کشتی کروز

معرفی کشتی های مسافرتی کروز

کشتی کروز

معرفی کشتی های مسافرتی کروز

معرفی کشتی های کروز (cruise ship tours)

سفرهای دریایی و دریانوردی در گذشته که غالبا برای گسترده کردن قلمرو و ارضای کنجکاوی انسان ها انجام می شده است و با خطراتی نیز همراه بود ولی انسان این ریسک پر هیجان را با در نوردیدن دریاها و کشفیات تازه به انجام میرساند. حال امروزه تعطیلات دریایی و سفر به مقاصد دور و نزدیک در اقیانوس ها و دریاهای آزاد بر روی شبه جزیره های مجلل و شناور که از سال ۱۸۵۴ آغازشده، به تفریحاتی پر از هیجان و شاداب و به دور از استرس مبدل گردیده است. از جمله این شبه جزیره‌های شناور و مجلل کشتی‌ کروز است که دارای امکانات تفریحی زیادی از قبیل تئاتر، سالن موسیقی ، زمین های بازی (بسکتبال ، والیبال، بدمینتون) ، نمایش آکروباتیک ، سیاره آبی و …میباشد.  این کشتی تفریحی و مسافربری که می تواند ۵۶۰۰ نفر را حمل نماید که با ارائه انواع خدمات لوکس، خاطراتی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی را برای همسفران گرامی به ارمغان می‌آورد.

 

 تنوعات خدماتی و تفریحی در کشتی های کروز از آغاز سفر تا پایان آن به گونه‌ای ارائه می شود که هیچ  لحظه‌ای به مثل هم نیستند. مسافران هر روز صبح بعد از بیدار شدن شاهد کشوری جدید یا جزیره ای جدید خواهند بود ، تجربه ای که هر لحظه آن حس ماجراجویی آنها کاملا اغنا می‌کند.

هزینه پرداختی مسافران بابت اقامت، حمل و نقل، تمام وعده‌های غذایی، سایر فعالیت ها و سرگرمی‌ها می‌باشد که نیاز نیست برای صرف غذا یا سرویس اتاق هزینه اضافی پرداخته گردد اما برای برنامه های گشت در تور کشتی کروز در هر شهر که خود کشتی تدارک دیده است با پرداخت هزینه ای قابل استفاده برای مسافران می باشد و به صورت دلخواه هر شهر که مایل باشند می‌توانند انتخاب کنند.

ویژگی منحصر به فرد اینگونه سفرها دیدن شهرهای مختلف بدون زحمت‌های حمل و نقلی مثل رفتن و معطل شدن در فرودگاههای مختلف و صرف زمان برای جا به جایی وسایل های شخصی از هتل به فرودگاه و بالعکس می باشد و همچنین مشکلات ترافیکی نیز شامل چنین سفرهایی نمی شود.

کشتی کروز برای تمام خانواده برنامه‌ای مناسب در نظر گرفته است.متاهل یا مجرد، با یا بدون بچه، کشتی‌های کروز مجلل امکانات و سرگرمی‌هایی برای افراد با سلایق و احتیاجات مختلف ارائه می‌دهند. چه نیاز به سفری آرامش بخش باشد و چه سفری برای تخلیه انرژی این هتل های شناور دقیقا هر دو را فراهم میکند. تنیس، مینی گلف، بازی‌های ویدئویی،بسکتبال،کتابخانه،ایروبیک،سالن بدنسازی،سالن ماساژ و… هر روزه در اختیار مسافران است و بی شک گذشت زمان را احساس نمی کنند. لازم به ذکر است، سفر بر روی دریا به همراه کشتی کروز تنها برای افراد مشهور و ثروتمند نیست.گذراندن تعطیلات بر روی یک کشتی کروز گاه بسیار ارزانتر از اقامت در یک هتل مشابه شهری میباشد.

افزایش قدرت جذب اکسیژن به علت دارا بودن یون منفی بسیار زیاد در هوای دریا که تاثیرات مفیدی از قبیل افزایش هوشیاری و فعالیت ذهنی بیشتر،افزایش سروتونین یعنی کاهش استرس و بهبود وضعیت روحی، کاهش شرایط حاد ریوی مثل آسم و افزایش کیفیت و عمق خواب دارد ، با سفر با کشتیهای کروز مهیا می‌گردد.