+
۴

انتخاب شایسته ترین زن مسلمان جهان در ۲۰۱۴ | هایپر نیوز (اینجا کلیک کنید)

انتخاب شایسته ترین زن مسلمان جهان در ۲۰۱۴ | هایپر نیوز

انتخاب شایسته ترین زن مسلمان جهان در ۲۰۱۴

انتخاب شایسته ترین زن مسلمان جهان در
مسابقه دختر شایسته جهان اسلام بامداد امروز با معرفی “فاطیما بن گوفراچه” به عنوان دختر شایسته سال ۲۰۱۴ به کار خود پایان داد.
چهارمین دوره رقابت‌های دختران شایسته جهان اسلام از هفته گذشته با حضور دخترانی از کشورهای اسلامی به ابتکار انجمن زنان مسلمان و با حمایت صنعت مد اندونزی در این کشور آغاز شد.
این مسابقه در سال‌های اخیر و پس از اعتراض زنان مسلمان اندونزی به برگزاری مسابقه دختر شایسته جهان به وجود آمد و معیارهای اسلامی را برای انتخاب بانوی شایسته مورد توجه قرار داد.
در این رقابت که شهر یوگیاکارتا در اندونزی میزبان آن است معیارهایی چون زیبایی، تحصیلات، مبانی اعتقاد به اسلام شامل حفظ قرآن، آمادگی برخاستن از خواب در نیمه شب برای عبادت و دانستن مهارت‌های زندگی برای انتخاب بانوی سال در نظر گرفته می‌شود.
در همین حال امسال این رقابت ها با راه یافتن سمانه زند دختر ایرانی به بخش پایانی دنبال شد و بامداد امروز با معرفی دختر شایسته ۲۰۱۴ پایان یافت. “فاطیما بن گوفراچه” بانوی تونسی در مراسم اختتامیه این مسابقه به عنوان بانوی سال جهان اسلام معرفی شد. عکس های خبرگزاری فرانسه از این مسابقه را در زیر می بینید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید