+
۱

پلیس | گالری عباسی | (اینجا کلیک کنید)

پلیس | گالری عباسی |

پلیس | گالری عباسی

معرفی ٬ بررسی تخصصی و فروش برترین ساعت های مچی اصل و اورجینال مردانه و زنانه برند پلیس در گالری ساعت عباسی

تاریخچه برند پلیس


تاریخچه برند پلیس از اواخر دهه 1970 آغاز می‌شود، police lifestyle in iran زمانی که اِنیو و والتر دِ ریگو پس از سال‌ها فعالیت درخشان در زمینه طراحی و توسعه عینک برای نام‌دارترین برندهای ایتالیایی، تصمیم به احداث استودیو طراحی شخصی خود گرفتند؛ استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 در شهر بلونا ایتالیا توسط برادران دِ ریگو تاسیس گردید. در سال‌های ابتدایی، استودیو دِ ریگو در زمینه طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ عینک برای برندهای نام‌دار ایتالیایی فعالیت می‌نمود اما برندهای معتبر و نام‌دار، هویت بصری و سبک طراحی خاص خود را داشتند و این امر فضا را برای خلاقیت‌ استودیو دِ ریگو محدود می‌کرد تا این‌که در سال 1983 برند پلیس با هدف تولید عینک‌های آفتابی و طبی با طراحی‌های ساختارشکن و منحصربه‌فرد، توسط استودیو طراحی دِ ریگو بنیان‌گذاری شد.

دی‌ان‌ای برند پلیس بر خلاقیت و نوآوری بنیان نهاده شده است و این برند مبتکر بسیاری از استانداردهای دنیای عینک و لنز محسوب می‌شود. طراحی ارگونومیک فریم عینک با در نظر گرفتن انحنای صورت انسان، استفاده از متریال منعطف و فلکسیبل در طراحی و توسعه عینک و توسعه نمونه تجاری عینک آفتابی با لنز جیوه‌ای مهم‌ترین نوآوری‌های پلیس در دنیای عینک و لنز هستند. از حدود سال 2000 پلیس با گسترش زمینه کاری خود، فراتر از یک شرکت عینک‌سازی به یک سبک زندگی مدگرا تبدیل گشت و کلکسیون‌های جذابی از عطر، ساعت، زیورآلات و مصنوعات چرمی را با طراحی‌های جسورانه و منحصربه‌فرد به بازار معرفی نمود. راهبرد استراتژیک پلیس جهت گسترش برند و سبک زندگی خاص این برند بر بهره‌گیری از سلبریتی‌ها و چهره‌های تبلیغاتی محبوب استوار است؛ کمپین‌های سلبریتی پلیس در سال 1998 با معرفی پائولو مالدینی به‌عنوان اولین سفیر جهانی برند پلیس آغاز شد و در سال‌های بعد با چهره‌های محبوبی چون بروس police italy ویلیس، جورج کلونی، دیوید بکام، آنتونیو باندراس و نیمار جونیور پی گرفته شد.
استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا

استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
خط سیر برند پلیس

تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو ساعت با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با police italy تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این police italy استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله ساعت زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
معرفی برند پلیس
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران police italy دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی ساعت پلیس برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات ساعت پلیس برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این ساعت پلیس سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این police italy استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، در سال 1999 هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی police italy عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس ساعت پلیس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، در سال 1999 هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
2002
در سال 2002 هنرپیشه معروف آمریکایی، جورج کلونی به عنوان مبلغ رسمی و سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. جورج کلونی در سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک به خاطر موفقیت‌های کم‌نظیر فیلم بتمن و رابین در اوج محبوبیت بود و در سال 2000 از سوی مجله فوربس به عنوان تاثیرگذارترین هنرمند سال و جذاب‌ترین مرد زنده جهان انتخاب شده بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو ساعت پلیس به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی police italy عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی police italy از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، police watch در سال 1999 هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
2002
در سال 2002 هنرپیشه معروف آمریکایی، جورج کلونی به عنوان مبلغ رسمی و سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. جورج کلونی در سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک به خاطر موفقیت‌های کم‌نظیر فیلم بتمن و رابین در اوج محبوبیت بود و در سال 2000 از سوی مجله فوربس به عنوان تاثیرگذارترین هنرمند سال و جذاب‌ترین مرد زنده جهان انتخاب شده بود.
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
2003
در سال 2003 پلیس پس از یک دوره نسبتا طولانی تحقیق و توسعه، اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس را معرفی نمود. ویژگی بارز ساعت‌های پلیس طراحی ساختارشکن و متفاوت آن‌ها بود که پلیس را از سایر برندهای ساعت متمایز می‌کرد.
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران police italy دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات police watch غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی police watch عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، در سال 1999 هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه ساعت پلیس سرشناس هالیوود
2002
در سال 2002 هنرپیشه معروف آمریکایی، جورج کلونی به عنوان مبلغ رسمی و سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. جورج کلونی در سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک به خاطر موفقیت‌های کم‌نظیر فیلم بتمن و رابین در اوج محبوبیت بود و در سال 2000 از سوی مجله فوربس به عنوان تاثیرگذارترین هنرمند سال و جذاب‌ترین مرد زنده جهان انتخاب شده بود.
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
2003
در سال 2003 پلیس پس از یک دوره نسبتا طولانی تحقیق و توسعه، اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس را معرفی نمود. ویژگی بارز ساعت‌های پلیس طراحی ساختارشکن و متفاوت آن‌ها بود که پلیس را از سایر برندهای ساعت متمایز می‌کرد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
2004
در سال 2004 فوتبالیست سرشناس و محبوب بریتانیایی، دیوید بکام به عنوان سفیر جهانی و چهره تبلیغاتی برند پلیس معرفی شد.
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، police watch این استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب ساعت پلیس اصل فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، در سال 1999 ساعت پلیس اصل هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
2002
در سال 2002 هنرپیشه معروف آمریکایی، جورج کلونی به عنوان مبلغ رسمی و سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. جورج کلونی در سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک به خاطر موفقیت‌های کم‌نظیر فیلم بتمن و رابین در اوج محبوبیت بود و در سال 2000 از سوی مجله فوربس به عنوان تاثیرگذارترین هنرمند سال و جذاب‌ترین مرد زنده جهان انتخاب شده بود.
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون police watch ساعت‌های پلیس
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
2003
در سال 2003 پلیس پس از یک دوره نسبتا طولانی تحقیق و توسعه، اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس را معرفی نمود. ویژگی بارز ساعت‌های پلیس طراحی ساختارشکن و متفاوت آن‌ها بود که پلیس را از سایر برندهای ساعت متمایز می‌کرد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
2004
در سال 2004 فوتبالیست سرشناس و محبوب بریتانیایی، دیوید بکام به عنوان سفیر جهانی ساعت پلیس اصل و چهره تبلیغاتی برند پلیس معرفی شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با آنتونیو باندراس؛ هنرپیشه سرشناس اسپانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با آنتونیو باندراس؛ هنرپیشه سرشناس اسپانیایی
2007
در سال 2007 هنرپیشه تحسین‌شده اسپانیایی، خوزه آنتونیو باندراس به عنوان چهره تبلیغاتی جدید برند پلیس معرفی شد.
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این استودیو تنها به طراحی و توسعه ساعت پلیس اصل نمونه‌های پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ police watch ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره مردمی عینک‌های آفتابی است ساعت پلیس اصل که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ در قالب فستیوال، ساعت پلیس اصل نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، ساعت پلیس اصل در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، در سال 1999 هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
2002
در سال 2002 هنرپیشه معروف آمریکایی، جورج کلونی ساعت پلیس اصل به عنوان مبلغ رسمی و سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. جورج کلونی در سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک به خاطر موفقیت‌های کم‌نظیر فیلم بتمن و رابین در اوج محبوبیت بود و در سال 2000 از سوی مجله فوربس به عنوان تاثیرگذارترین هنرمند سال و جذاب‌ترین مرد زنده جهان انتخاب شده بود.
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
2003
در سال 2003 پلیس پس از یک دوره نسبتا طولانی تحقیق و توسعه، اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس را معرفی نمود. ویژگی بارز ساعت‌های پلیس طراحی ساختارشکن و متفاوت آن‌ها بود که پلیس را از سایر برندهای ساعت متمایز می‌کرد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست police watch سرشناس بریتانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
2004
در سال 2004 فوتبالیست سرشناس و محبوب بریتانیایی، دیوید بکام به عنوان سفیر جهانی و چهره تبلیغاتی برند پلیس معرفی شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با آنتونیو باندراس؛ هنرپیشه سرشناس اسپانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با آنتونیو باندراس؛ هنرپیشه سرشناس اسپانیایی
2007
در سال 2007 هنرپیشه تحسین‌شده اسپانیایی، ساعت پلیس خوزه آنتونیو باندراس به عنوان چهره تبلیغاتی جدید برند پلیس معرفی شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با نیمار جونیور؛ فوتبالیست بااستعداد برزیلی
عقد قرارداد تبلیغاتی با نیمار جونیور؛ فوتبالیست بااستعداد برزیلی
2013
در سال 2013 و در آستانه جام جهانی برزیل، ستاره بی‌بدیل زمان آرا فوتبال برزیل و تیم بارسلونا، نیمار داسیلوا سانتوس جونیور به عنوان سفیر جهانی و چهره تبلیغاتی جدید پلیس معرفی شد.

تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
تاسیس استودیو طراحی دِ ریگو؛ بلونا.ایتالیا
1978
استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 توسط برادران دِ ریگو با تمرکز بر طراحی و زمان آرا توسعه تخصصی عینک و لنز در بلونا ایتالیا تاسیس گردید.
معرفی برند پلیس
معرفی برند پلیس
1983
در سال‌های ابتدایی پیدایش استودیو دِ ریگو، این استودیو تنها به طراحی و توسعه نمونه‌های زمان آرا پروتوتایپ برای برندهای نام‌دار اقدام می‌نمود. برندهای معتبر و نام‌دار اصولا جسارت کافی برای خرق عادت و تولید طرح‌های متمایز و منحصربه‌فرد استودیو دِ ریگو را نداشتند و این مسئله زمینه‌ساز گرایش دِ ریگو به معرفی برند پلیس سبک زندگی پلیس با هدف تولید محصولات غیرمقلد و منحصربه‌فرد گشت.
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
افتتاحیه اولین دوره فستیوال روز آفتابی؛ ونیز.ایتالیا
1993
فستیوال روز آفتابی (sun-day) جشنواره سبک زندگی پلیس مردمی عینک‌های آفتابی است که در نقاط مختلف جهان توسط استودیو دِ ریگو برگزار می‌شود. فستیوال روز آفتابی زمان‌بندی و قاعده خاصی ندارد و ممکن است در یک یکشنبه آفتابی در هر نقطه‌ای از جهان برگزار شود، مردم ستارگان اصلی سان-دی هستند؛ police lifestyle in iran در قالب فستیوال، نام‌دارترین برندهای صنعت عینک و اپتیک آخرین محصولات خود را برای دوست‌داران برند خود معرفی می‌کنند و مردم با بهره‌گیری از تجهیزات مدلینگ حرفه‌ای موجود در محل جشنواره با عینک محبوب خود عکس می‌گیرند، سپس با نظر حاضران نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند و هدایایی از برندهای محبوب خود دریافت می‌کنند.
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
عقد قرارداد تبلیغاتی با پائولو مالدینی؛ ستاره محبوب فوتبال
1998
سال 1998 یک نقطه عطف برای برند پلیس محسوب می‌شود، در این سال فوتبالیست محبوب ایتالیایی، پائولو مالدینی به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی برند پلیس انتخاب شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد تبلیغاتی با بروس ویلیس؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
1999
پس از موفقیت کمپین سلبریتی پلیس، در سال 1999 هنرپیشه محبوب و سرشناس آلمانی تبار، بروس ویلیس به عنوان سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. در آن دوره شهرت ویلیس بیشتر به خاطر سری فیلم‌های جان‌سخت بود.
عقد قرارداد تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
عقد قرارداد ساعت پلیس تبلیغاتی با جورج کلونی؛ هنرپیشه سرشناس هالیوود
2002
در سال 2002 هنرپیشه معروف آمریکایی، جورج کلونی به عنوان مبلغ رسمی و سفیر جهانی برند پلیس انتخاب شد. جورج کلونی در سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک به خاطر موفقیت‌های کم‌نظیر فیلم بتمن و رابین در اوج محبوبیت بود و در سال 2000 از سوی مجله فوربس به عنوان تاثیرگذارترین هنرمند سال و جذاب‌ترین مرد زنده جهان انتخاب شده بود.
معرفی و ساعت پلیسعرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
معرفی و عرضه جهانی اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس
2003
در سال 2003 پلیس پس از یک دوره نسبتا طولانی تحقیق و توسعه، سبک زندگی پلیس اولین کلکسیون ساعت‌های پلیس را معرفی نمود. ویژگی بارز ساعت‌های پلیس طراحی ساختارشکن و متفاوت آن‌ها بود که پلیس را از سایر برندهای ساعت متمایز می‌کرد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ سبک زندگی پلیس فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با دیوید بکام؛ فوتبالیست سرشناس بریتانیایی
2004
در سال 2004 فوتبالیست سرشناس و محبوب بریتانیایی، دیوید بکام به عنوان سفیر جهانی و چهره تبلیغاتی برند پلیس معرفی شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با آنتونیو باندراس؛ ساعت پلیس هنرپیشه سرشناس اسپانیایی
عقد قرارداد تبلیغاتی با آنتونیو باندراس؛ هنرپیشه سرشناس اسپانیایی
2007
در سال 2007 هنرپیشه تحسین‌شده اسپانیایی، خوزه آنتونیو باندراس به عنوان چهره تبلیغاتی جدید برند پلیس معرفی شد.
عقد قرارداد تبلیغاتی با نیمار جونیور؛ فوتبالیست police lifestyle in iran بااستعداد برزیلی
عقد قرارداد تبلیغاتی با نیمار جونیور؛ فوتبالیست بااستعداد برزیلی
2013
در سال 2013 و در آستانه جام جهانی برزیل، ساعت پلیس ستاره بی‌بدیل فوتبال برزیل و تیم بارسلونا، نیمار داسیلوا سانتوس جونیور به عنوان سفیر جهانی و چهره تبلیغاتی جدید پلیس معرفی شد.
اسپانسرشیپ رسمی فیلم بتمن در برابر سوپرمن
اسپانسرشیپ رسمی فیلم بتمن در برابر سوپرمن
2016
پلیس به عنوان شریک تجاری و اسپانسر رسمی فیلم پر سروصدای زاک اسنایدر، بتمن در برابر سوپرمن، در زمینه ساعت و عینک انتخاب شد
اسپانسرشیپ رسمی فیلم بتمن در برابر سوپرمن
محصولات پلیس

3,250,000 ریال
ساعت مچی مردانه پلیس PL.13935JS/04M
ساعت مچی پلیس ویکتوری مناسب برای استفاده روزمره ساعت پلیس| مقاوم در برابر آب تا فشار 5 بارومتر | دیزاین و برند ایتالیا
ساعت مچی مردانه پلیس PL.13935JS/04M
4,055,000 ریال
ساعت مچی مردانه پلیس ناوی POLICE PL.13935JSB
ساعت مچی پلیس ویکتوری مناسب برای استفاده روزمره ساعت پلیس | مقاوم در برابر آب تا فشار 5 بارومتر | دیزاین و برند ایتالیا
ساعت مچی مردانه پلیس ناوی POLICE PL.13935JSB
PL.13836JS/04M

مقایسه
3,250,000 ریال
ساعت مچی مردانه پلیس ناوی POLICE PL.13836JS
ساعت مچی پلیس تگزاس مناسب برای استفاده روزمره police italy | مقاوم در برابر آب تا فشار 10 بارومتر | دیزاین و برند ایتالیا
ساعت مچی مردانه پلیس ناوی POLICE PL.13836JS
سفیران برند پلیس

نیمار داسیلوا سانتوس جونیورفوتبالیست برزیلی؛ کاپیتان تیم ملی ساعت پلیس برزیل و عضو موثر تیم بارسلونا
نیمار جونیور
خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراسهنرپیشه، دوبلر و کارگردان ساعت پلیس تحسین‌شده اسپانیایی
آنتونیو باندراس
نمایندگی برند پلیس

نمایندگی برند پلیس

شرکت بازرگانی زمان‌آرا

نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ساعت و زیورآلات پلیس در ایران، شرکت بازرگانی زمان‌آرا است. گارانتی ساعت‌های پلیس بین‌المللی بوده و بازرگانی ساعت پلیس زمان‌آرا مسئول ارایه خدمات پس از فروش مطابق شرایط استاندارد جهانی به تمامی دارندگان ساعت‌های اورجینال پلیس است؛ گالری عباسی نمایندگی رسمی شرکت بازرگانی زمان‌آرا است و ساعت‌های پلیس گالری با گارانتی زمان‌آرا ارایه می‌شوند؛ شایان ذکر است پیش از شرکت بازرگانی زمان‌آرا، شرکت دایا زمان‌سنج نمایندگی توزیع و خدمات پس از فروش برند پلیس را در اختیار داشت که بنابر ساعت پلیسمشکلات بازرگانی دوران تحریم، در سال 2016 نمایندگی پلیس از شرکت دایا سلب و به شرکت بازرگانی زمان‌آرا واگذار گردید، مدل‌های مربوط به سال‌های 2015 و قبل از آن با گارانتی شرکت دایا زمان‌سنج و مدل‌های 2016 و پس از آن با گارانتی بازرگانی زمان‌آرا ارایه می‌شوند. گارانتی پلیس بین‌المللی است و شرکت police italy نمایندگی تنها عامل اجرای گارانتی است، طبعا شرایط و ضوابط گارانتی هر دو شرکت کاملا یکسان هستند.

گارانتی ساعت پلیس دارای مدت زمان و موارد تحت پوشش محدود به شرح زیر می‌باشد

دوره‌ی زمانی گارانتی ساعت‌های پلیس مچی پلیس دوسال می‌باشد.
گارانتی بین‌المللی پلیس نیرومحرکه (موتور)، عقربه‌ها و قطعات فلزی بدنه و بند ساعت را پوشش می‌دهد.
شیشه ساعت، بندهای غیرفلزی و قسمت‌های فلزی متحرک بند (پین‌ها و قفل) تحت پوشش گارانتی بین‌المللی پلیس قرار نمی‌گیرند.
عدم بروز خوردگی، تغییر رنگ و نیز پیدایش ترک‌خوردگی یا شکستگی در بدنه و بند فلزی ساعت تحت پوشش گارانتی بین‌المللی پلیس قرار دارد. بروز تغییر رنگ جزیی در اثر استفاده عادی برای ساعت‌های آبکاری شده، امری طبیعی است و به عنوان نقیصه یا عیب در نظر گرفته نمی‌شود. ایجاد خش و خراش سطحی در اثر سایش با اجسام سخت جزء ویژگی‌های ذاتی فلزات بوده و به‌عنوان یک نقیصه محسوب نشده و طبعا تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد.
میزان مقاومت ساعت در مقابل آب روی درب پشت ساعت حک شده است. پلیس مقاومت ساعت در برابر آب تا میزان مقاومت طراحی شده تحت پوشش گارانتی بین‌المللی پلیس قرار دارد و شرکت بازرگانی زمان‌آرا ملزم به رفع ایرادهای ناشی از نفوذ آب و نیز آب‌بندی ساعت طبق مندرجات روی درب پشت ساعت است. در صورت نفوذ آب به داخل ساعت، خریدار موظف است ساعت را در اسرع وقت به گالری عباسی یا دفتر خدمات پس از فروش زمان‌آرا تحویل دهد، بازرگانی زمان‌آرا مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از باقی ماندن طولانی مدت آب داخل ساعت نمی‌پذیرد.
در ساعت‌های پلیس از شیشه‌ی معدنی استفاده می‌شود؛ پلیس شیشه‌های معدنی همان شیشه‌های معدنی معمولی یا طبیعی هستند که تحت عملیات حرارتی خاص، بهبود یافته مقاومت بیشتری در برابر ضربه و سایش پیدا می‌کنند. مقاومت شیشه‌های معدنی در حدود 700 ویکرز (سطح 5 مقیاس مقاومت موهس) است و این شیشه‌ها به هیچ وجه مقاوم، نشکن و یا ضدخش نیستند. شرکت بازرگانی زمان‌آرا به عنوان نمایندگی رسمی پلیس در ایران، هرگونه مسئولیتی در رابطه با شکنندگی و آسیب‌پذیری شیشه ساعت‌های پلیس را از خود سلب نموده و مقاومت یا ضدخش بودن شیشه‌های مینرال پلیس تحت پوشش گارانتی زمان‌آرا قرار نمی‌گیرد.
امور مشتریان زمان‌آرا:
02122906735
خدمات پس از فروش زمان‌آرا:
02122869958
اسپانسرینگ برند پلیس

سازمان پزشکان بدون مرز

لوگوی سازمان پزشکان بدون مرزپلیس در سال 2013 به کمپین یادآوری بحران فراموش شده سازمان پزشکان بدون مرز پیوست. هدف اصلی این کمپین مبارزه با سوءتغذیه کودکان در آفریقاست، پلیس درمان و تامین دارو و غذا برای کودکان دچار سوءتغذیه نیز از اهداف جنبی این کمپین است. پلیس در تمامی تبلیغات و روابط انسانی خود اشاره‌ای هم به بحران فراموش شده دارد و این مشکل انسانی را به دوست‌داران و شرکای تجاری خود یادآوری پلیس می‌کند، پلیس همچنین تامین غذا، دارو، خانه و فضای آموزشی را برای ششصد کودک در شرایط بحرانی تقبل کرده است. سازمان پزشکان بدون مرز

سازمان پزشکان بدون مرز
فیلم سینمایی بتمن در برابر سوپرمن
لوگوی فیلم بتمن سوپرمن

فیلم سینمایی بتمن در برابر سوپرمن یکی از پر سروصداتری
پلیس | گالری عباسی

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید