تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


همانطور که می دانید کنکور سراسری دو مرتبه در سال برگزار می گردد و علاقمندان واجد شرایط بایستی منتظر زمان ثبت نام بمانند و پس از انتشار تاریخ نام نویسی، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و ثبت نام اینترنتی این آزمون مهم را به انجام برسانند. اما بعضا برخی از داوطلبان در مهلت مقرر با دلایل گوناگون موفق به ثبت نام اینترنتی نمی شوند و منتظر تمدید مهلت ثبت نام کنکور می مانند.

به طور معمول، زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور پس از فرصت اصلی نام نویسی می باشد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

آزمون سراسری یک ماراتن بزرگ علمی می باشد که برای سه گروه آزمایشی اصلی (انسانی، تجربی و ریاضی) و دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان) برگزار می شود. علاقمندان می توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک یا دو گروه آزمایشی شناور ثبت نام کنند. شایان ذکر است که هر یک از متقاضیان شرکت در کنکور می توانند دو مرتبه در سال، شانس خود را در این ماراتن علمی تجربه کنند.

در تمام آزمون های علمی که در ایران برگزار می شود، پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور، فرصت مجددی برای نام نویسی ارائه می شود و داوطلبان می توانند به سامانه ثبت نام که همان سایت سازمان سنجش می باشد، مراجعه نمایند و مراحل تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را به انجام برسانند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

اولین مهلت ثبت نام کنکور مربوط به کنکور نیمسال اول (کنکور اردیبهشت ماه) می باشد. داوطلبانی که موفق به نام نویسی در زمان اصلی نشده باشند، می بایست منتظر مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت بمانند. به محض اعلام اخبار تمدید فرصت ثبت نام در این مقاله به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ تمدید مهلت اول: اعلام نشده است.

تمدید مهلت دوم: اعلام نشده است.

دریافت کارت ورود به جلسه زمان برگزاری
۱۴۰۳/۰۲/۰۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

تمدید مهلت ثبت نام کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

پس از برگزاری کنکور اردیبهشت، نوبت به برگزاری کنکور تیر ماه می رسد. برای شرکت در این آزمون نیر بایستی ثبت نام اینترنتی آن را از طریق سایت ثبت نام به انجام برسانید. چنانچه به هر دلیلی موفق به نام نویسی در فرصت تعیین شده، نشدید؛ می توانید در آخرین مهلت ثبت نام اقدام به تکمیل فرم پیش نویس نمایید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ تمدید مهلت اول: اعلام نشده است.

تمدید مهلت دوم: اعلام نشده است.

دریافت کارت ورود به جلسه زمان برگزاری
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی درباره تمدید مهلت ثبت نام کنکور برای شما سروران ارائه نماییم. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می توانید از کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی محصل و رزرو مشاوره تلفنی راهنمایی دریافت نمایید. همچنین موسسه محصل با همکاری مشاوران با تجربه می تواند شما را تا قبولی حمایت و پشتیبانی کند. از این طریق می توانید با رزرو برنامه ریزی درسی از مشاوران ما برنامه درسی شخصی سازی شده دریافت کنید.

 

سوالات متداول

۱- تمدید مهلت ثبت نام کنکور چه تاریخی است؟

تاریخ تمدید مهلت کنکور در مقاله حاضر درج شده است.

۲- ثبت نام کنکور چند مرتبه تمدید می شود؟

به طور معمول یک الی دو بار.

۳- چگونه از آخرین خبرهای ثبت نام کنکور مطلع شویم؟

در مقاله حاضر و شبکه های اجتماعی محصل اطلاع رسانی می شود.

به این مقاله امتیاز دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهارده =