// ۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۳:۰۰

ناخودآگاه ما جای بسیار تاریکی است که برای درک آن به سال‌ ها روانکاوی نیاز است. عمیق‌ترین ترس‌ ها، تمایلات پنهان و احساسات سرکوب شده ما در این قسمت قرار دارند. با این حال برخی از ما حتی ویژگی‌ های اصلی شخصیتی مان را نمی‌دانیم چه برسد به عمیق‌ ترین آن‌ها. در این مطلب یک آزمون شخصیتی جالب را مشاهده می‌کنید که به شما کمک می‌کند شخصیت و وضعیت روحی و احساسی خود را بهتر بشناسید. کافیست یکی از چشم‌ های زیر را انتخاب کنید:با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

روح بزرگی دارید

شما فرد بسیار آرام و دلسوزی هستید که هرکسی را به قلبتان راه می‌هید. شما به کسب تجربه اعتقاد دارید. شما ترجیح میدهید آسیب ببینید و ناراحت شوید تا اینکه اصلا هیچ احساسی نداشته باشید. با این وجود سعی می‌کنید نگرانی‌ ها و ناامنی‌های خود را به دنیا نشان ندهید و دوست ندارید مشکلاتتان را با دیگران قسمت کنید و معتقدید چنین مسائلی باید خصوصی حل شوند. شما همیشه سعی می‌کنید در کنار دیگران باشید حتی اگر خودتان دل شکسته و ناراحت باشید. کمک کردن به دیگران یکی از بهترین ویژگی‌ های شماست.

شما فرد وظیفه شناسی هستید

شما خودتان را منصف تصور می‌کنید و دوست دارید کار درست را انجام دهید. این یکی از ارزش‌های اصلی شما در زندگی است و سعی می‌کنید از آن پیروی کنید. شما سعی می‌کنید تصویر اولیه خوبی از خود به جای بگذارید تصویر کاملی هم از خود ایده آلتان در ذهن دارید و سعی می‌کنید به آن برسید. همچنین معتقدید که کارهای شما، هرچند کوچک، تاثیر بزرگی در زندگی دیگران دارد. شما دوست ندارید بدبختی و بی عدالتی را در اطرافتان ببینید و سعی می‌کنید آن را اصلاح کنید. شعار زندگی شما این است: «تغییری باش که می‌خواهی در جهان ببینی» و این چیزی است که سعی می‌کنید هر روز دنبال کنید.

در گذشته خود گیر کرده اید

ته دلتان حس می‌کنید به دام افتاده اید، اما گاهی واقعا نمی‌دانید این حس از کجا می‌آید. شما گذشته بسیار ناخوشایند و متلاطمی داشته اید و تاثیر آن هنوز روی شما باقی مانده است. با این حال بسیار قوی هستید و همیشه سعی می‌کنید آرامش را پیدا کنید، حتی در کوچکترین چیز‌های زندگی روزمره‌تان. شما افکار تاریکتان را با دنیا قسمت نمی‌کنید و یاد گرفته اید با شرایط و احساساتتان خودتان کنار بیایید. شما بسیار آسیب دیده اید، اما آن را برای خودتان نگه داشته اید. شما به خوبی می‌توانید شخصیت را قضاوت کنید و می‌دانید چطور قطعات شکسته را سرهم کنید.


شما فرد فلسفی هستید

شما مشاهده و تحلیل جزئیات را دوست دارید. شما دوست دارید کلمات و تصاویر را بررسی کنید تا دنیای اطرافتان را حس کنید. هر جمله برایتان یک پازل است و باید آن را قطعه قطعه کنید تا معنای واقعی آن را درک کنید. شما مدام در حال تفکر و تحلیل هستید. شما به راحتی در افکارتان غرق می‌شوید و این باعث می‌شود درک شما کم شود. شما همیشه نمی‌توانید درست و غلط‌ را تشخیص دهید. با این حال نمی‌خواهید تردیدتان را به دنیا نشان دهید و خودتان را فرد مطمئنی نشان می‌دهید. شما زندگی را مثل یک پازل پیچیده می‌بینید و سعی می‌کنید جای درست قطعات را پیدا کنید. ممکن است معنای همه چیز را درک نکنید، اما با این قضیه مشکلی ندارید.


شما مرموز هستید

شما هنوز خودتان را پیدا نکرده اید، اما از یک چیز مطمئنید: برچسب‌ ها و محدود کردن خودتان را دوست ندارید. شما تناقض‌ها را دوست دارید و احساساتتان به راحتی تحت تاثیر چیز‌های ساده قرار می‌گیرد. با این وجود چیز زیای درباره خودتان به دیگران نمی‌گویید، چون واقعا دوست ندارید آن‌ها شما را در یک چارچوب ببینند. شما کم حرف می‌زنید و کار‌های عجیب می‌کنید. شما تماشاچی هستید و دوست دارید قبل از اینکه نظرتان را بگویید واکنش‌ها را ببینید، مشاهده کنید و گوش کنید. شما فقط چیزی می‌گویید که از آن مطمئن هستید.

شما فرد آرام و حساسی هستید

شما مشاهده کردن را دوست دارید و از همه چیز‌های اطرافتان آگاهید، چون می‌توانید به آسانی افراد و موقعیت‌ ها را بخوانید. شما احساسات قوی و عمیقی دارید و گاهی حتی بی‌اهمیت‌ترین چیز‌ها هم روی شما تاثیر می‌گذارد. شما به راحتی گریه می‌کنید حتی وقتی می‌خندید، چون احساسات شما بی نهایت قوی هستند. شما از اینکه ضعف و شکنندگی خود را به دنیا نشان دهید ترسی ندارید، چون احساس می‌کنید چیزی برای پنهان کردن ندارید و احساساتتان را به دیگران نشان می‌دهید. شما شرایط را به خوبی درک می‌کنید و اغلب اولین کسی هستید که اتفاقات می‌بینید.

خونگرم و احساساتی هستید

شما بسیار پرانرژی، قدرتمند و احساساتی هستید. شما قدرتمند و تاثیرگذارید و مردم معمولا به شما نگاه می‌کنید یا شما را تحسین می‌کنند. شما یا با همه قلبتان عشق می‌‎ورزید یا با همه قدرتتان تنفر دارید؛ همه چیز برای شما سیاه و سفید است و هیچ خاکستری وجود ندارد. شما دیدگاه‌های قدرتمندی دارید و می‌توانید ذهنتان را به راحتی هدایت کنید. ته دلتان فرد بسیار نگرانی هستید، اما این بعد خودتان رابه دیگران نشان نمی‌دهید، چون آسیب پذیر است و دوست ندارید این را دیگران بفهمند.

فرد عجیبی هستید

شما علایق، سرگرمی ها و رفتار‌های عجیبی دارید. اصطلاحی که واقعا شما را تعریف می‌کند «منحصر به فرد» است. برایتان مهم نیست دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. شما از قوانین پیروی نمی‌کنید و هیچ احترامی برای وضعیت سیاسی و اجتماعی قائل نیستید. شما به روش خودتان عمل می‌کنید، چون به خودتان بیش از هر چیزی اعتماد دارید. شما همه چیز درباره خودتان را به دیگران نشان می‌دهید، چون حس می‌کنید چیزی برای پنهان کردن ندارید و کسانی که شما را قضاوت می‌کنند نادیده می‌گیرید. شما سعی می‌کنید الگوی خوب و قابل احترامی باشید. همچنین سعی می‌کنید به دیگران کمک کنید رویاهایشان را دنبال کنند، چون معتقدید این خوشبختی واقعی است.

شما سرزنده و اجتماعی هستید

شما پر انرژی، اجتماعی و و پرجنب و جوش هستید. شما یک رهبر کلاسیک هستید. شما کاریزماتیک و احساساتی هستید و رفتار خوبی دارید. شما همیشه کنار کسانی هستید که به شما نیاز دارند و همیشه می‌دانید چه بگویید. شما حرفه و خانواده فوق العاده‌ای دارید، اما با ناراحتی بیگانه نیستید. شما همیشه درباره احساساتتان حرف می‌زنید، چون فکر می‌کنید اگر این کار را نکنید بیشتر آسیب می‌بینید. شما سعی می‌کنید بهترین را در افراد ببینید حتی اگر با شما رفتار بسیار بدی داشته باشند.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی : سایت تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.