+
۱

نرم افزار crm چیست؟ - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (اینجا کلیک کنید)

نرم افزار crm چیست؟ - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM برای کمک به کسب و کار ها با اهداف کلی مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است.

نرم افزار CRM که به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز معروف است، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.

تمرکز اصلی مدیریت نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) ، ارتقاء کیفیت ارتباط بین یک سازمان و مشتریان آن، همراه با توانمندسازی فروش و مدیریت حجم کار تیم فروش با کارایی و آسایش است. این تکنیک ها از طریق ذخیره سازی و سازمان داده های مشتری بهبود می یابد و علاوه بر این منجر به فروش و اطلاعات بازاریابی می شود.

نرم افزار مانند دوربینی است که تمامی وقایع میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی آنها را مشاهده کنید و فعالیت ها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM ) می تواند به کسب و کار فرصت های جدید فروش و بهبود تلاش های داخلی برای سازماندهی در اطراف اهداف کلیدی کمک کند.

یکی از مزایای کلیدی سیستم CRM این است که تمام اطلاعات مشتری را به یک رابط کاربری آسان به یکپارچه تبدیل کند، از بین بردن نیاز به صفحه های جداگانه مستقل، اسناد و ابزارهای مختلف برای کسب و کار. این یک دیدگاه انحصاری از کل چرخه عمر مشتری، از اطلاعات شخصی اساسی تا ارتباطات ضبط شده با کارکنان را می دهد.

ابزار CRM نه تنها برای اطلاع رسانی در مورد ارتباطات مشتری، بلکه در مورد فروشندگان، شرکا و تامین کنندگان نیز استفاده می شود

برنامه های کاربردی CRM عمدتا شامل ابزارهایی هستند که به کاربران امکان می دهد ایمیل های خود را ردیابی و ثبت نام کنند، تاریخ ها و پرونده ها را ضمیمه کنند، از سرویس های تحویل داده شده و خدمات غیرمستقیم مطلع شوند، نظارت بر نقص ها و پیگیری ها و دسته بندی مسائل و احتمالات. بسیاری از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در حال حاضر ویژگی هایی را ارائه می دهند که نظارت بر عملکرد و کارایی را در نظر می گیرند همچنین، برای گروه کوچک نرم افزار CRM رایگان نیز در دسترس هستند.

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به شما کمک می کند تا کارها و فعالیت های روزمره خود را به صورت روزانه انجام دهید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید