+
۱

ولفسبورگ فاتح سوپرکاپ آلمان شد | ورزش ۳ (اینجا کلیک کنید)

ولفسبورگ فاتح سوپرکاپ آلمان شد | ورزش ۳

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رسیدند، شاگردان دیتر هکینگ موفق شدند در ضربات پنالتی مردان پپ گواردیولا را با نتیجه 5-4 از پیش رو بردارند.
از همان دقایق ابتدایی بازی از سرعت بالایی برخوردار بود. هر دو تیم بازی رو به جلویی را از خود به نمایش گذاشتند. در دقیقه هشت بایرن صاحب یک ضربه کرنر شد که روبن آن را جایی فرستاد که آلونسو و بواتنگ فرصت داشتند دروازه ولفسبورگ را باز کنند، اما توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.
سپس ولفسبورگی‌ها توپ بلندی را به سمت دروازه نویر ارسال کردند، اما این دروازه‌بان با ضربه سر آن را دور کرد. دقیقه 13 رودریگز حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد، جایی که دی بروین به عمق زمین حریف نفود کرده بود، اما ضربه نهایی توسط ویرینیا از بالای دروازه به بیرون زده شد. دقایقی بعد باین مونیخ توسط روبن صاحب موقعیت شد، اما سانتر دقیق این بازیکن با دفاع خوب رودریگز روانه کرنر شد. دقیقه 24 دی بروین در پی یک پاس اشتباه از آلونسو توپ را گرفت و آن را از فاصله 25 متری به سوی سمت راست دروازه بایرن شلیک کرد که این ضربه نهایتا ولفسبورگ را صاحب یک کرنر کرد. این کرنر تبدیل به خطرناک‌ترین موقعیت ولفسبورگی‌ها تا اینجای بازی شد.
پریسیچ می‌رفت که با یک ضربه سر خطرناک سانتر رودریگز را به گل نخست مسابقه تبدیل کند، اما ضربه وی با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرو رفت. دقیقه 32 باز هم پریسیچ خط دفاعی بایرن را به هم ریخت ولی توپ ارسالی‌اش توسط بن‌عطیه برگشت داده شد و در نهایت آلونسو آن را از منطقه خطر دور کرد. نیمه اول در حالی به پایان رسید که بایرن یک موقعیت و ولفسبورگ سه موقعیت خطرناک گلزنی را از دست دادند. با آغاز نیمه دوم این بایرن بود که تلاش میکرد ابتکار عمل را در دست بگیرد و به ولفسبورگ مجال عرض اندام ندهد. این تاکتیک پنج دقیقه بعد از شروع این نیمه نتیجه داد و آرین روبن روی پاس لواندوفسکی گل نخست بازی را وارد دروازه ولفسبورگ کرد.
دقیقه 53 سبزهای نیدرزاکسن روی یک حرکت خطرناک درصدد جبران گل خورده برآمدند. دی بروین با فرار از سد بواتنگ توپ را برای باس دوست مهیا کرد، اما آلابا با ضربه سر این توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 58 باز هم ستاره بلژیکی ولفسبورگ باس دوست را صاحب موقعیت کرد اما این بار نویر دروازه بایرن را نجات داد. در مقابل روبن و مولر فرصتی را برای لواندوفسکی فراهم کردند، اما این مهاجم لهستانی در کنترل توپ موفق نبود و نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند. وی دقایقی بعد جای خود را به رافینیا داد.
بالاخره شاگردان هکینگ دقیقه 89 توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند. نیکلاس بنتنر روی سانتر عالی دی بروین که از روی سر بواتنگ رد شد، موفق شد توپ را به گوشه دروازه نویر بچسباند.
این نتیجه کار را به ضربات پنالتی کشاند.
در ضربات پنالتی ویدال، روبن، لام و کاستا برای بایرن گل زدند ولی ضربه آلونسو توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.در مقابل همه پنالتی‌های ولفسبورگی‌ها توسط رودریگز، دی بروین، شورله، مکس کروس و بنتنر تبدیل به گل شد تا ولفسبورگ برنده سوپرکاپ آلمان شود.

http://plink.ir/A1gWf

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید