بلاگ » 14 عکس سجاده فرش در طرح جدید [از شرکت فرش مسجدی]

14 عکس سجاده فرش در طرح جدید [از شرکت فرش مسجدی]

عکس سجاده فرش مسجدی

اصولا زمانی که می خواهیم چیزی را خریداری کنیم در درجه اول راجع به شکل ظاهری آن پرس و جو می‌کنیم مثلا در مورد عکس آن سرچ می‌کنیم . در این مقاله قصد داریم راجع به عکس سجاده فرش و مشخصات ظاهری از شرکت فرش مسجدی صحبت کنیم .

سجاده فرش به فرشی می گویند که برای مفروش کردن مساجد و مصلاها استفاده می گردد تا نظم و زیبایی خاصی را به آن محیط ببخشد ، سجاده فرش انواع مختلفی دارد و شهر کاشان اولین و بزرگترین شهر تولید کننده فرش سجاده ای است و سجاده فرش کاشان در بین کشورهای مسلمان نشین مشهور است .

در این مقاله 14 عکس سجاده فرش قرار داده شده است و شرکت فرش روز کاشان تولید کننده انواع سجاده فرش کاشان است ، در ادامه در مورد محصولات فرش سجاده ای کاشان توضیح مختصری را ارائه می کنیم و شما می‌توانید توضیحات را به همراه عکس های قرار داده شده ببینید .

عکس سجاده فرش در طرح های متنوع

محصولات متنوع سجاده فرش مسجدی دارای تنوع بالایی برای خرید شما هستند و ما در این بخش به بررسی انواع محصولات فرش مسجدی به صورت متراژی های مختلف پرداخته ایم. در این قسمت برای شما به معرفی جدیدترین سجاده فرش های کاشان به همراه تصویر آن آماده کرده ایم.

همانطور که میدانید سجاده فرش به صورت 700 شانه ، طرح 700 و 1000 شانه عرضه شده و ما در این بخش به بررسی جدیدترین محصولات سجاده فرش مسجدی می‌پردازیم.

تصویر فرش مسجدی

عکس سجاده فرش میثاق

عکس سجاده فرش ماشینی سبحان

عکس سجاده فرش مسجدی سماء

عکس فرش مسجدی عرش

1 – سجاده فرش 700 شانه کاشان کد –513

فرش سجاده ای 700 شانه کاشان با دستگاه hcp با نخ اکریلیک صد در صد بافته شده است . در یک متر عرضی فرش سجاده ای 700 شانه تعداد 700 گره وجود دارد و در یک متر طولی آن تعداد 2550 گره باید وجود داشته باشد . عکس سجاده فرش کد 513 را نیز می‌توانید به صورت زیر مشاهده کنید :

عکس سجاده فرش کد 513

تراکم بالای این سجاده فرش باعث لطافت و ماندگاری آن شده است . فرش سجاده باید دارای خاب مناسبی باشد تا برای نشستن و برخاستن نماز گزاران مناسب باشد . همانطور که در عکس سجاده فرش 700 شانه مشاهده می‌کنید این محصول مناسبترین نوع سجاده فرش مساجد است زیرا نسبت به فرش مسجدی 500 شانه متراکم تر و نسبت به پا خوردگی مقاوم است . ابعاد هر کدام از یک قطعه محرابی 63 * 1.25 است که طول آن به صورت سفارشی بافته می شود . سجاده فرش 700 شانه کاشان کد –513 طرح محراب دارد که قسمت بالای آن با گل و بوته مزین شده است و زمینه داخلی آن با چهار خانه های کوچک پر شده است و تعداد 8 رنگ اصلی در بافت آن به کار برده شده است و رنگ زمینه سبز دارد ولی بر اساس سلیقه مشتری قابل تغییر خواهد بود .

 

2 – سجاده فرش کاشان کد – 519

دارای 500 شانه و تراکم 1000 است که با نخ اکریلیک هیت ست با دستگاه ASR بافته شده است . سجاده فرش مذکور دارای خاب بلندی است و به همین خاطر بسیار نرم و لطیف است و برای نشستن بسیار مناسب است . استفاده از سجاده فرش مزیت های فراوانی دارد مانند و عکس سجاده فرش نیز که باعث زیباتر شدن مساجد و حسنیه می‌شود به صورت زیر قرار داده شده است.

استفاده از فرش سجاده ای باعث تشخیص جهت قبله در مساجد می گردد ، طرح سجاده فرش دارای یک محراب است که به طور مداوم تکرار می شود و باعث حفظ وحدت و یکپارچه گی مساجد می گردد در صورت استفاده از فرش سجاده ای نیازی به انداختن کناره و موکت نیست. عکس فرش مسجدی کد 519 به صورت زیر است :

عکس سجاده فرش کد 519

رنگ های موجود سجاده فرش کد- 519 سبز یشمی ، لاکی و سرمه ای است . استفاده از نخ اکریلیک باعث دوام و ماندگاری آن برای سال های طولانی خواهد بود و هیئت مدیره مساجد را برای چندین سال از خرید فرش بی نیاز می کند .

 

3 – سجاده فرش کاشان کد –515

از دیگر عکس سجاده فرش قرار داده شده در این مقاله فرش سجاده ای کاشان کد 515 دارای 500 شانه است و با تراکم 1000 بافته شده با نخ اکریلیک هیت ست که سبب دوام و لطافت آن می شود برای درک این موضوع خوب است به بعضی از مزیت های آکریلیک اشاره کنیم .

نخ اکریلیک برای بافت سجاده بهترین نوع نخ محسوب می شود زیرا به خاطر ضد آلرژی بودن برای استفاده تمام گروه های سنی مناسب است و مساجد جایی است که کودکان و سالمندان نیز در آن جا حضور پیدا می کنند . عکس فرش سجاده ای کد 515 به صورت زیر است :

تصویر فرش مسجدی کد 515

عدم پرز دهی و مقاومت بالای آن و همچنین تثبیت رنگی آن باعث می شود در برابر شوینده های قوی مقاومت داشته باشد و در برابر هر بار شست و شو از بین نرود ، یکی از ویژگی های آکریلیک حالت پفکی بودن آن است این مساله باعث می شود فرش ماشینی سجاده ای بسیار نرم باشد .

8 رنگ واقعی در بافت سجاده فرش کد 515 به کار رفته و ارتفاع خاب بلند دارد . شکل ظاهری آن محراب است با دو سر ستون بلند که با گل و بوته و نقش اسلیمی شکل گرفته است و حاشیه ای پهن با همان نقوش در انتهایی‌ترین قسمت آن حک شده است . در ادامه عکس و تصاویر سجاده فرش ماشینی را به صورت پهن شده نیز می توانید ببینید.

شرکت سجاده فرش

شرکت زر فرش ، یکی از شرکتهایی است که در برخی فعالیت ، آن را به عنوان یک شرکت سجاده فرش می شناسند ، امروزه به دلیل نیاز روز و شیک تر شدن تمام مکانهایی که مورد استفاده بشر قرار می گیرد تغییرات بسیاری در فضاهای مورد استفاده بشر روی داده است ، یکی از این فضاها که به ویژه در بین مسلمانان از اهمیت به سزایی برخوردار است ، مسجد و اماکن متبرکه و … است . تصویر بالا نیز یک عکس سجاده فرش از محصولات پهن شده زر فرش است.

از همان ابتدای ظهور اسلام و در زمان پیامبر ، مسلمانان برای انجام فریضه نماز ، از سجاده استفاده می کردند البته نه سجاده به سبک و سیاق امروزی آن .

کم کم و به مرور زمان ، مساجد شکلی زیباتر و مجلل تر به خود گرفتند و از آن سادگی اوایل اسلام ، خارج شدند ، از نظر معماری های خاص مساجد بسیار زیبا شدند و بهترین معمارها برای ساخت و طراحی مساجد ، به کار گرفته شدند و در ادامه این مقاله به معرفی شرکت سجاده فرش می‌پردازیم .

اما جدای از معماری مساجد ، چیزی که باعث می شود نماز مسلمانان شکوه داشته باشد نماز جماعت است و لازمه نماز جماعت با شکوه ، نظم در صفوف نمازگزاران است ، این نظم در صفوف را بدون شک ، فرش سجاده به وجود می آورد . در ادامه تصاویر و عکسهای بیشتری از فرش مسجدی را می‌توانید ببینید.

چرا که اگر سجاده به صورت تک استفاده شود اندکی جلو و عقب می شود و همچنین رنگها و طرح های متفاوتی که هر فرد استفاده می کند باعث می شود مسجد آن یکدستی و نظم و زیبایی را نداشته باشد و به همین دلیل شرکت سجاده فرش مسجدی شروع به تولید محصولات خود کرده است و در این بخش عکس های فرش مسجدی نیز قرار داده شده است .

شرکت سجاده فرش

اطلاعات شرکت سجاده فرش

فرش سجاده هم مسجد را فرش می کند و هم دیگر نیازی به استفاده سجاده نیست ، این فرش از آن جا که یکدست است و در یک رنگ ، یک زیبایی خاصی را به مسجد می بخشد و شما می توانید از شرکت سجاده فرش اقدام به سفارش و خرید محصولات مد نظر خود کنید .

معمولاً تمام طرح های فرش مسجد ، رنگ بندی متنوعی دارند و شما می توانید طرح و رنگ مناسب مسجد را که با معماری مسجد هماهنگ باشد را انتخاب کنید ، از آن جا که سجاده فرش به محراب مسجد بسیار شبیه است ، ابتدا برای مساجد مورد استفاده قرار گرفت اما کم کم استفاده از فرش سجاده ای فقط به مساجد محدود نشد ، در ادامه ما برای شما اطلاعات شرکت سجاده فرش با آدرس و شماره تلفن قرار داده ایم.

پس نتیجه می‌گیریم که علاوه بر طرح و عکس سجاده فرش مد نظر ما شرکت عرضه کننده فرش مسجدی نیز دارای اهمیت می باشد و باید انتخابی درست و صحیح باشد.

در حال حاضر علاوه بر مساجد ، در سایر مکانهایی که نماز در آنها به صورت دائمی برپا می شود مانند نمازخانه های مدارس و ادارات و … نیز از سجاده فرش استفاده می شود ، فرش مسجد در اماکن مختلف مذهبی استفاده می شود اما چون بیشترین استفاده در مساجد بوده و هست ، به فرش مسجد معروف شده است .

 

اطلاعات شرکت فرش مسجدی :

آدرس دفتر مرکزی شرکت سجاده فرش : کاشان ، خیابان امیر کبیر ، مجتمع امیر کبیر ، طبقه سوم ، شرکت زر فرش

آدرس کارخانه سجاده فرش : کاشان ، آران و بیدگل ، شهرک سلیمان صباحی ، کارخانه زر فرش

شماره تماس کارخانه : 03155353068 – 03155353069


مزایای سجاده فرش شرکت کاشان برای پهن کردن در مسجد

سجاده فرش مزایای بیشماری دارد که مهمترین آن همان است که در خطوط بالاتر به آن اشاره کردیم یعنی نظم بخشیدن به صفوف نماز جماعت اما این یکی از مزایای سجاده فرش است ولی این فرش خاص مزایای دیگری نیز دارد که باعث شده علاوه بر مساجد ، در مکان های زیارتی و مشابه آنها نیز استفاده شوند ، با توجه به اینکه به زیارتگاه و مساجد ، رفت و آمد زیاد است ، در گذشته بسیار تمیز کردن آنها سخت بود .

در ادامه مزایای سجاده فرش باید گفت چرا که فرش های بزرگ در آنها به کار می رفت و شستن و جابجایی و نظافت آنها سخت بود و اگر یک قسمت از آن آلوده می‌شد باید کل فرش شسته می شد با ظهور و استفاده از سجاده فرش در این مکانها دیگر اینکه بخواهند هربار یک فرش بزرگ را جابجا کنند و در جای دیگری بشویند و خشک کنند منتفی شد ، سجاده فرش رولی هستند و جابجا کردنشان و شستشو و نظافت آنها بسیار آسان است و کار خادمین مسجد را راحت تر کرده است .

جدای از آن ، امروزه دیگر دستگاه های شستشوی فرش و سجاده فرش ، این امکان را فراهم نموده که بدون اینکه لازم باشد سجاده فرش جابجا شود در همان مکان خود شسته و خشک شود که این موضوع نیز از مزایای سجاده فرش است .

امروزه بسیاری از اماکن زیارتی معروف و مساجد از سجاده فرش استفاده می کنند ، من جمله آنها می توان حرم امام رضا (ع) ، حرم حضرت معصومه (س) ، حرم شاه عبدالعظیم (ع) ، امامزاده محمد هلال بن علی (ع) و … را نام برد که عکس سجاده فرش های پهن شده را میتوانید در تصاویر قرار داده شده مشاهده کنید .

فرش های مسجدی داری تنوع بالایی هستند و عکس های زیاد دیگری را برای شما آماده کرده ایم که می توانید برای دیدن طرح های سجاده فرش در عکس های متنوع به صورت 700 ، 1000 و 1200 شانه اینجا کلیک کنید.


شرکت کارخانه سجاده فرش کاشان

شرکت های ارائه دهنده فرش سجاده ای

فرش سجاده ای یکی از انواع فرش ماشینی است که توسط ماشین های روز دنیا در ابعاد سفارشی بافته می شود ، شرکت های ارائه دهنده فرش سجاده ای در شهرهایی که مهد تولید محصولات فرش ماشینی جدید به صورت متنوع برای خرید در انواع تعداد شانه و تراکم هستند ، تمرکز دارند و تقریباً تعداد آنها زیاد است .

البته به این صورت هم نیست که تمام شرکت ، این فرش را ارائه دهند چرا که پتانسیل بالایی می خواهد و باید در سطح کلان توان تولید آن وجود داشته باشد تمرکز شرکت سجاده فرش بیشتر در شهر کاشان می باشد.

و معمولاً فرش مسجد را بیشتر مساجد و اماکن متبرکه چه در خارج از کشور و چه در داخل آن ، از شهر کاشان تهیه می کنند ، سجاده فرش کاشان ، معمولاً مانند سایر انواع فرش کاشان ، دارای اعتبار می باشد و نیازی به تعریف و تمجید از آن نیست .

شرکت ارائه دهند سجاده فرش فروشگاه زر فرش بوده و سفارش سجاده فرش به این صورت است که ابعاد مورد نظر مسجد را اندازه می گیرند و طرح و رنگ موردنظر را انتخاب می کنند ، سپس در آن ابعاد توسط شرکت سجاده فرش تهیه می شود .

شرکت زر فرش از شرکت های موفق ارائه دهنده فرش سجاده کاشان است که سفارش فرش سجاده را از سراسر کشور و همچنین سایر کشورهای مسلمان می پذیرد و عکس های فرش مسجدی فروشگاه نیز در این مقاله قرار داده شده.

همانطور که میدانید سجاده فرش دارای تعداد شانه و تراکم مختلفی بوده و قیمت سجاده با توجه به ابعاد و تعداد شانه ای که دارای متغیر می باشد ، شما می توانید برای دیدن قیمت سجاده فرش در ابعاد مختلف و تعداد شانه و تراکم های متفاوت کلیک کنید.


فروش اینترنتی فرش سجاده ای

بیشتر فروش سجاده فرش ، بصورت فروش اینترنتی فرش سجاده ای است ، مگر اینکه این فرش را برای شهر کاشان بخواهند و یا اینکه شخصی وقت این را داشته باشد ، که از شهرهای دیگر به کاشان مراجعه کند و از شرکت فرش مسجد محصول سفارشی را تهیه کند . فروشگاه اینترنتی سجاده فرش معتبر یکی از نیازهای امروزه است چرا که همه زمان این را ندارند که از دور دست برای خرید سجاده فرش به کاشان سفر کنند .

البته شرکت سجاده فرش ممکن است در شهرهای دیگر نیز وجود داشته باشد ولی خرید سجاده فرش از درب کارخانه ، مسلماً برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای فروش اینترنتی فرش سجاده ای می توانید به صورت زیر اقدام کنید.

شرکت زر فرش سفارشات را از مشتریان می پذیرد و در کمترین زمان ممکن سفارش آنان را آماده می کند و به صورت رایگان آن را ارسال می کند ، نصب سجاده فرش نیز معمولاً توسط شرکت انجام می پذیرد و در زمان کوتاهی آماده استفاده و نماز گزاران می شود ، نا گفته نماند از تصاویر قرار داده شده می‌توانید عکس سجاده فرش مسجدی ماشینی را انتخاب کرده و درخواست سفارش با متراژ مد نظرتان از پشتیبانی فروشگاه نمایید. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.