خبرنامه ایمیلی

سبک زندگی

۱۰ تا از معروفترین جملات آنتونی رابینز

جملات آنتونی رابینز

در این مطلب ۱۰ تا از معروف‌ترین جملات آنتونی رابینز را برایتان فهرست کرده‌ایم. اگر او را نمی‌شناسید، تونی رابینز یا همان آنتونی رابینز که به وی سلطان انگیزه هم می‌گویند، نویسنده، سخنران، مربی و یک بازیگر آمریکایی است.

او متولد ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا است. شهرت عمده او در ایران به خاطر کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتابهایی همچون «قدرت نامحدود» و «به سوی کامیابی».

آنتونی رابینز، موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی جهان است! او در مدت کوتاهی توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد!

آنتونی رابینز همواره در صدد است تا با کمک به افراد، جهان را به جای بهتری تبدیل کند. او می‌خواهد به مردم کمک کند سرنوشت خودشان را به دست گیرند، روابط خود را بهبود ببخشند، به دنبال هدف‌های ارزشمند بروند، بر ناکامی‌ها غلبه کنند، و به اندازه خود، به جامعه و کشور خدمت نمایند.

بسیار خب، به همین مقدار از زندگی نامه آنتونی رابینز اکتفا می‌کنیم. با مجله واگویه همراه شوید تا ۱۰ تا از معروف‌ترین جملات آنتونی رابینز را باهم بخوانیم.

معروف‌ترین جملات آنتونی رابینز

۱. اگر همان کاری را انجام دهی که همیشه انجام می‌دادی، همانی را به دست خواهی آورد که همیشه به دست می‌آوردی.

۲. تنها آنهایی که قدرت صداقت و از خود گذشتگی را آموخته باشند، می‌توانند در زندگی خود عمیق‌ترین شادی‌ها را تجربه کنند.

۳. زمانی که هدف خود را مشخصا تعیین کردید، آنوقت است که چیزهای نامعلوم مشخص می‌شوند.

۴. کنترل احساسات خود را به دست بگیرید، و با آگاهی و اراده‌ی کامل، تجربه هر روزه‌ی زندگی خود را تغییر دهید!

۵. ما می‌توانیم زندگی خود را تغییر دهیم. ما می‌توانیم کاری که دوست داریم را انجام دهیم، چیزی که دوست داریم را داشته باشیم، و دقیقا همانی باشیم که آرزویش را داریم.

۶. صحبت بر سر این نیست که چه بدست خواهیم آورد. موضوع این است که چه کسی خواهیم شد؟ کاری که ما انجام می‌دهیم به زندگی ما معنا می‌بخشد، نه چیزی که بدست می‌آوریم.

۷. عده‌ی زیادی از مردم می‌دانند که باید چه کار کنند. اما تنها عده‌ی کمی کارهایی که می‌دانند را انجام می‌دهند! برای موفقیت دانستن کافی نیست، باید اقدام کنیم.

۸. چیزی به اسم شکست وجود ندارد، شما فقط نتیجه تلاشتان را دریافت می‌کنید!

۹. انسان‌های موفق، سوالات بهتری می‌پرسند؛ و در نتیجه جواب‌های بهتری هم می‌گیرند.

۱۰. تنها محدودیتی که به فعالیت‌های شما حد می‌زند، محدودیت تخیل و تعهد شماست.

آیا می‌دانید که زمزمه کردن جملات انگیزشی چه تاثیری می‌تواند بر زندگی شما بگذارد؟ اگر نمی‌دانید این مطلب درباره جملات مثبت را حتما بخوانید. آیا شما از قبل آنتونی رابینز را می‌شناختید یا تازه با او آشنا شده‌اید؟ کدام یک از کتاب‌های او را خوانده‌اید؟ آیا وی و نوشته‌هایش تاثیری در زندگی شما داشته‌اند؟ لطفا نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و یادتان هم نرود که این مطلب را به اشتراک بگذارید تا دوستان شما هم از آن بهره ببرند.

۵ دیدگاه

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

  • من نمیدونم چرا هر چی تلاش میکنم و مطالعه میکنم به نتیجه و خواسته خود نمیرسم !! از هر راهی که میخوام اقدام به پیشرفت کنم به مشگل کمبود سرمایه و مالی میخورم و باز عقب می افتم و در جا میزنم . !!! وافعا بعضی مواقع از خودم دلسرد می شوم و نمیدانم باید چکار کنم ؟ !!!!!!!! اخه من دیگه فرصت خطا ندارم . !!!

  • توی این شرایط اقتصادی کنونی کشور ما پیشرفت و جلو رفتن و نا امید نشدن خیلی سخت و به نظر من غیر ممکنه !!!!!!! واقعا ادم میمونه چطور زندگی کنه . من که درک نمیکنم . !!!!