فروشگاه اینترنتی

سه شنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۷
13:24
آرمان سیاهلو

بهترین نرم‌افزارهای تولید محتوای آموزشی برای معلمان

شنبه بیستم آبان ۱۴۰۲
11:59
آرمان سیاهلو

همونجور که می‌دونید چند نوع تولید محتوا داریم که در بحث آموزش، همه‌شون دارای اهمیت زیادی هستن. که در زیر به 5 مورد از آن اشاره کرده‌ایم.

  1. تولید محتوای آموزشی الکترونیکی با فرمت ویدیو
  2. تولید محتوای متنی
  3. تولید محتوای تصویری
  4. تولید محتوای صوتی
  5. تولید محتوای ویدیویی

شما هم بهتر می‌دانید که یکی از انواع تولید محتوا در بین بقیه خیلی معروف هست. درواقع در آموزش و پرورش خیلی به آن بها داده می‌شود و معلمان عمدتا از این نوع محتوای آموزشی در اپلیکیشن شاد استفاده می‌کنند. منظور من، تولید محتوای آموزشی الکترونیکی است که با فرمت ویدیو آماده می‌شود. در ابتدا قصد دارم درباره این نوع محتوا برای شما صحبت کنم.

۱. تولید و ویرایش فایل‌های ویدیویی با نرم‌افزار کمتازیا (Camtasia)

نرم‌افزارهای حرفه‌ای مختلفی برای تولید و ویرایش فایل‌های ویدیویی وجود دارند. از جملۀ آن‌ها می‌توان به پریمیر، کورل استودیو، ادیوس و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

اما اگر بخواهیم یک نرم‌افزار ساده و کاربردی را برای تولید محتوای آموزشی ویدیویی به معلمان معرفی کنیم، بدون شک کمتازیا (کمتاسیا یا کمتژیا) بهترین گزینه خواهد بود.

۲. اسلایدسازی و تولید محتوای آموزشی با پاورپوینت (PowerPoint)

همان طور که اشاره کردیم، پاورپوینت کاربردها و امکانات بسیار زیادی دارد. از جملۀ این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت اسلایدهای جذاب و متنوع
  • موشن‌سازی
  • فیلمبرداری از صفحه نمایش لپ تاپ
  • ویرایش عکس و حذف پس‌زمینۀ عکس‌ها
  • امکان اضافه کردن عکس، ویدیو و صوت به اسلایدها
  • ایجاد افکت‌های متنوع روی اسلایدها
  • اضافه کردن کامنت برای اسلایدها
  • دریافت خروجی‌های متنوع از جمله pdf و ویدیو
  • درج فیلم، متن، جدول، عکس و صوت
  • درج فرمول‌های ریاضی

علت گرم نشدن رادیاتور پکیج - علت گرم نشدن رادیاتورها در پکیج های بوتان ، ایران رادیاتو و گلدیران و …

یکشنبه بیست و نهم مرداد ۱۴۰۲
0:54
آرمان سیاهلو

علت گرم نشدن رادیاتور پکیج

گرم نشدن رادیاتور پکیج یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است برای هر سیستم گرمایشی پیش بیاید. در این مقاله از پارسه پکیج به بررسی علت گرم نشدن رادیاتور پکیج خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که گرم نشدن رادیاتور با سردوگرم شدن آب مصرفی دو موضوع متفاوت هستند که در مقاله‌ای دیگر در همین سایت منتشر کرده‌ایم. از شما مخاطب محترم دعوت می‌کنیم علاوه بر مطالعه علت سردوگرم شدن آب مصرفی پکیج، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

علت گرم نشدن رادیاتورها توسط پکیج به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با در نظر گرفتن علایٔم و نشانه ها می توانید به دلایل این مشکل پی ببرید و مشکل را برطرف نمایید. خرابی رادیاتور پکیج می تواند باعث عدم گرم شدن ساختمان و آب مصرفی شما شوند. بنابراین بهتر است تعمیر رادیاتورها و همچنین نصب پکیج خود را به افراد متخصص بسپارید تا باعث بهبود عملکرد آن شود.

امروزه در بسیاری از شهرها موتورخانه ها و بخاری ها جای خود را به پکیج ها داده اند که تجهیزاتی کارآمد هستند. اما گرم نشدن رادیاتور یکی از شایع ترین مشکلات استفاده از شوفاژ چه با سیستم پکیج و چه در سیستم های گرمایش مرکزی (موتورخانه) می باشد.
ممکن است این مشکل برای تمامی رادیاتورها، یکی از آن ها و گاهی برای قسمتی از یک رادیاتور رخ دهد. گرم نشدن رادیاتور شوفاژ می تواند علل مختلفی از جمله وجود هوا در مدار رادیاتور، کم بود فشار پمپ سیرکولاتور، رسوب و گرفتگی رادیاتور، طولانی و زیاد بودن طول بلوک رادیاتور، عدم تنظیم فشار آب پکیج و... باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی علت گرم نشدن رادیاتورها بپردازیم.


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی

مشخصات روغن موتور و روغن گیربکس مناسب جک S5

شنبه چهاردهم مرداد ۱۴۰۲
2:4
آرمان سیاهلو

روغن موتور مناسب جک S5 دفترچه راهنمای جک S5 قیمت جک S5 مشخصات فنی جک S5 تعویض روغن جک S5 تعمیرات تخصصی جک S5 آموزش تعمیر و سرویس خودرو نحوه سرویس جک S5 آدرس تعویض روغنی های تهران حجم روغن موتور جک S5 حجم روغن گیربکس جک S5

مشخصات روغن موتور و روغن جعبه دنده TRANSMISSION FLUID و جک S5 دنده دستی


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی

زندگی نامه ایلان ماسک - موفقیت های افسانه ای

جمعه نوزدهم خرداد ۱۴۰۲
0:32
آرمان سیاهلو

ایلان ماسک یکی از برجسته‌ترین کارآفرینان و مهندسان جهان است که تأثیر بسیاری بر صنعت فضایی، انرژی، خودروسازی و فناوری ارتباطات داشته است. او در ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ در پرتلند، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادر او هر دو از مهاجران کانادایی بودند و او در طول دوران کودکی و نوجوانی خود در کالیفرنیا بزرگ شد.

زندگی ایلان ماسک در یک نگاه

ابزارک زندگی ایلان ماسک در یک نگاه تصویر


در زمان دریافت خدمات تعمیرات پکیج در کرج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چهارشنبه دهم خرداد ۱۴۰۲
21:3
آرمان سیاهلو

در زمان دریافت خدمات تعمیرات پکیج در کرج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان دریافت خدمات تعمیرات پکیج در کرج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پکیج دیواری و یا زمینی امروزه در همه منازل و ادارات برای تامین آب گرم مصرفی و همچنین برای گرمایش ساختمان بکار می‌رود. برای اینکه پکیج شما دچار مشکل نشود بهتر است هر سال با سرویسکار پکیج در کرج تماس بگیرید و یک بار در شروع فصل پکیج خود را و کنید.

خدمات تعمیرات پکیج در کرج خدمات تخصصی ای که توسط تعمیرکاران پکیج در کرج ارائه میشود شامل موارد زیر است:

تعمیر فن پکیج تعمیر برد تعمیرات مبدل پکیج تعمیر شیر برقی تعمیرات پمپ پکیج تنظیم کردن شیرگاز تنظیم کردن فشار آب تنظیم کردن پرشر پکیح هواگیری پکیج تعویض کردن فلومتر تعویض فن پکیج اسیدشویی پکیج هر یک از این خدمات باید توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه انجام گیرد.

نکات مهم در زمان مراجعه به تعمیرکار پکیجباید توجه کنید که تعمیر و سرویس پکیج در کرج کار ی تخصصی است و باید حتما به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید، در این بین هستند افرادی که اقدام به تعمیرات میکنند اما صلاحیت لازم را ندارند. بنابراین با رعایت نکات زیر از بکارگیری سرویسکار غیرمجاز اجتناب کنید تا درگیر مشکلات بعدی نشوید:




با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سایت خودتون خوش اومید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

.................................................................................................................
______________________________________________________________________

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فرادانش است. || طراح قالب meta-kn.ir