سرگرمی های عجیب فوتبالیست های مشهور

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید فوتبالیست های مشهور جهان اوقات بیکاری خود را چگونه می گذرانند. سرگرمی کریستیانو رونالدو در اوقات بیکاری اش چیست؟

 اوقات بیکاری فوتبالیست های مشهور چگونه می گذرد؟

 فوتبالیست ها همیشه فوتبال بازی نمی کنند، آن ها سرگرمی های دیگری دارند که ممکن خیلی عادی به نظر نرسد.فوتبالیست های مشهور

وقتی از بیرون به زندگی فوتبالیست ها نگاه می کنیم این تصور داریم را که تنها سرگرمی فوتبالیست ها ،فوتبال بازی کردن است. چون این رشته خودش به تنهایی سرگرمی است که در کنارش پول زیادی به جیب می زنند.

کریستیانو رونالدو


اما همیشه برای فوتبالیست ، فوتبال زندگی تا مرگ نیست و در کنارش سرگرمی های دیگری دارند که اوقات بیکاری شان را پر می کند.
کرستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تنها در زمین نمی درخشد، او عاشق هیجان است و در بیکاری خوانندگی می کند.

یوری ژیرکوف


یوری ژیرکوف فوتبالیست روسی علاقه زیادی به جمع کردن عتیقه جات دارد .او خانه ای در کالینگراد خریده است که کم کم تبدیل به موزه خواهد شد. چون اشیا بسیار قدیمی را چون لباس ،مدال ،اسلحه و ... را تهیه کرده و در این خانه جمع آوری می کند. او از هوادارانش خواست در صورتیکه وسیله ای دارند که از جنگ جهانی باقی مانده است به او تحویل دهند تا در موزه خود قرار دهد.

آنتولی تیموشک


آنتولی تیموشک بازیکن اوکراینی هم مانند ژیرکوف علاقه زیادی به جمع آوری عتیقه دارد اما در حال حاضر کلکسون او کمی کاملتر و متفاوت تر است. او ترجیح می دهد تا آیکون های باستانی را جمع آوری کند. قدیمی ترین آیکونی که او در مجموعه خود دارد مربوط است به قرن شانزدهم میلادی. تیموشک همچنین پیراهن های همکاران خود جمع آوری می کند که این سرگرمی در بین بازیکنان رایج است.

آندری شوچنکو


آندری شوچنکو و تئو وولکات هم گلف بازی می کنند. این بازی سرگرمی غربی های ثروتمند است. شوچنکو در این رشته بسیار متبحر است به طوریکه در مسابقات جهانی این رشته شرکت کرد.

پیتر چک


پیتر چک دروازه بان اهل چک علاقه زیادی به یادگیری زبان و موسیقی دارد. او در هنگام بیکاری زبان خارجی یاد می گیرد.

چک می گوید:به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صد درصد آشنا هستم. آلمانی را هم در مدرسه یاد گرفتم و به زبان های پرتغالی، روسی، اسلواکی، ایتالیایی کمی آشنایی دارم و دوست دارم بیشتر یاد بگیرم و از لحظه لحظه هایم استفاده می کنم.من حتی در سفرم به ژاپن در حالیکه داخل هواپیما بودم، سعی کردم تا 50 لغت ژاپنی را یاد بگیرم.

روبین فان پرسی


روبین فان پرسی هلندی نیز علاقه زیادی به تنیس روی میز دارد و به طور حرفه ای این رشته را دنبال می کند.حتی به او پیشنهاد شده تا فوتبال را رها کند و این ورزش را ادامه دهد.

مانوئل آلمونیا


مانوئل آلمونیا دروازه بان اسپانیایی هم علاقه زیادی به نوشتن داستان های کودکانه دارد.
اما قصد ندارد هیچوقت داستان های کودکانه اش را انتشار دهد چون از انتقاد می ترسد.

دانیل آگیر 


سرگرمی جالب دانیل آگیر فوتبالیست دانمارکی هم انجام دادن کار تتو است. او علاوه بر اینکه خودش تتو کرده است علاقه دارد تا روی بدن دیگران این کار را نیز انجام دهد.

مایکل اوون


پرورش اسب هم از سرگرمی های مایکل اوون است به همین منظور 64 هکتار زمین خریداری کرد تا در آن مزرعه ای بسازد و پرورش اسب دهد.

مارکوس هانمان


مارکوس هانمان دروازه بان آمریکایی هم علاقه زیادی به تعمیر ماشین دارد و اوقات بیکاری به گاراژ خود می رود و خودش را با تعمیرات اتومبیل ها سرگرم می نماید.

منبع: نمناک

Comments

Popular posts from this blog

چند نکته مهم برای موفقیت در کسب و کار خانگی

با این بازی، برنامه‌‌‌نویسی‌ یاد بگیرید

10 تا از عجیب ترین چیزهایی که دود از سرتان بلند خواهندکرد