Welcome                  









آلبوم عکس



قلعه‌نویی: پس از باخت از بازیکنانم گلایه کردم

امیر قلعه‌نویی در حاشیه بازی تیم‌های پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش، در خصوص حضورش در این بازی، عنوان کرد: پس از تمرین استقلال، به این محل آمدم و

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس،امیر قلعه‌نویی در حاشیه بازی تیم‌های پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش، در خصوص حضورش در این بازی، عنوان کرد: پس از تمرین استقلال، به این محل آمدم و خوشحال شدم که تیم‌های پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش با یکدیگر بازی می‌کردند.

وی در خصوص اینکه چطور شد استقلال مقابل ملوان شکست سنگینی را متحمل شد، اظهار داشت: فوتبال چه شد ندارد. شب گذشته هم آرسنال در خانه مقابل بایرن‌مونیخ شکست خورد. علت این باخت این بود که ملوانی‌ها بهتر و تاکتیکی‌تر نسبت به ما بازی کردند، جوانان آنها انگیزه داشتند. فوتبال همین است و من مقصر اصلی این باخت بودم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: در نیمه دوم نسبتا خوب بودیم اما متأسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. جوانان ملوان نشان دادند که با غیرت هستند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: از بازیکنانم پس از بازی گلایه کردم و ایرادشان را گفتم حتی سرشان فریاد هم زدم.

بوکر کبه عزادار شد

بوبکر کبه در غم از دست دادن پدر خود عزادار شد.مهاجم استقلال روز گذشته پدر خود را از دست داد تا یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی اش را تجربه کند.پدر کبه در سن 73 سالگی ودر کشور مالی فوت کرد.

باشگاه استقلال این مصیبت را به کبه تسلیت می گوید


قاضی:کلید قهرمانی ما در بازی با ملوان است


 محمد قاضی اردوی استقلال در کیش را مطلوب عنوان کرد.این بازیکن در گفت و گوییاظهار داشت:خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم

محمد قاضی اردوی استقلال در کیش را مطلوب عنوان کرد.این بازیکن در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت:خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و از نظر روحی و آمادگی بدنی به شرایط مطلوب رسیدیم تا با آمادگی به تهران برگردیم.

مهاجم استقلال در ادامه گفت:بازی خوبی را هم با تیم منتخب کیش انجام دادیم و بیشتر تاکتیک های تیمی را در این دیدار مرور کردیم تا بتوانیم از این جا خود را آماده بازی با ملوان هم کنیم.

قاضی بازی با ملوان را این گونه پیش بینی کرد:فکر می کنم کلید قهرمانی ما در این بازی است و اگر بتوانیم ملوان را شکست دهیم با شرایطی بهتر می توانیم در 3 بازی باقی مانده راهی میدان شویم.

وی در ادامه افزود:4 بازی باقی مانده جز سخت ترین دیدار های ما هستند اما همین مسئله باعث می شود تا با قدرت بیشتری هم در این 4 بازی به میدان برویم تا به امید خدا بتوانیم قهرمان شویم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که فکر می کند در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد گفت:تمام تلاشم را کردم که طی این مدت برای استقلال موثر بازی کنم و امیدوارم بتوانم در لیست تیم ملی  هم جایی داشته باشم

اخبار کوتاه از آبی پوشان: تقدیر از قلعه نویی در کیش

 اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز در مراسمی در شهر پدیده کیش حضور پیدا کردند.

 اعضای تیم استقلال صبح امروز برای افتتاح پروژه بزرگی در شهر پدیده کیش در آنجا حضور پیدا کردند.

در این مراسم که بیش از دو ساعت طول کشید تمامی بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم حضور داشتند و از امیر قلعه نویی نیز تقدیر شد.

استقلالی ها بعد از پایان این مراسم برای صرف نهاربه محل اقامت خود در هتل پارمیس بازگشتند.

قرار است فردا نیز در دیدار دوستانه با منتخب کیش بازی خواهند کرد.

این دیدار ساعت 18:30 برگزا می شود


خوشامد سرمربی به مبعلی

امیر قلعه نویی دقایقی را برای آبی پوشان صحبت کرد و به ایمان مبعلی بابت حضور دوباره اش در استقلال خوشامد گفت
ایمان مبعلی که بالاخره و با تلاش مسئولین باشگاه استقلال به اردوی کیش ملحق شده بود، اولین حضور خود را در جمع شاگردان قلعه نویی تجربه کرد که طی این نوبت از تمرین، امیر قلعه نویی دقایقی را برای آبی پوشان صحبت کرد و به ایمان مبعلی بابت حضور دوباره اش در استقلال خوشامد گفت و از این بازیکن برای کمک به استقلالی ها تقدیر و تشکر کرد.

برهانی جایزه‌اش را به یک موسسه خیریه اهدا کرد

برهانی بهترین بازیکن فنی میدان از نگاه سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشور جایزه این عنوان را به یک موسسه خیریه اهدا کرد .

برهانی:در این 100 گل از منصوریان و نوازی تا خیلی های دیگر نقش داشتند


مهاجم تیم استقلال گفت:دست تک تک بازیکنانی که در این مدت زحمت کشیدند را می بوسم.

آرش برهانی پس از بازی استقلال مقابل سایپا عنوان کرد:خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.ما خیلی به این سه امتیاز نیاز داشتیم چون تیم هایی که با ما در رقابت بودند همه به پیروزی رسیدند.خوشحالم در این هوای سرد مقابل هوادارانی که آمده بودند رو سفید شدیم.

وی درباره نقش خود در این بازی گفت:خدا را شکر توانستیم در این مسابقه هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و به قول دوستان فشاری که روی من بود کم شود.

مهاجم استقلال درباره اینکه گل صدم خود را زد اظهار داشت:در این 100 گل تک تک بازیکنان از منصوریان گرفته تا نوازی و بازیکنان دیگر نقش داشتند.در اینجا جا دارد از همه بازیکنان و هواداران تشکر کنم که در سختی ها من را حمایت کردند.روزهای سختی را پشت سرگذاشتم که هواداران من را سرپا نگه داشتند.

وی درباره اینکه کدام گل خود را دوست دارد گفت:من همه گل هایم را دوست دارم.

مهاجم استقلال درباره اینکه قبلا دو بار بازیکن اخلاق شده است اظهار داشت:من یک بار قبلا بازیکن اخلاق شده ام و جا دارد از دوستانی که من را انتخاب کردند تشکر کنم.

وی ادامه داد:من برای استقلال همیشه انگیزه دارم.پس از مدتها در ترکیب ثابت به میدان رفتم و تلاش کردم موثر باشم.

برهانی درباره بازی استقلال مقابل ملوان گفت:ملوان تیم خوبی است و در انزلی همیشه بازی های سختی داشته ایم.امیدوارم این بار هم بازی خوبی را پشت سربگذاریم.

وی افزود:دست تک تک بازیکنانی که در این مدت زحمت کشیدند را می بوسم.روزهای خوبی را در استقلال سپری کردم و هرگز آنها را فراموش نمی کنم.

قلعه نویی درنشست با کروش چه گفت؟

کروش و قلعه نویی پس از نشست مشترکی که داشتند دست همکاری فشردند تا تیم ملی با تمام قوا درمسابقات جام جهانی حاضر شود و استقلال نیز ضرر کمتری بابت دراختیار نداشتن ملی پواشان خود درلیگ قهرمانان آسیا متحمل شود...

نشستی که میان امیرقلعه نویی و کارلوس کروش برگزار شد به تمام اختلاف هایی که میان سرمربی تیم ملی و سرمربی استقلال وجود داشت پایان داد. دراین نشست که به همت فدراسیون فوتبال انجام شد امیرقلعه نویی و کارلوس کروش صحبت مفصلی با هم انجام دادند که ازشاخص ترین دیالوگ ها می توان به جمله ای که امیرقلعه نویی به کروش گفت اشاره داشت.

 دراین نشست قلعه نویی به کروش گفته است:« من و باشگاه استقلال مثل کوه پشت تیم ملی هستیم و تا جام جهانی شمارا حمایت می کنیم» کروش هم از درصحبت ها خود به امیرقلعه نویی این اطمینان را داد که تا جایی که می شود ملی پوشان استقلال را دراختیار این تیم قراردهد تا آبی ها بتوانند با فراغ بال دربازی های آتی به خصوص لیگ قهرمانان آسیا حاضرشوند. درانی نشست دو طرف قول دادند تا پایان جام جهانی هیچ صحبتی علیه یکدیگر انجام ندهند تا پیرامون تیم ملی آرام باشد و اگر صحبتی هست درجلسات خصوصی مطرح شود.