// ۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۳

امروزه در صنعت مد و فشن، دیگر نه زیبایی اهمیت دارد و نه تناسب اندام، به طوری که مدل های چاق یا زشت در این زمینه در حال فعالیت هستند. در واقع استخدام مانکن های زیبا، دیگر هدف شرکت های تبلیغاتی نمی باشد. اگر دوست دارید با زشت ترین مدل های جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مجله اینترنتی چفچفک باشید. با خواندن این مطلب، به شما نیز ثابت می شود که زیبایی دیگر ملاکی برای انتخاب مدل ها نیست.

1. LAURA O'GRADY

لورا مدلی ایرلندی ست که موفقیت های زیادی در زمینه مد و فشن به دست آورده است. او از همان دوران کودکی به خاطر گوش های بزرگ اش مشهور بود اما هیچوقت تصمیم به عمل آنها نگرفت. چیزی که برای اطرافیان اش جالب است، ورود او به عنوان مانکن به صنعت مد می باشد. درست است که او اندام لاغر و چهره نسبتا زیبایی دارد اما اگر به عکس های تبلیغاتی او نگاهی بیاندازید، اولین چیزی که جلب توجه می کند، گوش هایش است.

2. CIERRA SKYE

سیرا اسکای مدل برندهای معروفی چون مارک جاکوبز می باشد. او در دنیای مد به داشتن چهره ای رنسانسی مشهور است. پوست سفید، پیشانی بلند، لب های غنچه ای و بینی باریک... در واقع او تعریف زیبایی را در دنیای مد تغییر داده است. شاید چهره او برای خیلی ها جذابیتی نداشته باشد اما شرکت های تبلیغاتی بسیاری را به خود جلب کرده است. با این حال، اگر چه او چهره منحصر بفردی دارد اما به هیچ وجه زیبا و جذاب نیست.

3. KELLY MITTENDORF

کلی میتندور مدلی 23 ساله از آریزوناست که تصویر او روی جلد مجلات مشهوری چون «Vogue»، « Elle»، « Harper's Bazaar» چاپ شده است. او جزو یکی از زشت ترین مدل های جهان شناخته می شود. چشم های باریک، دندان های فاصله دار، ابروهای محو، دهان گشاد... از او چهره ای زخمت و پسرانه ساخته است، اما تمام اینها مانعی برای ورود او به صنعت مد و فشن نشد. او با اعتماد به نفس بالایی که دارد، حتی با چهره خشن و غیرجذاب خود، توانست موفقیت های بسیاری را در این عرصه به دست آورد.

4. DAPHNE GROENEVELD

دافنه 23 ساله، مدل هلندی ست که فعالیت خود را از سال 2010، یعنی زمانی که تنها 15 سال سن داشت، آغاز کرد. او برای طراحان مشهوری چون دیور، شنل، لویی ویتون، پرادا، مارک جاکوبز و ورساچه کار کرده است. البته او در لیست زشت ترین مانکن ها قرار ندارد، بلکه نام او را بیشتر در فهرست عجیب ترین ها چهره ها می بینیم.

5. JULIA ZIMMER

جولیا مدل آلمانی ست که بیشتر با برندهایی چون پرادا و ویوین وست‌وود همکاری کرده است. با وجود چهره زشتی که دارد، سرعت پیشرفت او در صنعت مد و فشن بسیار بالا بوده به طوری که در عرض چند ماه توانست خودش را در دل بهترین برندهای جهان جا کند. چهره او بسیار منحصر بفرد است، شاید همین تفاوت برای شرکت های تبلیغاتی کافی باشد.

6. ALEK WEK

الک وک مدلی از سودان جنوبی ست که در حال حاضر به انگلستان نقل مکان کرده است. او مادلینگ را در سال 1995 ، یعنی زمانی که تنها 18 سال داشت، آغاز کرد. پیشرفت او در همان ابتدا آنقدر زیاد بود که درست یک سال بعد مدل برند مشهوری چون فورد شد و پس از آن در ویدیوی جنت جکسون با نام « Got 'Til It's Gone » هنرنمایی کرد. او نه به خاطر چهره اش، بلکه به خاطر داستان زندگی اش، که الهام بخش بسیاری بوده، مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است.

7. IEKELIENE STANGE

ایکلین مدل هلندی ست که در فشن شوهای مشهوری چون شنل، کریستین دیور و کنزو حضور داشته است. او نه تنهای چهره ای زشت دارد، بلکه عجیب و غریب هم هست، اما با این وجود جزو برترین مدل های جهان به حساب می آید. گویا معیار زیبایی در عصر مدرن تغییر کرده است!

8. LILY MCMENAMY

نه تنها لیلی جزو مدل های برتر جهان محسوب می شود بلکه مادرش نیز در دهه 90 میلادی جزو بهترین مدل ها بوده است. اما هیچکدام از آنها چهره زیبایی نداشتند. لیلی می گوید که او در دنیای مد و فشن تحت تاثیر مادرش بوده است. اگر چه طبق معیارهای قدیمی مد، زیبایی جزوی از خصوصیات مدل شدن بود، اما در عصر مدرن دیگر یک ملاک به حساب نمی آید. لیلی برای برندهای مشهوری چون شنل و لویی ویتون کار کرده است.

9. MOLLY BAIR

مولی بیر مدل برندهای لوکس و به نامی چون میو میو، فندی، پرادا، گوچی، شنل.. می باشد. او در دوران کودکی، به دلیل چهره زشتی که داشت، مورد تمسخر همکلاسی هایش قرار می گرفت. او بسیار لاغر و نحیف است و جدا از آن، چهره زشتی دارد. مولی خودش اعتراف می کند: «من نمی فهمم چگونه دختری که همه عمرش ابروهای پیوسته داشته، عینک ته استکانی می زده و تی شرت های گشاد و راحت می پوشیده می تواند به صنعت مد و فشن راه یابد.»

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. Siamak Bagheri | ۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۹ | لینک
    :)
    • | ۱۰ تیر ۹۷، ۲۳:۳۶
      :(:(