناطق کشور مناسب میباشد.آشنایی با انواع کمپرسور کولرگازی

 

گارانتی چگونه است . نصب چطور انجام میشود ؟

کارت گارانتی همراه کولر برای خریدار ارسال میشود و خریدار  با تماس با شرکت گارانتی و ارائه کد مندرج در کارت تقاضای نصاب میکند .نصاب توسط شرکت معرفی و ارسال شده و نصب رایگان انجام میگیرد. قابل ذکر است  کارت های گارانتی توسط فروشنده از شرکت معتبر خریداری شده است و بطور رایگان در اختیار مشتری قرار میگیرد و شرکت گارانتی در سراسر ایران موظف به اجرای تعهداتش در قبال  فروشنده (کولربانه) و مشتری (خریدار) است .

نحوه ارسال چگونه است و چند روز طول می کشد ؟

ارسال مستقیم از شهر بانه میباشد و بستگی به مسافت شهر ها از یک الی سه روز بطول میانجامد ( تحویل یک روزه در تهران , اصفهان ,تبریز , کرج )

 

نکاتی در مورد نصب رایگان :

نصب رایگان شامل اتصال کمپرسور به پنل داخلی و نصب پنل داخلی در محیط داخل  ,  به همراه 5 متر لوله مسی رایگان و کابل برق است. بطوریکه  دستگاه کولرگازی بطور صحیح و سالم نصب و عملکرد آن مورد تایید قرار گیرد .در صورتیکه هنگام  نصب در کولرگازی ایرادی مشاهده شد کولر تعویض شده و کولر سالم جایگزین میشود (گارانتی تعویض)

 

نحوه سفارش و  راهنمای خرید کولر گازی  :

  1. مشاوره و انتخاب کولرگازی از طریق تماس تلفنی 09182872400
  2. مشاوره و انتخاب کولرگازی از طریق چت انلاین ( موجود در سایت )
  3. واریز بیعانه به شماره کارت اعلامی
  4. ثبت سفارش و ارسال از بانه( ثبت تلفنی : یا ثبت در چت آنلاین)
  5. تحویل درب منزل و پرداخت مابقی وجه و دریافت کارت گارانتی
  6. تماس با تلفن مندرج در کارت گارانتی و اعزام نصاب و نصب رایگان(قبل از دریافت کارت گارانتی نصاب معرفی نمی شود )

 

 

 راهنمای خرید کولرگازی نکاتی در مورد واریز بیعانه:

بیعانه مبلغ اندکی از هزینه ارسال کولرگازی است که هنگام ثبت سفارش از طرف مشتری واریز میشود تا کولر از  بانه خارج شده و به شهر مورد نظر ارسال گردد. ارسال کولرگازی  از بانه به شهر مقصد هزینه قابل توجهی میباشد که در صورت برگشت کولر این هزینه دو برابر میشود و با توجه به اینکه هزینه ای بابت ارسال از مشتری دریافت نمی شود در صورت انصراف مشتری کل هزینه به فروشنده تحمیل میشود  لذا مبلغ اندکی ( 100 -200 هزار تومان ) بابت بیعانه از مشتری درخواست میگردد تا سفارش تکمیل شده و کولر   ارسال شود . بنابراین  پس از دریافت بیعانه کولرگازی به آدرس خریدار  ارسال میشود وبدون دریافت بیعانه کولرگازی ارسال نخواهد شد .

هر گونه سوال و مشاوره تعیین توان کولر و استعلام قیمت را بطور آنلاین از ما بخواهید …..کولرگازی ارزان بانه

 

 

بهترین و جدیدترین کولرگازی اسپلیت

چگونه کولرگازی مناسب بخریم ؟

کولرگازی A + + +

با تشکر از حسن انتخاب شما

40 توصیه مهم در نصب کولرگازی

فروشگاه کولرگازی بانه

کولرگازی ایستاده ” کلیک کنید “

کولرگازی اجنرال OGENERAL ” کلیک کنید “

عیب یابی و تعمیر در کولرگازی اسپلیت…خود آموز تعمیر اولیه

اجزای تشکیل دهنده کولرگازی و نحوه کارکرد هر کدام

سرما سازی در کولرگازی

راههای کاهش هزینه برق مصرفی در کولرگازی

مزایای فیلتر در کولرگازی اسپلیت

سرمایش و گرمایش در کولرگازی

در مورد کولرگازی بیشتر بدانیم  :

 

تست کمپرسور کولرگازی و تشخیص سالم بودن آن

آموزش نحوه شستشوی پنل داخلی کولرگازی

اجزای اصلی تشکیل دهنده کولرگازی کدامند ؟ و کار هرکدام چیست؟

آنچه باید در مورد کولرگازی بدانیم

مزایای فیلتر در کولرگازی اسپلیت

سوالات متداول در مورد کولرگازی اسپلیت ( بیش از پنجاه سوال متداول)

راهنمای نصب کولرگازی ( چهل توصیه مهم در نصب کولرگازی)

آشنایی با انواع کمپرسور کولرگازی

آموزش نحوه شارژ گاز R410A در کولرگازی اینورتر

آموزش نحوه شارژ گاز R22 در کولرگازی

کولرگازی بانه در اینستاگرام

کولرگازی اجنرال اینورتر مدل ASGS30LFCA

توان های موجود در کولرگازی اجنرال مدل ASGS18LFCA :

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS12LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS18LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS30LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS24 LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

بازار کولرگازی ایران

3 کولرگازی پر فروش بازار ایران

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

عیب یابی و تعمیر اولیه در کولرگازی ( خود آموز تشخیص و رفع عیب در کولرگازی )

مشکلات رایج کولرگازی کدامند ؟

حراجی کولرگازی اسپلیت