گزارش من : نکاتی جالب در مورد سریال Breaking Bad | بخش دوم :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان

گزارش من : نکاتی جالب در مورد سریال Breaking Bad | بخش دوم

Dr.Qasedian | پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ق.ظ



در ادامه بررسی سریال شاهکار Breaking Bad, یکی دیگر از ریزه کاری های این سریال رو با هم میفهمیم.



خطر لوث شدن





      بعد از اینکه با هم در بخش اول,سیر روند رشد شخصیتی کاراکتر ها و در کنار اون تغییر رنگ مورد استفاده از سوی اون کاراکتر رو با هم بررسی کردیم, می رسیم به اتومبیل مورد استفاده از کارکتر ها که البته این موضوع در سریال ملموس تر بود ولی خوندم این مطلب خالی از لطف نیست.


  • والتر وایت :





Pontiac Aztek: 

     قبل از اینکه شخصیت هایزنبرگ در وجود والتر وایت شکل بگیره ما مرتبا این ماشین کسل کننده رو در سریال میبینیم. این ماشین به خوبی شخصیت والتر وایت در ابتدای سریالو توصیف میکنه شخصیتی احساساتی – بی دست و پا و چلاق که بیشتر شبیه آدماهای بچه ننه هست.

   Chrysler 300C SRT-8


     وقتی ما والترو سوار بر کرایسلر میبینم دقیقا آن روی شخصت والتر یعنی هایزنبرگ شکل گرفته اینجا والتر از بازی کردن نقش آدمهای خوب در زنگی خسته و مریض شده و اینجاست که بین کرایسلر و ماشین سابق خود خندقی میکنه و در حالی که احساس پادشاهی میکنه کرایسلر خودشو با تمام وجود در آغوش میگیره.



  • جسی پینکمن :

Chevrolet Monte Carlo

     اولین باری که ما جسی پینکمن رو در اپیزود پایلوت میبینیم زمانی هست که پینکن سوار بر این خودرو با سیستم تعلیق هیدرولیک بسیار مضحک در حال فرار از دست ماموران مبارزه با مواد مخدر هست.
     این ماشین زرق و برقدار کاملا نشان دهنده شخصیت پرمدعا و مغرور جسی پینکمن آدمی که سرش بوی قرمه سبزی میده هست.







Toyota Tercel
      زمانی که والتر از آدمی خسته کننده به آدمی به زن بهادر تبدیل میشه جسی هم با انتخاب ماشینی معقول از یه آدم احمق تبدیل به آدمی نسبتا عاقل میشه این ماشین برای جسی حکم احترام تازه کشف شده بر ارزش زندگی داره.ماشینی که در نگاه اول کمی زمخته اما از درون دارای روح و شخصیت قابل احترامی هست.

  • هنک شریدر : 

 



Jeep Commander

     هنک شریدر افسر خشن و سرسخت اداره مبارزه با مواد مخدر با روندن جیپ کماندر سعی داره خودشو آدمی به زن بهادر نشون بده اما این جیپ همراه با سرسختی خودش به نوعی لوکس و تجملی هست که در بردارنده اون روی شخصیت هنک یعنی انسانی به شدت حساس و پایبند اصول انسانی هست.

  • اسکایلر وایت :

     شخصیت اسکایلر در سریال به عنوان اساس بنیان خانواده معرفی میشه و جیپ مورد استفاده در سریال کاملا متناسب با وجود مادرانه این شخصیت هست.اسکایلر فرزندی فلج داره که باید اونو مرتبا با ماشین این طرف و اون طرف ببره برای همین براش مهم نیست که ماشینی داشته باشه که اونو در مرکز توجه دیگران قرار بده.
     هر چه که سریال جلوتر میره اسکایلر بیشتر و بیشتر وارد مشاجرات میشه و همش میچسبه به امیدهای احمقانه ای که ای کاش همه چیز مثل گذشته میبود و دائما در حال سیر در گذشته و حسرت خوردن هست.

پ.ن : در پایان خواستم تا توصیه ای دوستانه داشته باشم, اگر در زندگیتون خلاء هیجان رو احساس می کنید, اگر دیگه کمتر فیلم و سریالی شما رو مجاب به دیدن می کنند, پس حتما سراغ Breaking Bad برید.



ترجمه شده از :
درگاه ویکیا (بخش بدبیاری)
logo
  • Dr.Qasedian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">