معرفی چند سرگرمی و فعالیت جذاب در ماه رمضان

یک فیلم خوب پیش از سحری

در ماه رمضان، برنامه نمایش سینماها کمی تغییر می‌کنند و به تعداد سانس‌های شبانه اضافه می‌شود. سینماها بعد از افطار تا نزدیک سحر فعالیت می‌کنند. در این طرح فیلم‌های سینمایی جدیدی نیز اکران می‌شود و به تاریخ اکران فیلم‌هایقدیمی‌تر نیز اضافه می‌شود. بلیت سینماها را می‌توانید از روز قبل به صورت آنلاین بخرید و یک برنامه مفرح داشته باشید.
سینماها در طول روز نیز به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند و سانس‌های معمول خود را اکران می‌کنند. برای خرید بلیت آنلاین، به وب‌سایت سینما تیکت مراجعه کنید. به طور معمول برای روزهای آتی نیز می‌توانید از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت سینما تهیه کنید.

یک زمان خوب برای آرامش

اسپاها و مراکز تندرستی به فعالیت خود در طول ماه رمضان ادامه می‌دهند. خدمات متنوع اسپاها در طول روز‌های ماه رمضان نیز قابل استفاده هستند، اما در صورتی که می‌خواهید بعد از افطار از خدمات اسپا بهره‌مند شوید می‌توانید روز و ساعات دقیق خدمات را بررسی کنید. برنامه اسپاهانا همه روزه از ساعت۷ بعد از ظهر تا ۴ صبح، روز‌های فرد برای بانوان و روزهای زوج و جمعه‌ها برای آقایان است.
تنوع برنامه‌های اسپاهانا تنها محدود به ماساژ نیست، می‌توانید از برنامه‌های ریلکسیشن و خدمات سلامتی مانند فیش اسپا، اتاق نمک و اکسیژن‌بار استفاده کنید.
حوضچه‌های آب گرم در اسپاهانا می‌تواند خستگی و کوفتگی‌ یک روز طولانی را از بین ببرد و برای شما آرامش را به ارمغان آورد. استفاده از سرویس‌های ماساژ و تن‌آسایی می‌تواند با سرو یک غذای خوشمزه و‌ ویژه همراه باشد، رستوران اسپاهانا در طول ماه رمضان، از افطار تا سحر پذیرای روزه‌داران است.

ورزش و جاده تندرستی در ماه رمضان

یکی از برنامه‌هایی که می‌توانید در طول شب‌های ماه رمضان انجام دهید، پیاده‌روی در مسیرهای تندرستی است. در اغلب شهرها چنین فضایی برای پیاده‌رویوجود دارد.
در شهر تهران نیز در باشگاه انقلاب و بام تهران، مسیرهایی برای پیاده‌روی در نظر گرفته شده است. ورود عموم به بام تهران آزاد است و تنها نیاز به پرداخت هزینه پارکینگ دارید. اما برای ورود به باشگاه انقلاب، باید علاوه بر هزینه پارکینگ، یک هزینه ورودی پرداخت کنید.
اگر عضویت سالانه باشگاه را تهیه کنید، از بیشتر خدمات آن می‌توانید استفاده کنید.با پرداخت حق عضویت سالانه می‌توانید به مدت یک سال از سرویس‌های این محیط علاوه بر جاده تندرستی استفاده کنید.

ورزش‌های آبی در ماه رمضان

در ماه رمضان می‌توانیدنزدیک‌ترین استخر به محل زندگی خود را پیدا کنید و از برنامه و ساعات کاری آن‌ها در ماه رمضان مطلع شوید. شنا کردن علاوه بر اینکه روحیه خوبی به شما می‌دهد، خستگی و کسالت روزهای گرم را نیز از بین می‌برد.
برای خرید بلیت و اطلاع از برنامه استخرها می توانید از طریق سایت پول‌تیکت هم اقدام کنید. این سایت با معرفی استخرهای نزدیک به محل مورد نظر شما و ارائه اطلاعات ساعت کاری، شما را در برنامه‌ریزی برای ورزش‌های آبی یاری می‌کند.

کافه‌ها و رستوران‌ها در ماه رمضان

ساعت کار کافه‌ها و رستوران‌ها در ماه رمضان افزایش می‌یابد و اکثر کافه‌ها تا بعد از نیمه شب باز هستند. بسیاری از رستوران‌ها هم برای سحر برنامه‌‌ غذایی خاصی ارائه می‌کنند و به روزه‌داران سرویس می‌دهند. برای سفارش آنلاین غذا هم همچنان می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپفود استفاده کنید.
نحوه کار این اپلیکیشن‌ها به صورتی است که نزدیک‌ترینرستوران‌ها را به شما معرفی می‌کند و منوی آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد.

اما اگر تمایل دارید صرف یک وعده غذایی را با یک گردش کوتاه همراه کنید، به مجتمع‌های تجاری سری بزنید. بیشتر مجتمع‌های تجاری نظیر ارگ، کوروش و ... در سطح شهر تا پاسی از شب فعالیت می‌کنند، علاوه بر گردشی کوتاه در شب‌هنگام، می‌توانید از خدمات رستوران و فودکورت این مجتمع‌ها استفاده کنید.

منبع: تابناک

Comments

Popular posts from this blog

چند نکته مهم برای موفقیت در کسب و کار خانگی

با این بازی، برنامه‌‌‌نویسی‌ یاد بگیرید

10 تا از عجیب ترین چیزهایی که دود از سرتان بلند خواهندکرد