تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری


ثبت نام آزمون دکترای تخصصی یک بار در سال قابل انجام است و علاقمندان بایستی در ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند و با دانلود دفترچه ثبت نام از شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی مطلع شوند. سپس در صورت داشتن شرایط و ضروریات مورد نیاز، در زمان ثبت نام کنکور دکتری به سامانه نام نویسی مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را به انجام برسانند. آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام موفق به نام نویسی نشوند، بایستی در تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری، برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایید.

تاریخ دقیق تمدید مهلت دکترای تخصصی توسط سایت سازمان سنجش و سایت محصل اطلاع رسانی می شود.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام در واقع فرصت مجددی است که در اختیار جاماندگان از فرصت معین، قرار گرفته می شود. به طور معمول سازمان سنجش کشور یک الی دو مرتبه تاریخ تمدید برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، قرار می دهد. برای تمام شرکت کنندگان لازم است که قبل از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید سریال اعتباری نام نویسی به مطالعه دفترچه ثبت نام بپردازند.

در این دفترچه تمام ضروریات مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی اعم از شرایط و ضوابط، مدارک مورد نیاز، نحوه تکمیل فرم پیش نویس، قوانین انصراف، قوانین نظام وظیفه و… درج شده است و در واقع کامل ترین مرجع اطلاعاتی برای ثبت نام می باشد. پس از کسب اطمینان از داشتن شروط ثبت نام می توانید منتظر مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکترا بمانید و در فرصت تعیین شده برای کامل کردن مراحل تکمیل نام نویسی اقدام کنید.

تیم مشاوره تحصیلی محصل آماده اطلاع رسانی تمام اخبار مربوط به زمان ثبت نام، فرصت مجدد ثبت نام و ثبت نام موخرین می باشد. همچنین تمام اطلاعات در خصوص تقویم زمانی آزمون دکتری در ادامه خدمت شما عزیزان به تحریر درآمده است و چنانچه هر نوع سوالی برایتان به وجود آمد، می توانید با کارشناسان محصل ارتباط برقرار نمایید.

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳: اعلام نشده است.
زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ تمدید مهلت اول: اعلام نشده است.

تمدید مهلت دوم: اعلام نشده است.

دریافت کارت ورود به جلسه زمان برگزاری
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

در این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز درباره زمان ثبت نام کنکور دکتری به نگارش درآمده است. همچنین کارشناسان و مشاوران موسسه محصل آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره تلفنی و برنامه ریزی درسی ویژه متقاضیان آزمون دکترا می باشد و برای ارتباط با مشاوران، با مراجعه به سایت محصل بر روی رزرو مشاوره تلفنی بفشارید.

 

سوالات متداول

۱- تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری چه تاریخی است؟

تاریخ دقیق تمدید مهلت نام نویسی در مقاله حاضر به نگارش درآمده است.

۲- فرصت ثبت نام آزمون دکترا چند مرتبه تمدید می شود؟

یک الی دو بار فرصت تمدید در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

۳- چگونه از تاریخ مهلت مجدد کنکور دکتری مطلع شویم؟

عضو شبکه های اجتماعی محصل شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =